ooh ik hou dr zo vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan hier toch om GIEEEEEEREN.
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen Bragi, jij en ik overblijven in deze SC.
Wut, hoe?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
Skylark.
Hij en IQM hebben mij hier naartoe gehaald
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RT PLS!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
Vanaf nu post ik elke trollerige post van buitenaf in het feedback-topic en zal ik ook een TR plaatsen.
GODVERDOMME! IK MEEN HET!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Die PM's van Mozy hebben mij hier gehouden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit wordt echt weer zo'n rel waarbij iedereen uit z'n slof schiet en er tig bans uitgedeeld worden
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegen?
Mensen die het woord rel gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit wordt echt weer zo'n rel waarbij iedereen uit z'n slof schiet en er tig bans uitgedeeld worden
Wanneer vliegen wij elkaar nou in de haren? Dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar. Ik hou van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegen?
Nee, hoor. Ik ben er alweer overheen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja inderdaad. We zijn hier niet allemaal 'hosselaars' zoals Lamon. graag roept en diegenen worden niet gehaat oid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is echt verwonderlijk dat ze hem nog steeds niet van het forum getieft hebben en nog ingaan op z'n gezeur. Z'n vergelijking ook met Emimich. Die werd ook afgestraft omdat ie deed dat ie heel wat was. Als ie niet zo hoog van de toren had geblazen was er waarschijnlijk niks gebeurt.
Ik doe mee voor spek en boon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg even eerlijk wat deze is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |