quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eerst poste ik nooit in de SC. Toen ging ik dat doen, toen werd ik al uitgekotst op FOK!, en dat hebben jullie klakkeloos overgenomen. Dus ga het niet hebben over dat ik een kans heb gehad want het begon bij de eerste posts die ik bij jullie in de SC zette.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat je zaait, zul je oogsten. De meesten zijn niet vergeetachtig.
Begin eens met een schone lei. En kondig dat ook aan in de SC. Zoals je hierboven ziet, zijn er genoeg mensen die jou een kans willen geven.
wie had je in gedachtequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom gaat geen van de mods hierop in?
dat vind ik wel een goed ideequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom gaat geen van de mods hierop in?
Nee, jij was flink aan het trollen daar. En als jij gewoon had gedaan, dat heb je ook gemerkt, werd je ook gewoon behandeld. Maar jij hebt je hele imago al door de modder heen gehaald, dat lukt je nooit meer. Ongeacht KLB SC of wat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eerst poste ik nooit in de SC. Toen ging ik dat doen, toen werd ik al uitgekotst op FOK!, en dat hebben jullie klakkeloos overgenomen. Dus ga het niet hebben over dat ik een kans heb gehad want het begon bij de eerste posts die ik bij jullie in de SC zette.
Daar los je niks mee op, daar stel je de problemen alleen maar mee uit. Tevens laat je dan users de dupe zijn van iets waarbij ze indirect noch direct iets te maken mee hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef 9611Niels het volgende:
Als er problemen zijn in de SC, eerst 24 uur sluiten. Dan 48 uur, een week etc. Volgens mij heeft stevenmac zoiets ook voorgesteld. Zo is het met de zondagavondreeks ook, te veel gebagger en fipohunts = waarschuwing en anders dicht, lijkt me ook prima voor de SC. En anders houden jullie toch gewoon een PM SC
Onjuiste oneliner zonder enig argument.quote:
Maar iedereen vindt iets anders weer trollen. Maar misschien kunnen jullie als het te gortig wordt vaker korte bans uitdelen dan soms een lange ban.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
dat vind ik wel een goed idee
Wat zeggen jullie van iedereen die trollt, trolls uitlokt en ook de mensen die reageren op de trolls laten afkoelen.
Happen is dan ook gewoon geband worden
Betekent dit dat naast de mensen die op 'm reageren, Lamon dus echt geband wordt als ie weer bezig is? Daar ben ik het dan mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie van iedereen die trollt, trolls uitlokt en ook de mensen die reageren op de trolls laten afkoelen.
Nee, waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey, moet jij niet achter Penisbaard aanlopen?
quote:
vanaf nu welquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, dus alleen SC'ers en mods mogen hier posten?
Iedereen mag (van mij) kritiek leveren, maar doe dat dan wel met onderbouwde argumenten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Stel je voor dat outsiders kritiek geven, dat zouden we niet willen natuurlijk.
Ik denk dat iedereen het hier mee eens is, maar alleen als dit echt consequent wordt nageleefd. Mensen reageren soms nogal fel, omdat bepaalde bezoekers er ongestraft vanaf komen als ze over de schreef gaan (als mods de berichten verwijderen van diegene, lijkt met dat dat is omdat ze te ver gaan).quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
dat zou idd de beste oplossing zijn, maar niet haalbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]ewa swarma, kom man, laten we ff bierie pakken, hebben we het erover, toch? beetje dit dat, zus zo. en we zijn eruit
Dit. Kliekvorming is allang geen issue. Waar gaat dit eigenlijk om? Laatste vraag is gericht aan de mods.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zouden andere mensen zo nodig in de KLB SC willen posten? Sommigen komen er in en vinden het harstikke gezellig. Anderen vinden het niet leuk en blijven toch trollen. I don't get it. Er zijn toch genoeg andere SC's waar je óók kunt posten?
En ja kliekvorming, lekker boeiend. Zo gaat dat nu eenmaal in SC's. Wil niet zeggen dat er niemand meer bij kan komen. Lees een WillFerrel en TheKC.
Mensen die nauwelijks of niet posten in de sc kunnen ook een bepaalde visie hebben wat jij zelf niet zou realiseren, dus sluit ze niet buiten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
Kunnen we dan beginnen met het verwijderen van posts mensen die er echt TOTAAL niks mee te maken hebben? Anders raakt het topic zo snel vol en leidt het af waar het echt om moet gaan.
Ik doel op dit soort posts:
[..]
[..]
[..]
Ach, loop een eind heen. Anderen kunnen best bevestigen dat jij een paar normale posts hebt gemaakt (waar normaal op werd gereageerd) voordat jij weer overging tot je vaste stramien aan puur baggeren en provoceren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit getrollt. Ja, pas nadat jullie op mij gingen haten!
In principe mee eens, met daarbij de kanttekening dat het natuurlijk meer mens eigen is om te happen op trolls dan om zelf te trollen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik zie hier weer eens het tegenovergestelde. De SC wordt juist altijd gezien als het afvoerputje van fok. Iedereen voelt zich juist verheven boven mensen uit de SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, dan kan er wel geschermd worden met ' noem eens namen dan', maar een ieder die daar even een blik werkt of zo af en toe eens een post neergooit ziet het meteen. Het is een kliekje van users die KLB denkt te bepalen en zich verheven voelt boven de rest van KLB/FOK. Om de haverklap gedonder, mensen als Lamon ertussen die dat nog even lekker (bewust of onbewust) aanwakkeren.
Dat jullie er serieus nog tijd in steken...
Dit zegt toch al alles. Een discussietopic maar zelfs hier mogen bepaalde mensen schijnbaar hun mening al niet uitenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zouden andere mensen zo nodig in de KLB SC willen posten? Sommigen komen er in en vinden het harstikke gezellig. Anderen vinden het niet leuk en blijven toch trollen. I don't get it. Er zijn toch genoeg andere SC's waar je óók kunt posten?
En ja kliekvorming, lekker boeiend. Zo gaat dat nu eenmaal in SC's. Wil niet zeggen dat er niemand meer bij kan komen. Lees een WillFerrel en TheKC.
Waar 't echt om gaat? Een bepaalde user welke steeds klaagt dat hij wordt zwartgemaakt in de SCquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit. Kliekvorming is allang geen issue. Waar gaat dit eigenlijk om? Laatste vraag is gericht aan de mods.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit zegt toch al alles. Een discussietopic maar zelfs hier mogen bepaalde mensen schijnbaar hun mening al niet uiten
quote:
Typisch dat je daar wel op reageert maar niet op Bragi die graag wil dat je onderbouwt. ONDERBOUW.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit zegt toch al alles. Een discussietopic maar zelfs hier mogen bepaalde mensen schijnbaar hun mening al niet uiten
Ik voel me niet verheven, ik observeer en geef m'n mening. En dat is gewoon dat voor mijn gevoel het volk in de SC zich ziet als het 'betere KLB-volk', met de leukste humor, inside grappen en grollen, e.d.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie hier weer eens het tegenovergestelde. De SC wordt juist altijd gezien als het afvoerputje van fok. Iedereen voelt zich juist verheven boven mensen uit de SC.
Ja Bragi lijkt mij ook de juiste persoon. Als Bragi het niet wil/mag doen wil ik het ook wel doen, ik ben vrij neutraal binnen de slowchat en heb niet echt vijanden. (wat ook voor Bragi geldt.)quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil graag Bragi naar voren schuiven als bemiddelaar tussen de mods en SC. Hij trollt amper, onderbouwt goed, is actief en is reasonable.
er zijn blijkbaar al genoeg problemen zonder die users, dus eerst dit oplossen dan verder kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Mensen die nauwelijks of niet posten in de sc kunnen ook een bepaalde visie hebben wat jij zelf niet zou realiseren, dus sluit ze niet buiten.
Jij geeft je mening. Ik geef mijn mening. Zo werkt dat toch? Jij bent ook meer dan welkom in de SC, hoor. Ik zie het probleem niet. Maar volgens mij heb je sowieso nog 0x gepost in de SC, dus vraag ik me af of het wel terecht is dat jij je mening hierover geeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, als dat echt het enige is, en ik neem aan van wel aangezien er echt niks aan de hand is in de SC voor de rest, voer dit dan maar in:quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar 't echt om gaat? Een bepaalde user welke steeds klaagt dat hij wordt zwartgemaakt in de SC
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Die reactie kwam voordat swarma iets over zei, dus uiteindelijk heb ik het gewoon tegen hem.quote:
wat mij betreft wordt dat 't gewoon, alleen mods gaan niet over banbeleidquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi, als dat echt het enige is, en ik neem aan van wel aangezien er echt niks aan de hand is in de SC voor de rest, voer dit dan maar in:
[..]
Waarom ons, de constructieve posters, de dupe laten worden van die users met brainfarts? Verwijder hun reacties en note ze, zodat wij gewoon verder kunnen op de inhoudelijke tour.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
maakt mij geen reet uit hoor, maar als die offtopic onzin niet stopt zijn de mods weg hier en zoeken we zelf wel een oplossing
jammer dat mensen het hier ook doelbewust moeten verpesten, advcances power bijvoorbeeld, en iedereen die op zn zielige gedoe ingaat
loveless komt ook altijd overal waar iets te rellen valt, die kan je gewoon negerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft je mening. Ik geef mijn mening. Zo werkt dat toch? Jij bent ook meer dan welkom in de SC, hoor. Ik zie het probleem niet. Maar volgens mij heb je sowieso nog 0x gepost in de SC, dus vraag ik me af of het wel terecht is dat jij je mening hierover geeft.
Oke dan. Zelf vind ik het nogal eenzijdig, maar succes ermee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef zquing het volgende:
[..]
er zijn blijkbaar al genoeg problemen zonder die users, dus eerst dit oplossen dan verder kijken
Kennelijk niet en dat is het probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef wise het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met de SC. Sinds Yvonne er iets van had gezegd zo'n 2 tot 3 tal weken geleden gaat het juist stukken beter.
Geen gebagger en gekut meer. Zelfs Lamon wordt weer "normaal" behandeld.
Een gevoel? Is het niet gewoon klakkeloos overnemen wat anderen over de SC zeggen? Ik heb je nog nooit zien posten in de SCquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik onderbouw? Ik geef m'n mening, en zoals ik al zei ik ga geen lijstje posten wie er nou precies wel en niet post in de SC en hoeveel. Het is een GEVOEL wat outsiders bij de SC hebben, dus dat deel ik hier in het discussietopic over de SC
Er komen nog steeds nieuwe mensen in de SC posten die in eerste instantie niet iemand er kenden oid. Dat gaat ook prima (vraag bijv. WillFerrel), maar hij doet gewoon normaal mee en gaat niet lopen zieken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik onderbouw? Ik geef m'n mening, en zoals ik al zei ik ga geen lijstje posten wie er nou precies wel en niet post in de SC en hoeveel. Het is een GEVOEL wat outsiders bij de SC hebben, dus dat deel ik hier in het discussietopic over de SC
hoe zie jij de SC dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
En oh, ik wil best optreden als bemiddelaar/aanvoerder/woordvoerder/pijpsletje. Maar ik heb liever dat er gewoon naar ons geluisterd wordt.
Oké, dus het enige probleem is Lamon.? Sowieso gaat het al veel beter daarmee. Maar misschien wil Bragi voortaan alle trolls van Lamon. zorgvuldig opslaan en reporten bij jullie om te laten zien dat wij niet doelbewust Lamon. lopen te irriteren, maar puur happen op zijn onderhuidse steken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
loveless komt ook altijd overal waar iets te rellen valt, die kan je gewoon negeren
Ik neem aan van wel naar aanleiding van deze post:quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef WillFerrell het volgende:
Maar aan Swarma en Zquing, komen die achter-de-schermen dingen nu opeens door Lamon of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar 't echt om gaat? Een bepaalde user welke steeds klaagt dat hij wordt zwartgemaakt in de SC
Dat mogen ze die personen aanpakken die niet normaal tegen hem doen, en niet de SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk niet en dat is het probleem.
quote:
Sowieso zijn het die users die dit hebben veroorzaakt. Naar mijn mening was er helemaal geen aanleiding om over gezeur in de SC te beginnen want er was helemaal niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom ons, de constructieve posters, de dupe laten worden van die users met brainfarts? Verwijder hun reacties en note ze, zodat wij gewoon verder kunnen op de inhoudelijke tour.
Je wil toch ergens komen of niet?
Maar, misschien denkt Lamon al snel dat we op hem bashen, terwijl het maar misschien een grapje of grolletje was. Kijk, ik snap echt wel dat Lamon ons gebash soms wel goed vind en dit gaat melden bij de mods, maar meestal is hij zelf de gene die het begint en het zo enorm opblaast door te dreigen met admins en bans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk niet en dat is het probleem.
Dit vind ik wel een belangrijk punt. Er is erg vaak een relletje en er wordt, bijna, altijd gebasht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Wat vinden de mods eigenlijk concrete dingen die anders moeten in de SC? Is het alleen dat bepaalde mensen vinden dat ze worden zwartgemaakt in FB?
Als dat zo is, is het toch eigenlijk van de zotte dat dit hele circus er aan te pas moet komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel naar aanleiding van deze post:
[..]
Alleen mensen die dat zelf uitlokken. Vreemd genoeg zijn dat ook de mensen nu hier lopen te zeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een belangrijk punt. Er is erg vaak een relletje en er wordt, bijna, altijd gebasht.
Dat is dus gewoon echt niet waar. Klik maar eens op die link van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een belangrijk punt. Er is erg vaak een relletje en er wordt, bijna, altijd gebasht.
Nee hoor ik kijk misschien eens in de zoveel tijd in de SC en het boeit me geen flikker (als outsider), laat het gewoon open en doe niet moeilijk. Ik snap sowieso niet wat mensen in een SC zien aangezien genoeg leuke Topics zijn in KLB. Als het je niet bevalt zoek je een andere SC op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
doe dat maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat heb ik net een hafluur lang proberen uit te leggen middels m'n posts. Heb je ze allemaal gelezen?
Anders quote ik ze zo wel even.
Als je hiermee de persoon bedoelt waarvan ik denk dat je die bedoelt is het misschien een idee om naast zijn TR's even het hele topic terug te lezen. 9 van de 10 keer lokt hij het namelijk zelf uit. Niet dat ik dat graag als excuus gebruik, maar het ging tijden prima toen hij niet in de SC mocht posten van (ik meen) Biogarde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik en andere mensen werd ook een keertje gebashed door een paar users van 'jullie' sc, maar er werd niets uitgelokt en mij zie je niet zeuren, dus wat je zegt klopt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen mensen die dat zelf uitlokken. Vreemd genoeg zijn dat ook de mensen nu hier lopen te zeuren.
2 users als in de SC woordvoerder en de dienstdoende mod of degene die een probleem heeft met de SC en de SC woordvoerder?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Alles wat ook maar het kleinste beetje lijkt op trollen of happen wordt geband
Problemen in de SC worden door 2 users besproken in de FB, de SC woordvoerder de rest houdt zich erbuiten op straffe van bans
wat mij betreft wordt dit 't en dan mogen jullie fijn verder SC'en
ik hou niemand de hand boven 't hoofdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Maar als dit echt de hele kwestie is vraag ik me echt af waar jullie als crew mee bezig zijn door hem constant de hand boven het hoofd te houden.
Oke. Klaar. Ik zal trollposts ook TR'en btw.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Problemen in de SC worden door 2 users besproken in de FB, de SC woordvoerder de rest houdt zich erbuiten op straffe van bans
dat laatstequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 users als in de SC woordvoerder en de dienstdoende mod of degene die een probleem heeft met de SC en de SC woordvoerder?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Als deze bepaalde user trollt/Pm's post/andere manier de regels overtreedt volgen dan dezelfde consequenties als voor ons?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Prima.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Ik doelde ook niet per definitie op jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef zquing het volgende:
[..]
ik hou niemand de hand boven 't hoofd
Goede oplossing.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
wat mij betreft wel, maar nogmaals mods gaan niet over banbeleidquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als deze bepaalde user trollt/Pm's post/andere manier de regels overtreedt volgen dan dezelfde consequenties als voor ons?
Een beetje bekrompen aangezien in andere Topics (verspreid over KLB) meer wordt gebasht dan in zo'n SC. Ik heb ook nooit iemand horen klagen dat die daar werd weggepest of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Niet dat Lamon mij verder meer wat kan boeien, maar voor vertrek had Fiets ingesteld dat Lamon moest wegblijven uit de SC. Blijft dat dan staan of?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef zquing het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, maar nogmaals mods gaan niet over banbeleid
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef Socios het volgende:
Hey, gaarne ff cliffnotes. Wat is er aan de hand?
Bedankt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef zquing het volgende:
Alleen inhoudelijk en constructief reageren![]()
gelieve alleen te reageren wanneer je ook in de SC komt
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een beetje bekrompen aangezien in andere Topics (verspreid over KLB) meer wordt gebasht dan in zo'n SC.
geen idee, moet je aan hun vragenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet dat Lamon mij verder meer wat kan boeien, maar voor vertrek had Fiets ingesteld dat Lamon moest wegblijven uit de SC. Blijft dat dan staan of?
Last resortquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan hun vragen
Owjah, blijkt dit niet te werken dan gaan we bij problemen gewoon de SC sluiten en alle actieve users bannen(maar dat moet nog goedgekeurd worden door FA's
)
Wie? Fiets is weg en Lamon is (mijn inziens) niet om daar over te bepalen? Jullie zijn het modcomité. En met het klagen in de SC. Lijkt mij duidelijk dat users als AP, 9611 die ook in dit topic lopen te klagen hierover, maar er niet komen niet serieus genomen worden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
Owjah, blijkt dit niet te werken dan gaan we bij problemen gewoon de SC sluiten en alle actieve users bannen(maar dat moet nog goedgekeurd worden door FA's
)
Maar dat gaat toch helemaal nergens over. Dat zitten er 3 van de 15 te kutten, en dan mogen de andere 12 hier voor boeten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
alle actieve users bannen(maar dat moet nog goedgekeurd worden door FA's
)
Ik heb serieus nog nooit getrolled of gereld, je kunt me daar echt niet voor bannen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
)
Dat vind ik vrij rigoreus aangezien er ook genoeg mensen in de slowchat zijn die zich gewoon normaal gedragen. Maar als dat de enige oplossing is, dan maar op die manier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
)
Jup, zorgt voor sociale controlle, bevordert zelfregulering en voorkomt dat users gaan kutten in andere topics als de SC dicht isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef wise het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch helemaal nergens over. Dat zitten er 3 van de 15 te kutten, en dan mogen de andere 12 hier voor boeten?
Daarnaast heeft Lamon een hele poos terug, toen Bio nog KLB-mod was, een afspraak gemaakt om niet meer in de SC te komen als wij ook niet over hem zouden spreken. Maar daar gaat het hier verder ook niet om.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
)
Noem 't extreme posting, nooit weten of je geband gaat wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit getrolled of gereld, je kunt me daar echt niet voor bannen.
Sociale controle, my ass. Dit is eerlijk gezegd een belabberd voorstel en het kan ook voor geen meter gaan werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Jup, zorgt voor sociale controlle, bevordert zelfregulering en voorkomt dat users gaan kutten in andere topics als de SC dicht is
Whahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef zquing het volgende:
[..]
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |