Ik gebruikte de inhoud, gebaseerd op wat jij postte, om je inconsequentie qua regels aan te tonen. Het feit dat je jouw slappe penis liet staan en mijn dichte vagina verwijderde, bewees dat alleen maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt de inhoud als excuus om op de toon van een klein meisje dat haar zin niet krijgt een uiterst sarcastische vertoning op te voeren. Totaal ongeloofwaardig, maar toch trap ik er in om dat verbaal af te schieten.
Ik vind jou ook wel een lieve jongen Lamonquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik post daar ook.
Ik dacht dat jij, ik en AP het wel konden vinden de laatste tijd.
Dat komt vast en zeker omdat jullie emoticongebruik sprekend op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef 9611Niels het volgende:
Hèhè, eindelijk weer een TT![]()
[..]
Ik vind jou ook wel een lieve jongen Lamon![]()
Maar van die SC'ers die nergens anders posten behalve in de KLB SC en het FB topic als ze zich weer op de kast hebben laten jagen door jou, daarvan moet ik altijd een beetjedoen.
Heb jij mij OOIT dequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt vast en zeker omdat jullie emoticongebruik sprekend op elkaar lijkt.
Niet teveel slowchat, er zijn blijkbaar veel klb users die moeite hebben met het, hoe noemden ze het, ik geloof "bazengedrag" van deze users, ze hebben zelf toegegeven dat ze een groepje zijn, dus ik denk dat het terechte klachten zijn. Een groepje dat zichzelf heel exclusief vindt, kan beter een eigen chatgroep oprichten (wat ze overigens al gedaan hebben) dan denken alles te kunnen maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt vast en zeker omdat jullie emoticongebruik sprekend op elkaar lijkt.
Definieer ' ze' .quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet teveel slowchat, er zijn blijkbaar veel klb users die moeite hebben met het, hoe noemden ze het, ik geloof "bazengedrag" van deze users, ze hebben zelf toegegeven dat ze een groepje zijn, dus ik denk dat het terechte klachten zijn. Een groepje dat zichzelf heel exclusief vindt, kan beter een eigen chatgroep oprichten (wat ze overigens al gedaan hebben) dan denken alles te kunnen maken.
Ze? Zijn "we" een groepje of zo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet teveel slowchat, er zijn blijkbaar veel klb users die moeite hebben met het, hoe noemden ze het, ik geloof "bazengedrag" van deze users, ze hebben zelf toegegeven dat ze een groepje zijn, dus ik denk dat het terechte klachten zijn. Een groepje dat zichzelf heel exclusief vindt, kan beter een eigen chatgroep oprichten (wat ze overigens al gedaan hebben) dan denken alles te kunnen maken.
Het SC-volk onder andere ?quote:
Jij, onder andere.quote:
Ik heb maar een persoon die uitspraak zien doen en verder heeft niemand dat beaamt, dus dat kun je niet eens definiëren. Mijn postgeschiedenis ziet er btw niet zo uit, als we toch persoonlijk gaan worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij, onder andere.
Mensen wiens postgeschiedenis er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Deze heb ik anders van jouw postgeschiedenis gecaptquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb maar een persoon die uitspraak zien doen en verder heeft niemand dat beaamt, dus dat kun je niet eens definiëren. Mijn postgeschiedenis ziet er btw niet zo uit, als we toch persoonlijk gaan worden.
Dat blijkt keer op keer niet waar te zijn, jullie lopen achter elkaar aan, voegen niets toe wat de rest van FOK! betreft, niemand van jullie heeft een abbo, jullie hebben je eigen chatgroep en gedragen jullie alsof jullie alles te vertellen hebben, enkel een observatie, het is aan de administrators om te kijken of dat wel iets is wat ze graag zien op FOK!, ik ben enkel maar een user, en heb daar verder geen ene flikker over te zeggen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze? Zijn "we" een groepje of zo?Wat één individu roept, geldt niet voor iedereen, hoor.
Dat is alleen de afgelopen periode, toen heb ik gewoon daar veel gepost, maar ik kom nog redelijk veel in andere subfora. Kijk nog maar eens goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
Mag ik er een topic over openen? Gaan we daar verder.
Tevens:
[..]
Deze heb ik anders van jouw postgeschiedenis gecapt![]()
!
Zou je willen ophouden met je grievende, ongefundeerde generalisaties?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat blijkt keer op keer niet waar te zijn, jullie lopen achter elkaar aan, voegen niets toe wat de rest van FOK! betreft, niemand van jullie heeft een abbo, jullie hebben je eigen chatgroep en gedragen jullie alsof jullie alles te vertellen hebben, enkel een observatie, het is aan de administrators om te kijken of dat wel iets is wat ze graag zien op FOK!, ik ben enkel maar een user, en heb daar verder geen ene flikker over te zeggen...
Zoveelste topic. Kom met iets anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef rubje het volgende:
waarom wordt mij klacht over Mingelen in de klaagbak gesloten?
fan van Mingelen?
Ik trol niet altijd..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieus heren mods.
Is het echt niet mogelijk om die sc op te doeken want er komt telkens alleen maar bullshit van met die gasten.
Lamon loopt daar alleen maar te zieken en te trollen en die gasten doen precies hetzelfde weer bij hem en ze denken idd dat de sc alleen van hun is.
Doek het op en we zijn eindelijk van dat trieste gelul af
Wel of geen abbo hebben maakt niet zo heel veel uit vind ik zelf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik trol niet altijd..
Maar dat zit er niet in, want dan breekt `WW3` uit op het forum, werd me gisteren verteld.
Dus users, die te gast zijn op een forum, geen van allen een abbo of zoiets hebben, gaan een forumoorlog beginnen als dat zou gebeuren.
Ik blijf daar voorlopig wel even weg, ik krijg het toch druk de komende tijd, ik kan alleen niet geranderen dat er dan geen nieuw slachtoffer komt. Die ene jongen met die foto waarop hij een schaakbeker gewonnen had is destijds ook helemaal afgemaakt, dus het zit in de aard van het beestje.
Groepsgedrag, it's a bitch.
hoezo staat ie mij niet aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
ga je lekker swarma?
Waarom nemen Fok!kers elkaar zo serieus?
god, als een topic je niet aan staat, sluit em dan
Ik word ook schijtziek van die hele SC, ik bedoel ik heb er nog nooit gepost en ik heb geen idee wat er gebeurt, maarhet is elke maand wel weer raak. Geen idee wat ik daarmee bedoel, maar het is gewoon RAAK. Elke maand. Doek dat kneuzenclubje nou eens op. Dat zou mij een stuk vrolijker maken, ook al gebeurt er geen ene FUCK daar en heb ik er niks mee te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel of geen abbo hebben maakt niet zo heel veel uit vind ik zelf.
Maar ik word er gewoon schijtziek van dat elke maand het wel weer raak is.
En wie er nou begint maakt ook geen reet uit,sluit gewoon die SC en we zijn er voorlopig vanaf.
En een ww3 op het forum moet niet zo heel zijn om tegen te gaan, admins hebben tenslotte een ban knop
we zijn bezig met een oplossing, post er gewoon niet als je het niet aanstaat, makkelijk zatquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
en die discussie gaat hier niet nog eens plaatsvinden, we gaan even achter een oplossing bedenken
posts hierover verwijder ik gewoon hier
Een oplossing waarvoor, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
NOGMAALS
[..]
we zijn bezig met een oplossing, post er gewoon niet als je het niet aanstaat, makkelijk zat
Dat was sarcasame.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
al dat gedonder in de SC, je geeft net zelf aan dat er elke maand weer gedonder is
Dat lijkt me dé oplossing voor al die probleemzoekers die de SC bestoken met hun posts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
post er gewoon niet als je het niet aanstaat
Dan heb ik je onderschat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
al dat gedonder in de SC, je geeft net zelf aan dat er elke maand weer gedonder is
Wordt daar nog wat mee gedaan? Ik vind dat niet kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef joeysmod het volgende:
KANKER FOK KANKER KANKER KANKER KANKER CHLAMYDIA AIDS HOERE SPUITEN SCHAAMLIP SMEGMA VOORVOCHT AIDS SLET TERING TYFUS KANKER GEZWEL KUT FOK!
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL JONG STERVEN!
Voor het voortbestaan van de SCquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een oplossing waarvoor, als ik vragen mag?
gearchiveerd in zn notesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wordt daar nog wat mee gedaan? Ik vind dat niet kunnen.
Waar kunnen we dit soort dingen dan bespreken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal n linkje naar de opticien geven, en nu hop terug die sc in jullie
Als het zo ver is. Er wordt nu naar een oplossing gezocht achter de schermen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar kunnen we dit soort dingen dan bespreken?
lamon die laatst weer hier komt zeuren dat hij gepest wordt, vorige FBquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aha, want dat voortbestaan is natuurlijk heel ongewis, door al dat gedonder daar toch? Mag ik misschien 1 keer 1 linkje naar wat gedonder?Alvast bedankt.
Lamon vind al heel snel dat we hem pesten. Als elke keer dat iemand niet zo lief tegen mij doet, ik dat hier kom melden. Nemen jullie mij dan elke keer serieus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
lamon die laatst weer hier komt zeuren dat hij gepest wordt, vorige FB
De SC is voor iedereen ook Lamon, dus jullie doen maar aardig tegen hem.
Ik doe altijd aardig tegen Lamon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet 'ie wel met een aardige insteek onze SC binnenkomen en niet met steken onder water ons proberen uit te lokken. Hij post bewust met als enige intentie om ons op te naaien en zo een ban aan te naaien. En ja, sommigen happen dan en veroorzaken gedonder. Maar dat gedonder is er niet als Lamon niet post. Neem dat ook eens in overweging, behalve enkel naar zijn PM'tjes te kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is totale onzin, en is het niet vreemd dat het voortbestaan van de SC in twijfel wordt getrokken doordat 1 persoon zijn kant van het verhaal geeft? Ik spreek voor mijzelf iig, en voor enkele anderen in de SC, als ik zeg dat ik sinds laatst yvonne langskwam me volstrekt normaal tegenover Lamon heb gedragen, alsof hij een gewone SC-user is. Kijk gerust al mijn posts richting Lamon van de laatste paar weken na.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |