hij ook op jou met z'n geripte ui serieus kk harde verkrachting van bro code STEALING C_N'S THUNDERquote:
lolzquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHA FOSSIELEN KUNNEN NIET SPUGEN GEAK!
Tot op de meet hé. =$quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Als deze SC vandaag sluit wil ik even zeggen dat ik het gezellig vond met jullie.
Oeh, dat maakt mijn dag al iets beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wel fine. 7,8 voor eerste tentamen BE, en 2de had ik 22 van de 30 punten, dus is ook goed gegaan
Nog 2 dingen doen en dan ben ik geslaagd
Praatjes vullen geen gaatjes. Ik had een post hierna, maar geen note erbij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
KLAAR NU POSTS WORDEN GENOTE EN VERWIJDERD
wij zijn het aan het bespreken achter, maar dat werkt niet met al dat gezeik hier, iedereen vind wel iets, en wat je vind mag je houden
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon verzint zoveel onzin. Zal wel weer hebben zitten janken omdat iedereen hem negeerde.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet teveel slowchat, er zijn blijkbaar veel klb users die moeite hebben met het, hoe noemden ze het, ik geloof "bazengedrag" van deze users, ze hebben zelf toegegeven dat ze een groepje zijn, dus ik denk dat het terechte klachten zijn. Een groepje dat zichzelf heel exclusief vindt, kan beter een eigen chatgroep oprichten (wat ze overigens al gedaan hebben) dan denken alles te kunnen maken.
Dan zie je mij alleen maar burns maken in topics van AP en andere ziekten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
ik blijf sowieso wel op fok ik ben KLB held nr 2 na penisbaard dusja :p
GA NIET STOER DOENquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, het zou jammer zijn als de sc zou sluiten, maar meer ook niet![]()
Altijd chil om na het thuiskomen even in de sc te kijken en als er een avond niks te doen is ook ff lekker te sc'en. Het werkt tegen verveling en soms is het ook nog echt gezellig ook![]()
Voor de rest zou ik er niet mee zitten
Oh ja, da's waar ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GA NIET STOER DOEN
Je kan niet zonder mij, gek.
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Als deze SC vandaag sluit wil ik even zeggen dat ik het gezellig vond met jullie.
Oh, oké. Ik snap je nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je het niet doet om hun te pesten of zo. Wat ze altijd lijken te denken, omdat ze zich altijd meteen aangevallen voelen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat snijdt geen hout, dat begrijp je hopelijk ook wel.
Iemand die trollend de SC binnenkomt, moeten wij "maar gewoon negeren", terwijl degene die trollt "gewoon welkom" is en wij normaal tegen diegene moeten doen.
Hou me alsjeblieft tegen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Boris, kom je samen met Justin Bieber naar de SHO SC als deze SC sluit?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Sky, kom je samen met Otis naar de SHO SC als deze SC sluit?
Dit slaat nergens op.quote:
Wat is SHO SC?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Sky, kom je samen met Otis naar de SHO SC als deze SC sluit?
is goed mattie ik heb je vastquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA, nou! Deze smiley heeft een hele rare betekenis gekregen
.
Ik reis mee. Moet je kijken hoe snel die afsplitsing er weer is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik ga gwn pub sc die is wel chill miss met leukere users nu is hij echt kk skeer :p
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat iedereen op je loopt te geilenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh net in de supermarkt. Zo'n vakkenvuller liet een kartonnetje vallen dus ik raap dat op want hij was te lomp of zo, dus ik geef het, gaat ie blozen. What the.![]()
Maar die jongens hier in de straat, eentje daarvan is wel smexy. alleen heeft m'n pa hem net een preek gegeven dus ik maak geen kans meer.
nogmaalsquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef zquing het volgende:
[..]
nieuwste ontwikkelingen achter de schermen is om gewoon de hele SC te bannen waneer er weer problemen zijn. Lang leve sociale controle
quote:
Ik stem voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
Oké, Sky wordt als eerste verstoten uit deze SC.
als ik dat zei man dan werd ik kk hard afgemaakt :p je bent lucky dat je nog in de picture bent vriend xdquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat iedereen op je loopt te geilen.
Waanideeën, alles. Kijk wat die cookies met haar doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat iedereen op je loopt te geilen.
haha is cool mattiequote:
Zou jij dan alsjeblieft zijn plaats willen overnemen? Jij bent veel super duper cooler toffer.quote:
Het is echt verwonderlijk dat ze hem nog steeds niet van het forum getieft hebben en nog ingaan op z'n gezeur. Z'n vergelijking ook met Emimich. Die werd ook afgestraft omdat ie deed dat ie heel wat was. Als ie niet zo hoog van de toren had geblazen was er waarschijnlijk niks gebeurt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha is cool mattiega nu maar weer weg maarten
k pak mn rustquote:
Ik stel voor dat alleen Bragi, jij en ik overblijven in deze SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
Oké, Sky wordt als eerste verstoten uit deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |