24 zelfs...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan het Wilders ook niet kwalijk nemen. Het is een slim vosje. Hij zou wel heel dom zijn om geen comprimissen te sluiten met 23 zetels
Dat hebben meerdere partijen gedaan en sterker nog: er werd in de debatten naar gevraagd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Maar om dan van te voren een breekpunt aan te kondigen is in mijn ogen populistischEn daar krijg ik jeuk van
Verwijt je Wilders nu populisme?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Maar om dan van te voren een breekpunt aan te kondigen is in mijn ogen populistischEn daar krijg ik jeuk van
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Verwijt je Wilders nu populisme?
Als je zegt populist, zeg je Wilders...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik niet zo dol ben op politiekquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere partijen gedaan en sterker nog: er werd in de debatten naar gevraagd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
[Maurice de Hond modus] ik zeg: Doen!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik twijfel nog steeds, wel of niet een Twitter account aanmaken?
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik twijfel nog steeds, wel of niet een Twitter account aanmaken?
Dat dacht ik ook over fok!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
JaIs leuk. En vind je het niet leuk, stop je er weer mee
Deze duurt maar 4 secondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk praktisch geen tv meer, zie godzijdank daardoor nauwelijks nog reclames. Hoe groot denk je dat de kans is dat ik deze youtube link ga aanklikken
Ons wel uitnodigen dan hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:37 schreef iamredleader het volgende:
Vooruit dan, ik zal vanavond eens kijken (als ik tijd heb)
Okay!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Als ik uitvogel hoe het werkt, okee
Dat heb ik volgens mij nog nooit een man horen zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Heb dus helemaal geen zin meer
Wil graag naar huis, er ligt veel te veel huishoudwerk en ik ben ook nog eens moe
Ik ben een beetje gek, zou eigenlijk het liefst m'n huis "permanent" op orde hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Dat heb ik volgens mij nog nooit een man horen zeggen.Ik heb het zelf trouwens ook nog nooit gezegd.. huishoudwerk
Mjah, op dit moment is het niet eens heel veel huisquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Moet je over 2 weken bij mij thuis komen, dan ligt er pas veel huishoudwerk
4 seconden Maurice de Hond zien is 4 seconden te veel. Of gaat hij erin dood?quote:
elke keer een andere achtergrond idd, geen idee waaromquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom is google vandaag zo druk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Etcetera het volgende:
4 seconden Maurice de Hond zien is 4 seconden te veel. Of gaat hij erin dood?
Om te promoten dat je nu je eigen achtegronden kunt instellen. Is 24 uur, dus morgen is het weer normaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
elke keer een andere achtergrond idd, geen idee waarom
En ja ik meen hetquote:
wel handig voor Tinuviel.. al zou ik er zelf gek van worden. is wel een van de irritaties met mn ex geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gek, zou eigenlijk het liefst m'n huis "permanent" op orde hebben
Was het verkaptquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus geen verkapte doodsverwensing
Wel handig, hoewel ook met een nadeel: ik verwacht dat zij dus ook af en toe eens flink de handen uit de mouwen steektquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
wel handig voor Tinuviel.. al zou ik er zelf gek van worden. is wel een van de irritaties met mn ex geweest
Ik ben zo blij dat ik niet met jou getrouwd ben...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wel handig, hoewel ook met een nadeel: ik verwacht dat zij dus ook af en toe eens flink de handen uit de mouwen steekt
Handig hequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:15 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik zie net (ben dus nog een echte n00b met deze layout) dat er bij sommige users de T blaauw is, van Twitter. Zo kan ik jullie dus volgen/vinden/whatever!
Het is gelukkig beter dan vroeger: met een kind moet dat ook welquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet met jou getrouwd ben...![]()
ik kan daar helemaal niet tegen... schoon is het wel, maar opgeruimd niet altijd... Peace vindt dat gelukkig niet erg. Hij is nog meer een sloddervos dan ik.
Ja, anders word je gillend gek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is gelukkig beter dan vroeger: met een kind moet dat ook wel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, gek ben ik al, en dat gillen hoeft dus niet van mij
Ja je bent behoorlijk aan het slopen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Moet je over 2 weken bij mij thuis komen, dan ligt er pas veel huishoudwerk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Etcetera het volgende:
In het Grey's Anatomy USA topic wordt in spoilers gepraat. Het seizoen is over. Ja er is nieuws over acteurs en hun contracten. Ik zie niet in waarom dat in spoilertags moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit dat je niet de man met de hamer tegenkomtquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond gaan we weer verder met slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan we bij deze de trend doorbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen zin om te rellen in dat topic eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan gaan we bij deze de trend doorbreken
Helaas ben ik dit weekend al redelijk druk, maar wie weet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
De man met de hamer mag gewoon komen helpen hoor
Inderdaad, dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zin om te rellen in dat topic eigenlijk
Maar dat bedoel je vast niet
Ik heb nog nooit iemand de man met de hamer horen verwelkomenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
De man met de hamer mag gewoon komen helpen hoor
1) de verkiezingen zijn geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Yeah! Weer een lijsttrekkersdebat bij de NOS!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef TradeMarkie het volgende:
zolang Mariette Hamer maar niet langskomt.
Wat zei ik gisterenavond al: Geert Milders!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Het eerste breekpunt is al geonbreekpunt
Volgens mij waren de formatiebesprekingen ongeveer 2 SC topics, en daarna was er een AKQSC regeringquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Terug van weggeweest.
Heb het gevoel dat ik 2 keer om de wereld ben gevlogen en een mega-jetlag heb...![]()
Is er al een kabinet?
Word opstarten;quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:27 schreef Etcetera het volgende:
Hey Yuri de Dino
Weet iemand een manier waarop ik ervoor zorg dat mijn Word windows bij openen een bepaald formaat en positie hebben?
Ik heb er ook 1 hoor ik net in de AKQquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik ook een dino?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word opstarten;
Windowsgrootte instellen door de randen er van op de juiste plek te slepen (niet maximaliseren window!!!);
Afsluiten Word;
De volgende keer moet 'ie weer opkomen met de grootte die je hebt ingesteld...
Geldt in principe voor alle MS Windows gerelateerde applicaties...
Even wakker worden onder het genot van een bakkie koffie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo naar huis en even bijslapen...
Thx.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Filmaanrader voor C4 in het bijzonder: "The Messenger". Gaat over een sergeant die in de laatste maanden van zijn diensttijd(terwijl als held gezien wordt) nabestaanden op de hoogte moet gaan stellen van het overlijden van soldaten. Schijnt behoorlijk waarheidsgetrouw te zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
Gefeliciteerd Soempie en iarl; jullie zijn gespot door Arcee.
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 #2
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahhhwww ik zie nu pas de welkom thuis in mensen hun onderschrift. Wat lief
Dat mocht even duren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een bos in de regen kan ook wel de moeite zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat het weer dit weekend wat beter wordt, wil graag met het gezin een boswandeling maken.
Dat kan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat het weer dit weekend wat beter wordt, wil graag met het gezin een boswandeling maken.
Lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag gedaan
Panne(n)koeken is oke?
Ik ga over drie minuutjes weg ofzo, neem de tramquote:
Tot straks!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga over drie minuutjes weg ofzo, neem de tram
Elke users die een oude layout gebruiken (alles behalve bagger) is blijkbaar een fossiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Weet iemand waar die 'dino's' voor staan?
Bedankt voor de verklaring, nu ben ik weer bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke users die een oude layout gebruiken (alles behalve bagger) is blijkbaar een fossiel.
Oh ja, de video waarin Elia iemand een 'kanker-Marokkaan' noemde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: jij had dat filmpje van Elia & Babel ook gekeken he?
http://www.rtl.nl/compone(...).Vi_Oranje_s1_a1.xml
Even doorspoelen naar 45:30
Dat maakt die koefnoen-achtige imitatie van Derksen er niet minder omquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh ja, de video waarin Elia iemand een 'kanker-Marokkaan' noemde.
Voetballers en Twitter![]()
![]()
Als je 'm al ziet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Als ik dat tegen zou komen in de tuin zou ik vrij hard gillen denk ik
Vanmiddag hoorde ik op Eurosport dat de premier van België een tweet naar Eurosport had gestuurd tijdens Dauphiné Liberé...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat maakt die koefnoen-achtige imitatie van Derksen er niet minder om
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: jij had dat filmpje van Elia & Babel ook gekeken he?
http://www.rtl.nl/compone(...).Vi_Oranje_s1_a1.xml
Even doorspoelen naar 45:30
Heb je deze TT dan wel gezien of zat je toen nog midden in je jetlag: AKQ SC # 868 - Welcome Home, Puntenslijpsel!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Beesies zijn van de AHquote:
Het moeten toch vriendelijke rupsen voorstellen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beesies zijn van de AHDie beesies zijn trouwens (net als deze) doodeng, ze doen me denken aan gigantische zilvervisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gewaardeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je deze TT dan wel gezien of zat je toen nog midden in je jetlag: AKQ SC # 868 - Welcome Home, Puntenslijpsel!!
Het was gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, allebei hebben goed gegeten
Zit je nu weer in de USAquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
stond er op eens een brandweerman in de gang en vervolgens in mijn kamer...
Het zijn gewoon uitgerekte Wuppies zonder voetjes...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beesies zijn van de AHDie beesies zijn trouwens (net als deze) doodeng, ze doen me denken aan gigantische zilvervisjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote Beesie is awesomquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was leuk geweest maar nee. Ze hadden koolmonoxide alarm gehad en de geiser staat in mijn kamer haha. Was alleen een beetje onverwacht om die gast met zijn zuurstoffles binnen te zien wandelen. (Mijn kamer is vlak bij de voordeur) was wel een mooie...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
En toen kwam er een taart + striptease-act?
Wat was de aanleiding?
Ja vooral omdat het alarm daar zo belachelijk vaak vals afgingquote:
Ik zou me echt rotschrikkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat was leuk geweest maar nee. Ze hadden koolmonoxide alarm gehad en de geiser staat in mijn kamer haha. Was alleen een beetje onverwacht om die gast met zijn zuurstoffles binnen te zien wandelen. (Mijn kamer is vlak bij de voordeur) was wel een mooie...
Nou, dan nog maar wat meer PC's aanschaffen om die ruimte te kunnen vullen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grote Beesie is awesom
Zo, even een aparte donderdagavond gehadVriendje zou morgenmiddag naar een auto gaan kijken met z'n broer. Ineens komt vriendje weer terug rond half 9/9 uur. Heeft hij even een auto gekocht
Een Opel (type weet ik niet meer
) 1.8i, en een kofferbakruimte om U tegen te zeggen
En toch moest ik lachen...quote:En ik ben aan de dunne
Ach, dan heeft die brandweerman ook nog een pretjequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Je zult in je nakie staan
Ik kan er nog steeds niet helemaal bij, m'n vriend heeft even een auto gekocht
Oh god no!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dan nog maar wat meer PC's aanschaffen om die ruimte te kunnen vullen...
Ik vind het iets minderquote:En toch moest ik lachen...![]()
![]()
How can I serve you?quote:
Nu nog een vouwwagen om er achter te hangen.quote:Ik kan er nog steeds niet helemaal bij, m'n vriend heeft even een auto gekocht
Je loopt achter, we hebben een caravanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog een vouwwagen om er achter te hangen.
Zag er laatst één op Marktplaats voor zo'n 300 Euro...
Dan snap ik wel warom je vriend een auto heeft gekocht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je loopt achter, we hebben een caravan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Frankrijk? Daar hebben we niet zo veel verloren
Ik mag het hopen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat zal wel gronings zijn voor 'daar hebben we niks te zoeken'
In het westen van het land dus nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Etcetera het volgende:Ik dacht dat dat wel een redelijk bekende uitdrukking was
Blijkbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In het westen van het land dus niet
Nooit van gehoord, maar ik leer graag...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht dat dat wel een redelijk bekende uitdrukking was
Eens kijken of we ze hier naar toe kunnen lokken door ons eigen kabinet daar te posten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
Maak je eigen kabinet!
Wat een na-apers.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of we ze hier naar toe kunnen lokken door ons eigen kabinet daar te posten?
Deed ik ook wel hoorquote:
quote:
Maar gaat er dan geen alarm bij jullie af?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat was leuk geweest maar nee. Ze hadden koolmonoxide alarm gehad en de geiser staat in mijn kamer haha. Was alleen een beetje onverwacht om die gast met zijn zuurstoffles binnen te zien wandelen. (Mijn kamer is vlak bij de voordeur) was wel een mooie...
Eens kijken of ze happenquote:
Er ging in ieder geval geen belletje bij ze rinkelen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gaat er dan geen alarm bij jullie af?
Weltrusten TMquote:
Bij de buren ging het af. Vandaar mister McFire.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gaat er dan geen alarm bij jullie af?
Ook jij weltrustenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedenavond en tot ziens. Ben ook maffen
Niets mis met Gabriella Cilmi. Zij is tenminste geen gehypte zangeres die uit een talentenfabriek komt (ik noem een Miley Cyrus, een Demi Lovato).quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Fake:
Origineel:
En die laatste is zo mooi, dat ik die fake versie niet kan horen...
Ik weet wie er bij je in de kamer stond. Mocht je dus zijn nummer willen dan heb ik die voor je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij de buren ging het af. Vandaar mister McFire.
Ik wil nog steeds koningin zijn
whut?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet wie er bij je in de kamer stond. Mocht je dus zijn nummer willen dan heb ik die voor je.
quote:
Had ik het daarover dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niets mis met Gabriella Cilmi. Zij is tenminste geen gehypte zangeres die uit een talentenfabriek komt (ik noem een Miley Cyrus, een Demi Lovato).
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie dat smsje voor me:
Hee, je tond net in mijn kamer met je monoxidemetertje. Ik was dat blonde meisje dat voor je naar binnen schoot om mijn ronslingerende ondergoed onder mijn bureau te smijten -- al was ik niet snel genoeg met de beha op de stoel. Anyway, sinds je weg bent ben ik 'on fire' en moet dringend geblust worden. Sms me. xx
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie dat smsje voor me:
Hee, je tond net in mijn kamer met je monoxidemetertje. Ik was dat blonde meisje dat voor je naar binnen schoot om mijn ronslingerende ondergoed onder mijn bureau te smijten -- al was ik niet snel genoeg met de beha op de stoel. Anyway, sinds je weg bent ben ik 'on fire' en moet dringend geblust worden. Sms me. xx
Dat is echt te cheesyquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie dat smsje voor me:
Eeeh 100% klaarkomgarantie..en rechtsonder dan?quote:
Die komt waarschijnlijk gegarandeerd klaar bij die andere afgebeelde personen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh 100% klaarkomgarantie..en rechtsonder dan?
Bah! Kan je die weghalen svp?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bah! Kan je die weghalen svp?
omdat ik dat soort zooi niet op mijn computer wil in general. Laat staan als er ieman binnenkomt ofzoquote:
Op Comedy Central?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga Frasier kijken. Dat is pas leuk.
Nog 2 postings, dan is er weer een nieuwe pagina.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik dat soort zooi niet op mijn computer wil in general. Laat staan als er ieman binnenkomt ofzo
Ja, alhoewel het alweer is afgelopenquote:
Alles goed. Druk nachtje. Gaat dus lekker snel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:53 schreef Nesle het volgende:
Cobra, bij deze ja, ik leef nog
Gelukkig wel zeg!
Hoe is het hier? Met jou C?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net 3 inbrekers aangehouden. Waarvan één met behulp van een hond.
Ik draai regelmatig een wachtdienst mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kijk, goed bezig
Dacht dat je een andere functie had dan wachtlopen
Van Heutz is Landmacht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was dat (vroeger) niet Van Heutz die de beveiliging deed?
En hij gaat goed smaken.quote:Maar dat biertje heb je zeker verdient
Nope, geen tijd voor gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Red, heb je je nog aangemeld bij Twitter?
Pics Bier!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:19 schreef Cobra4 het volgende:
En daar is ie dan; het wel verdiende biertje. Proost.
Komt goed.quote:
quote:
Beginnen? Met de leeuwtjes of werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen![]()
Ik heb zo'n lieve collega... kom net op mn werk ligt er op mn bureau een doosje met oranje leeuwtjes (van chocolade) met een briefje:
Hoi diaan,
Deze zijn voor jou voor maandag omdat jij dan moet werken. Veel kijkplezier boven! X![]()
![]()
boven = in het bedrijfsrestaurant
Vandaag ook helemaal alleen en veel werk... dus ga maar eens beginnen!!
Kijk, dat soort zaken maken het net even dragelijker om de wacht temoeten houden maandag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen![]()
Ik heb zo'n lieve collega... kom net op mn werk ligt er op mn bureau een doosje met oranje leeuwtjes (van chocolade) met een briefje:
Hoi diaan,
Deze zijn voor jou voor maandag omdat jij dan moet werken. Veel kijkplezier boven! X![]()
![]()
boven = in het bedrijfsrestaurant
Vandaag ook helemaal alleen en veel werk... dus ga maar eens beginnen!!
Met het werk natuurlijk. Leeuwtjes blijven liggen tot maandag... moet ik ze wel in mn bureaula leggen en niet voor mn neus. Anders gaan ze eerder op.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
En dit is precies de reden dat er bv weer een Flevohof moet komen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat soort zaken maken het net even dragelijker om de wacht temoeten houden maandag.
Heb m'n laptop meegenomen naar het werk en ga straks hier even de dbtv-aansluiting testen, die ik vandeweek heb aangeschaft, qua ontvangstkwaliteit. Als die OK is, dan kijk ik maandag waarschijnlijk ook op het werk, anders elders...
Je moet eens weten welk aantal kinderen denkt dat bv melk en vlees in de supermarkt gemaakt wordt.quote:
jij zat met je werk toch in een vrij hoog kantoor? Dan moet het wel goed zitten doorgaans.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat soort zaken maken het net even dragelijker om de wacht temoeten houden maandag.
Heb m'n laptop meegenomen naar het werk en ga straks hier even de dbtv dvb-t aansluiting testen, die ik vandeweek heb aangeschaft, qua ontvangstkwaliteit. Als die OK is, dan kijk ik maandag waarschijnlijk ook op het werk, anders elders...
Ik zit op 10 hoog, maar midden tussen ladingen computers en randapparatuur, dus veel snoeren en zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
jij zat met je werk toch in een vrij hoog kantoor? Dan moet het wel goed zitten doorgaans.
Je vergeet nog een belangrijk iets!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet overigens niet om, als je het nog iets draaglijker wilt maken op je werk Diaan, om bier, bitterballen, kaasblokjes en borrelnootjes mee te nemen
En dan mag ik bepaalde plaatjes niet plaatsen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijk iets!
Oh nee, die heeft ze zelf al.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mag ik bepaalde plaatjes niet plaatsen...
Had je maar sneeuw op dvb-t. Dan kon je iig nog IETS zien. Maar als de ontvangst slecht is, zie je ook meteen helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit op 10 hoog, maar midden tussen ladingen computers en randapparatuur, dus veel snoeren en zo.
Radio ontvangst is niet altijd even goed hier.
Dus ik wil het voor de zekerheid even checken voordat ik hier maandag naar sneeuw op m'n beeld zit te kijken...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijk iets!
Oh nee, die heeft ze zelf al.
Tieten!quote:
De boel is aangesloten en het beeld is, net als thuis, perfect!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je maar sneeuw op dvb-t. Dan kon je iig nog IETS zien. Maar als de ontvangst slecht is, zie je ook meteen helemaal niks.
Hoi Etcie.quote:
Spelen die dan binnenkort?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer moet Oranje eigenlijk hun eerste wedstrijd spelen?
Ja fossiel, want WKquote:
Oh ja.quote:
A.s. maandag om 13:30 uur...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer moet Oranje eigenlijk hun eerste wedstrijd spelen?
En ik kan je terecht fossiel noemenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:29 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een voordeel voor jou Etcie, dat er een dino naast mijn naam staat. Dan hoef je me geen ouwe te noemen.
Okquote:
En die wedstrijd MOET je gewoon kijken, dat is belangrijker dan werk of school: Nijmeegse scholieren staken voor voetbal.quote:
Ik twitter (wel eens) en ik snap nog geen reet van wat je net geschreven hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n eeste #FF te pakkenMaar ik doe zelf niet aan #FF dus ik geloof het wel
voor de niet Twitteraars, #FF = Follow Friday, je prijst mensen als het ware aan dat ze leuke volgers zijn. Oftewel: my epeen just got bigger![]()
Staken om een voetbal wedstrijd!? Het moet gvd niet gekker worden. Leren zullen ze.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En die wedstrijd MOET je gewoon kijken, dat is belangrijker dan werk of school: Nijmeegse scholieren staken voor voetbal.
Maar na de poule wedstijden kan dat ding toch gewoon de prullebak weer in?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Collega's hebben het TV-beeld gezien en gaan straks in optocht naar het Office Center (hier 10 minuten vandaan lopen) om ook allemaal zo'n ding te halen...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik twitter (wel eens) en ik snap nog geen reet van wat je net geschreven hebt.
Welnee, er is toch iedere dag het MAX-boodschappen geheugen spel om 10.00 uur of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar na de poule wedstijden kan dat ding toch gewoon de prullebak weer in?
Een peen is een wortel. Verder kom ik echt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je wordt oud Het stond er ook beroerd, heb het een beetje aangepast. Of is het de epeen die je niet begrijpt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, er is toch iedere dag het MAX-boodschappen geheugen spel om 10.00 uur of zo?
Ik kan het ook niet echt uitleggen eerlijk gezegd. Daarom Urban Dictionary:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een peen is een wortel. Verder kom ik echt niet.
Praat jij ook in die taal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt uitleggen eerlijk gezegd. Daarom Urban Dictionary:
internet slang for ego, pride, or attitude in the virtual world. long standing net definition for the age old "bigger penis" arguement
Ach, volgend jaar is er ook weer champions league op de publieke omroepquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar na de poule wedstijden kan dat ding toch gewoon de prullebak weer in?
Dus jij bent een minipeen (geen penis) en mannen zijn e(normous)peen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt uitleggen eerlijk gezegd. Daarom Urban Dictionary:
internet slang for ego, pride, or attitude in the virtual world. long standing net definition for the age old "bigger penis" arguement
Ben wel benieuwd waar de NOS mee komt. Met het EK hadden ze een tof liedje eronder gezetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de voetbal liefhebbers, van een voetbal hater (mag ik wel zeggen). De NOS kan jaloers zijn op deze promo.
Je moet het niet zo letterlijk opvattenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij bent een minipeen (geen penis) en mannen zijn e(normous)peen?
Wat ik al zei. Ik snap er geen zak van.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ook goed?
Dan ga ik het ook niet verder uitleggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Ik snap er geen zak van.
Maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik het ook niet verder uitleggen
Wat!? 500 euri voor 2 weken begeleiding? De afzetters.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe ook mail dat ik begeleiding kan krijgen voor het schrijven van mijn scriptie ('t is dus wel een scriptiewist ik weeeel). 2 weken intensieve begeleiding, even 500 euro aftikken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
De workshop vindt plaats op van 9 t/m 20 augustus 2010.
Dan ben ik nog op vakantie LANAls het begint dan he, scheelt 1 of 2 dagen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:36 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Die triomfantelijke blik maakt het wel af.
Ik zou geen 500 euro betalen voor mensen die nog niet eens hun eigen mailings na kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
De workshop vindt plaats op van 9 t/m 20 augustus 2010.
Dan ben ik nog op vakantie
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeiemorgen ook
Koffie?
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou geen 500 euro betalen voor mensen die nog niet eens hun eigen mailings na kunnen lezen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]Vakantie
Dat er toevallig netwerk ligt doet er niet zoveel toe
Dat wel verdiende biertje is de boosdoener.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
C4, je hebt verkeerd geteld en ging van 890 naar 898 ipv 889
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |