Het was anders wel vermakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.Had Bobby ook niet de dupe van hoeven worden.
haha zo chill dat :p gewoon biri er bij chips ornaje shirtje aan haarjtes goed doen want zijn wel chick in de stad meestal :p en wil je tog geod eruit zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die praten over dingen TERWIJL HET NOG MAAR 1 DAG IS VOOR HET ZOVER IS
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Houd nou eens op met dat gekanker over de SC dit de SC dat. Als we hier zo gaan posten, dan gaat de SC geheid op slot en dat wil niemand.
Wat converseer je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha zo chill dat :p gewoon biri er bij chips ornaje shirtje aan haarjtes goed doen want zijn wel chick in de stad meestal :p en wil je tog geod eruit zien
En ik ben ook gewoon chago. Maakt verder niet uit, zo vaak hebben wij sowieso geen meningsverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.Had Bobby ook niet de dupe van hoeven worden.
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was anders wel vermakelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
MORGEN BEGINT HET WK OM GOM GOMG OMG OMG OMG OM GOM GOMG MFDSOJAP;OSFJHA P[OFJAPLS FSAOJFJSAFJ;LL :d D ;D ;D:D![]()
: D:
:D
![]()
:D :
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Ik heb vandaag ruim een uur met dat meisje gepraat en het was best gezellig![]()
Alsjeblieft gebruik een Cacci-linequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond die van de zonnebril regelen.
Er is al zo vaak gedreigd de SC dicht te gooien om ergere dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Houd nou eens op met dat gekanker over de SC dit de SC dat. Als we hier zo gaan posten, dan gaat de SC geheid op slot en dat wil niemand.
Ik heb ook een zonnebril.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond die van de zonnebril regelen.
we hebben de bijl begraven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.
Zoals?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is al zo vaak gedreigd de SC dicht te gooien om ergere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |