Kan een mod hier even wat aan doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
KANKER JIJ NOU GODVERDOMME EENS EEN EIND OP, ZURE SLOOT!
Het gaat dus om deze piemel. Ik heb begrepen dat vagina's niet mogen. Piemelpics kennelijk wel. Kan een andere mod even opheldering geven of deze mening van Adelante gedeeld wordt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ooit model gestaan op een billboard.
quote:
Toen ik daarop reageerde met:quote:
Zei hij:quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
KANKER JIJ NOU GODVERDOMME EENS EEN EIND OP, ZURE SLOOT!
Duidelijk. Geen piemels en geen vagijn dus. Met nadruk op geen piemels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
Jullie kunnen er niet mee omgaan, geen naakt in KLB SC.
Ik zal alle posts incluis de mijne editten en noten met terugwerkende kracht. Helderheid voor alles!
Dankjewel. Het is nu een stuk duidelijker. Sommige post-regels gelden ook voor mods, weet je wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
Jullie kunnen er niet mee omgaan, geen naakt in KLB SC.
Ik zal alle posts incluis de mijne editten en noten met terugwerkende kracht. Helderheid voor alles!
Heb jij jezelf genotet? Anders slaat het natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Willen jullie die verwijderen? Het is vrij provocerend en anders moet ik een FA inschakelen.
Want? Je wéét toch dat je te ver ging? Anders heb je het bericht niet verwijderd. En dús kan je jezelf ook noten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
Dat is niet aan mij. ik geef toe dat het wat overtrokken was en verzoek je gewoon die quote weg te halen.
Beter bombarderen ze die hele SC plat zodat we geen last meer van ze hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef 9611Niels het volgende:
SC'ers die de FB vervuilen![]()
Terug naar je eigen topic jullie.
Moest van Ade.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef 9611Niels het volgende:
Dat valt reuze mee, meestal gaan ze een discussie wel aan, al is het niet naar de zin van de klagende user. En ze werken nog voor niets ook...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mods die inhoudelijke discussie vermijden. SHOCKER.
quote:
Waarom jij je zo laat opnaaien, is juist omdat ik me zo inhoudelijk focus op de discussie. Ik discussieer volgens de regels (die jij oplegt). Binnen die regels opereer ik. Jij kan daar niet mee omgaan. Your bad.quote:Ik heb spijt van het feit dat ik op hem gereageerd heb en me heb laten uitlokken door zijn gezuig. Van de inhoudelijke () boodschap aan hem onttrek ik mij geenszins.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
[..]!!!!!!
[..]
Waarom jij je zo laat opnaaien, is juist omdat ik me zo inhoudelijk focus op de discussie. Ik discussieer volgens de regels (die jij oplegt). Binnen die regels opereer ik. Jij kan daar niet mee omgaan. Your bad.
Hee, ik post daar ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef 9611Niels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |