Ik vind het gewoon vervelend?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, het feit dat jij dit topic opent zegt ook wel iets over hoe serieus je ons neemt.
clymidiaquote:
Nee, dat mag niet.. Dat is gewoon een bedrijfsrisico als je in KLB post. Bovendien is er geen enkel ziekte gevallen scheetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vervelend?
Mag ik dat laten merken?
Ik vindt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vindt het wel lekker als een FOK!ster me serieus neemt.
het ging ook niet alleen over vandaag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.. Dat is gewoon een bedrijfsrisico als je in KLB post. Bovendien is er geen enkel ziekte gevallen scheetje.
NOS neemt FOK-forum serieus topic.quote:
Wijze woorden :]quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef BB-King het volgende:
Fok! is een beetje een uitlaatklep voor de mensen denk ik.
We gedragen ons hier anders dan we in het echt zouden doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef BB-King het volgende:
Fok! is een beetje een uitlaatklep voor de mensen denk ik.
We gedragen ons hier anders dan we in het echt zouden doen.
Nee het is andersom. KLB is de bron van alle kwaad. ALLE kwaad, zei ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef mymoodfentje het volgende:
Nederland wordt rechtser en harder, de samenleving wordt ijs en ijskoud. Dit heeft zo zijn doorslag op FOK!, en het begint bij KLB.
Gelukkig nog iemand OT.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Denk je ? Kheb het droevige idee dat de meeste van die figuren hier in het echt ook zo zijn
* Gonorroequote:
Nee jij was lekker bezig met je off-topic gezeik in dat andere topic.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand OT.
Tja, dat weet je niet.
Dat is het fijne van achter je computer zitten, niemand kent je.
Dit is on topic, we tonen aan dat we TS niet serieus nemen en dat het dus een onterechte klacht isquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand OT.
Tja, dat weet je niet.
Dat is het fijne van achter je computer zitten, niemand kent je.
FACEPALM.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee jij was lekker bezig met je off-topic gezeik in dat andere topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |