Oké, dus het enige probleem is Lamon.? Sowieso gaat het al veel beter daarmee. Maar misschien wil Bragi voortaan alle trolls van Lamon. zorgvuldig opslaan en reporten bij jullie om te laten zien dat wij niet doelbewust Lamon. lopen te irriteren, maar puur happen op zijn onderhuidse steken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
loveless komt ook altijd overal waar iets te rellen valt, die kan je gewoon negeren
Ik neem aan van wel naar aanleiding van deze post:quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef WillFerrell het volgende:
Maar aan Swarma en Zquing, komen die achter-de-schermen dingen nu opeens door Lamon of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar 't echt om gaat? Een bepaalde user welke steeds klaagt dat hij wordt zwartgemaakt in de SC
Dat mogen ze die personen aanpakken die niet normaal tegen hem doen, en niet de SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk niet en dat is het probleem.
quote:
Sowieso zijn het die users die dit hebben veroorzaakt. Naar mijn mening was er helemaal geen aanleiding om over gezeur in de SC te beginnen want er was helemaal niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom ons, de constructieve posters, de dupe laten worden van die users met brainfarts? Verwijder hun reacties en note ze, zodat wij gewoon verder kunnen op de inhoudelijke tour.
Je wil toch ergens komen of niet?
Maar, misschien denkt Lamon al snel dat we op hem bashen, terwijl het maar misschien een grapje of grolletje was. Kijk, ik snap echt wel dat Lamon ons gebash soms wel goed vind en dit gaat melden bij de mods, maar meestal is hij zelf de gene die het begint en het zo enorm opblaast door te dreigen met admins en bans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk niet en dat is het probleem.
Dit vind ik wel een belangrijk punt. Er is erg vaak een relletje en er wordt, bijna, altijd gebasht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Wat vinden de mods eigenlijk concrete dingen die anders moeten in de SC? Is het alleen dat bepaalde mensen vinden dat ze worden zwartgemaakt in FB?
Als dat zo is, is het toch eigenlijk van de zotte dat dit hele circus er aan te pas moet komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel naar aanleiding van deze post:
[..]
Alleen mensen die dat zelf uitlokken. Vreemd genoeg zijn dat ook de mensen nu hier lopen te zeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een belangrijk punt. Er is erg vaak een relletje en er wordt, bijna, altijd gebasht.
Dat is dus gewoon echt niet waar. Klik maar eens op die link van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een belangrijk punt. Er is erg vaak een relletje en er wordt, bijna, altijd gebasht.
Nee hoor ik kijk misschien eens in de zoveel tijd in de SC en het boeit me geen flikker (als outsider), laat het gewoon open en doe niet moeilijk. Ik snap sowieso niet wat mensen in een SC zien aangezien genoeg leuke Topics zijn in KLB. Als het je niet bevalt zoek je een andere SC op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik onderbouw? Ik geef m'n mening, en zoals ik al zei ik ga geen lijstje posten wie er nou precies wel en niet post in de SC en hoeveel. Het is een GEVOEL wat outsiders bij de SC hebben, dus dat deel ik hier in het discussietopic over de SC
doe dat maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat heb ik net een hafluur lang proberen uit te leggen middels m'n posts. Heb je ze allemaal gelezen?
Anders quote ik ze zo wel even.
Als je hiermee de persoon bedoelt waarvan ik denk dat je die bedoelt is het misschien een idee om naast zijn TR's even het hele topic terug te lezen. 9 van de 10 keer lokt hij het namelijk zelf uit. Niet dat ik dat graag als excuus gebruik, maar het ging tijden prima toen hij niet in de SC mocht posten van (ik meen) Biogarde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar 't echt om gaat? Een bepaalde user welke steeds klaagt dat hij wordt zwartgemaakt in de SC
Ik en andere mensen werd ook een keertje gebashed door een paar users van 'jullie' sc, maar er werd niets uitgelokt en mij zie je niet zeuren, dus wat je zegt klopt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen mensen die dat zelf uitlokken. Vreemd genoeg zijn dat ook de mensen nu hier lopen te zeuren.
2 users als in de SC woordvoerder en de dienstdoende mod of degene die een probleem heeft met de SC en de SC woordvoerder?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Alles wat ook maar het kleinste beetje lijkt op trollen of happen wordt geband
Problemen in de SC worden door 2 users besproken in de FB, de SC woordvoerder de rest houdt zich erbuiten op straffe van bans
wat mij betreft wordt dit 't en dan mogen jullie fijn verder SC'en
ik hou niemand de hand boven 't hoofdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Maar als dit echt de hele kwestie is vraag ik me echt af waar jullie als crew mee bezig zijn door hem constant de hand boven het hoofd te houden.
Oke. Klaar. Ik zal trollposts ook TR'en btw.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Problemen in de SC worden door 2 users besproken in de FB, de SC woordvoerder de rest houdt zich erbuiten op straffe van bans
dat laatstequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 users als in de SC woordvoerder en de dienstdoende mod of degene die een probleem heeft met de SC en de SC woordvoerder?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |