quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Sky, kom je samen met Otis naar de SHO SC als deze SC sluit?
Dit slaat nergens op.quote:
Wat is SHO SC?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Bragi het volgende:
Sky, kom je samen met Otis naar de SHO SC als deze SC sluit?
is goed mattie ik heb je vastquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA, nou! Deze smiley heeft een hele rare betekenis gekregen
.
Ik reis mee. Moet je kijken hoe snel die afsplitsing er weer is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik ga gwn pub sc die is wel chill miss met leukere users nu is hij echt kk skeer :p
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat iedereen op je loopt te geilenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh net in de supermarkt. Zo'n vakkenvuller liet een kartonnetje vallen dus ik raap dat op want hij was te lomp of zo, dus ik geef het, gaat ie blozen. What the.![]()
Maar die jongens hier in de straat, eentje daarvan is wel smexy. alleen heeft m'n pa hem net een preek gegeven dus ik maak geen kans meer.
nogmaalsquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef zquing het volgende:
[..]
nieuwste ontwikkelingen achter de schermen is om gewoon de hele SC te bannen waneer er weer problemen zijn. Lang leve sociale controle
quote:
Ik stem voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
Oké, Sky wordt als eerste verstoten uit deze SC.
als ik dat zei man dan werd ik kk hard afgemaakt :p je bent lucky dat je nog in de picture bent vriend xdquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat iedereen op je loopt te geilen.
Waanideeën, alles. Kijk wat die cookies met haar doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat iedereen op je loopt te geilen.
haha is cool mattiequote:
Zou jij dan alsjeblieft zijn plaats willen overnemen? Jij bent veel super duper cooler toffer.quote:
Het is echt verwonderlijk dat ze hem nog steeds niet van het forum getieft hebben en nog ingaan op z'n gezeur. Z'n vergelijking ook met Emimich. Die werd ook afgestraft omdat ie deed dat ie heel wat was. Als ie niet zo hoog van de toren had geblazen was er waarschijnlijk niks gebeurt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha is cool mattiega nu maar weer weg maarten
k pak mn rustquote:
Ik stel voor dat alleen Bragi, jij en ik overblijven in deze SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
Oké, Sky wordt als eerste verstoten uit deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |