Tijd voor een frisse wind!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
zoals ik al eerder had voorgesteld :
1ste x week dicht
2de x Maand Dicht
3x Dicht voor altijd
Hoe lang moeten we dit gezeur nog aanzien ? Admins , Fa's Mods grijp eens in!
Normaal vind ik je een onwijze bokkelul maar hier moet ik je echt gelijk ingeven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
1ste x week dicht
2de x Maand Dicht
3x Dicht voor altijd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
knal die sc gewoon eens 1 week dicht als ze zich niet kunnen gedragen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
i second that!
Elke keer weer dat trieste gelul tussen die gasten.
Denken dat de sc van hun is en maar moeilijk doen.
Kanker dan gewoon een eind op. Jullie hebben niks met de SC noch met het FB topic te maken dus houd lekker ullie grote bek dicht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
1ste x week dicht
2de x Maand Dicht
3x Dicht voor altijd
Dit is nou precies zo'n voorbeeld van dat misselijkmakende gedrag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kanker dan gewoon een eind op. Jullie hebben niks met de SC noch met het FB topic te maken dus houd lekker ullie grote bek dicht.
hmm ik zt in de klc sc 1 t/m 20quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kanker dan gewoon een eind op. Jullie hebben niks met de SC noch met het FB topic te maken dus houd lekker ullie grote bek dicht.
Jij bent er al tijden niet meer geweest dus jij hebt er echt geen drol mee te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm ik zt in de klc sc 1 t/m 20![]()
Daarnaast krikken Setven en ik het niveau het nog een beetje op
Nee , maar we moeten wel minstens 1x per maand hier jullie ruzies lezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent er al tijden niet meer geweest dus jij hebt er echt geen drol mee te maken.
Wat is dat voor softe aanpak?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef o.us het volgende:
Willen jullie stoppen met al dat gezeik hier aan beide kanten? Bij voorbaat dank.
ik zeg gewoon wat veel mensen denken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef o.us het volgende:
Willen jullie stoppen met al dat gezeik hier aan beide kanten? Bij voorbaat dank.
Ja dat moet echt. Ik moet ook altijd alle topics in TRU lezen terwijl ik dat niet leuk vind.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Nee , maar we moeten wel minstens 1x per maand hier jullie ruzies lezen
Het is aan jou niet verplicht om het feedback topic te lezen. Daarnaast is dit topic er om te waarschuwen over gebitch in een topic en niet voor jouw leesplezier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Nee , maar we moeten wel minstens 1x per maand hier jullie ruzies lezen
Mag je wel sterf zeggen maar val dood niet dat is toch een beetje bekrompen, niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zie vaak dat mensen sterf zeggen en eigenlijk is dat ook een doodsverwensing maar er wordt nooit wat aangedaan...
Geen idee, zal het vragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mag je wel sterf zeggen maar val dood niet dat is toch een beetje bekrompen, niet?
Done.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:00 schreef ThePianoMan het volgende:
Marokkanen(berbers) in het verkeer
o.us, sluiten dat topic.
We kijken altijd naar de context, maar als je postrechten je wat waard zijn ga er dan maar van uit dat we ook 'sterf' niet appreciëren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mag je wel sterf zeggen maar val dood niet dat is toch een beetje bekrompen, niet?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef AdvancedPower het volgende:
TS? Heb je ook zo'n hoofd:Leuke grarp, manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef ThePianoMan het volgende:
Domino's Pizza brommer
Dit topic voegt niks toe aan KLB, sluiten maar.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef Bragi het volgende:
Er wordt hier een blote penis gepost. Moet dat nou zo?Ik zou het fijn vinden als dit wordt weggehaald. Anders mogen heel wat andere foto's óók gepost worden...
[KLB SC #2835] SUCK MY DICK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |