Ik heb vandaag foto's gemaaktquote:
Goed idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
Moeten we het weer over beffen/pijpen/baffen hebben dan?
Nee, fakking heet. Ik moet even een paar kussens zien te regelen dat ik onder de airco komt te liggen. Deze omstandigheden verhitten mijn gesteldheid.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.
En hoevaak zou jij al geshredderd zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, dat gedreig van het sluiten van de sc![]()
op m'n werk werd er ook al zovaak gedreigd dat ik ontslagen zou worden
EN IK WERK ER NOG STEEDS D
![]()
: D:
deze vergelijking steun ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
IBgrapjesoversocialewerkplaatsenontslagenworden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IBgrapjesoversocialewerkplaatsenontslagenworden.
Dat dus, benauwd, heet. Ik moet nog een a4tje typen voor morgen. Maar ik heb de concentratie van een zeevos door die hitte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, fakking heet. Ik moet even een paar kussens zien te regelen dat ik onder de airco komt te liggen. Deze omstandigheden verhitten mijn gesteldheid.
ik zie ze niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Hey wat betekenen die dino's naast jullie usernames, NG en 4EBE?
whaha :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik gebruik die van tijd terugdraaien okay :p voor jou dan
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag foto's gemaakt. Zal ze straks even op mn laptop zetten.
Dat ze niet baggerlayout gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat Mozy zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij niet, maar die is er 's avonds meestal ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.
Is 4EBE er nog? Ik wil haar namelijk vertellen dat de scheerder de wol heeft meegenomen.
Jaquote:
Neej, gewoon op school gedurende een clustervakquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
heb je dr msn gevraagd :p in de bus ofzo is wel kk lastig maar als je de chick al best goed kent is het best easy :p
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Eensgelijks, moet eigenlijk hard aan de slag, want zodra het WK begint voer ik toch geen moer meer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, benauwd, heet. Ik moet nog een a4tje typen voor morgen. Maar ik heb de concentratie van een zeevos door die hitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |