quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Tja, de verkiezingen winnen het nu even
Ja nu is het over en mogen we het weer over dingen hebben die niets ter zake doen, wees maar niet bangquote:
Politiek doet ook niks ter zake dus om dat nou belangrijk te noemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja nu is het over en mogen we het weer over dingen hebben die niets ter zake doen, wees maar niet bang![]()
Mogge trouwens
Da's voor de mensen die nog niet de baggerlayout gebruiken geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef ruud.nl het volgende:
Waarom staan er dinosaurussen achter jullie namen?![]()
YES!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef FedExpress het volgende:
yes! rutte groter dan cohen
en goedemorgen!
welk krantjequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zag SuperrrTuxxx in het krantje
Weet ik veel die op woensdag altijd komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet ik veel die op woensdag altijd komt
En uiteindelijk donderdag hier in de brievenbus ligtwe wachten in spanning op bevestigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Misschien vind ST dat wel niet leuk?quote:
Ik lees die dingen nooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien vind ST dat wel niet leuk?
Jullie krijgen dat krantje ook hoor, voor het auto gedeelte
Ja goeie.. Even kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lees die dingen nooitWelk krantje was het dan?
Ik zal zo es kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja goeie.. Even kijken.
Tada het Stadsblad
Owja, het was gisteren al zo rustig op het forumquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal zo es kijken
Duitsland was gister trouwens vet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja, het was gisteren al zo rustig op het forum![]()
Drank ingeslagen?
quote:
coolquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee niet ingeslagen. Ging naar een vriend toe, die daar tijdelijk woont. Inslaan komt nog wel
Ohh ik dacht bijdehand doet alles tegelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee niet ingeslagen. Ging naar een vriend toe, die daar tijdelijk woont. Inslaan komt nog wel
Hahaha cool!quote:
Nee alleen vrouwen kunnen alles tegelijk doen, barriequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh ik dacht bijdehand doet alles tegelijk![]()
Was het gezellie?
[..]
Hahaha cool!![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben weer in 't land.![]()
Goddomme, sta ik toch alweer in de krant, dalijk kan ik niet meer fatsoenlijk over straat.
In Boschveld zelf was ik al bekend ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Je gaat beroemd worden SuperrrTuxxx![]()
Ben je al een bekende Boschvelder?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In Boschveld zelf was ik al bekend ja.
Omdat je de enige zonder strafblad bent?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In Boschveld zelf was ik al bekend ja.
Nee niet daarom.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je de enige zonder strafblad bent?![]()
Oke, te makkelijk
whahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je de enige zonder strafblad bent?![]()
Oke, te makkelijk
Waarom dan, BB'er?quote:
Truste Barriequote:
Gewoon, omdat ik in de wijkwinkel werk.quote:
gij ging toch slapenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat moet je daar doen de hele dag?
ik ben inmiddels al op mn kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lukt niet..
En jij ging toch ook?
2 trappenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo dat moet een hele stap geweest zijn ofniet
Dan ben je toch niet bekendquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik in de wijkwinkel werk.
Wow heftig, als je daar niet van kan slapenquote:
ja precies! ik ga nu ook maar snel liggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow heftig, als je daar niet van kan slapen![]()
Bijdehand, een filmpje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan ook niet slapen dus straks nog een filmpje kijken![]()
[..]
Dan ben je toch niet bekend
From Paris with Lovequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow heftig, als je daar niet van kan slapen![]()
Bijdehand, een filmpje?![]()
Ik werkte bij de Shell, ben ik nu ook bekend?quote:
Ik word regelmatig op straat aangesproken door klanten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werkte bij de Shell, ben ik nu ook bekend?
Bij mij staken ze m'n hand op. Dachten m'n maten ook dat ik alleen maar met Tokkies omgingquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik word regelmatig op straat aangesproken door klanten.
wat danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb mijn favoriete verkoper weer gezien.Maar niet om ff gezellig bij te kletsen.
![]()
Om ff te klagen.quote:
Ja hij zegt mss had ie z'n dag niet, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik m'n dag niet heb.quote:
Welke winkel is het nou precies?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb mijn favoriete verkoper weer gezien.Maar niet om ff gezellig bij te kletsen.
![]()
Waarom wil je dat wetenquote:
inderdaad ja. hoe je jezelf voelt mag je eigenlijk niet laten merken. Tenzij je vrolijk bent natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij zegt mss had ie z'n dag niet, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik m'n dag niet heb.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Is 't een vriend van je?
Die tegen jou heeft gezegd dat ie steeds hetzelfde wijf achter zich aan heeft.
![]()
Dat zou echt hilarisch zijn.quote:
Ik snap de grap niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Haha Bijdehand is een Bossenaar
Je weet dat ik geen vrienden hebquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Is 't een vriend van je?
Die tegen jou heeft gezegd dat ie steeds hetzelfde wijf achter zich aan heeft.
![]()
quote:
quote:
Jullie ook een fijne dagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Fijne dag vandaag allemaal!
Oh handig ja, kan ik het zelf ook ff opslaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Pagina 23
http://www.deweekkrant.nl(...)HB-1-23_100609_1.pdf
Handig dat digitale archief, hoef ik niet naar beneden te lopen.
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
fucking hell, zoveel foto's, zoveel mensen, weet ik nog steeds niet wie je bent.
Laat me raden: foto linksboven (Boschveld), en dan tweede van links?
Maar toch bedankt he, C2B, hoef ik ook niet in de krantenbak te graaien...
Graag gedaan, kwam het net toevallig tegen... dat blad gaat hier meestal linea recta de papierbak in...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh handig ja, kan ik het zelf ook ff opslaan.
Lees ik ook nooit en de Bossche Omroep ook niet, heb dan verder ook niks ervan gezien als alleen die pagina.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Graag gedaan, kwam het net toevallig tegen... dat blad gaat hier meestal linea recta de papierbak in...
Da's mooi, want ik heb pas een keuken besteld voor m'n nieuwe appartement zonder inbouwkoelkast. Dus ik heb ook een nieuwe koelkast nodig.quote:
Oke. Je kan 'm ophalen bij Achmed. Die zit vaak in het Turks café hier in WC Boschveld. Vraag naar hem, hij ritselt altijd gloednieuwe apparaten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik heb pas een keuken besteld voor m'n nieuwe appartement zonder inbouwkoelkast. Dus ik heb ook een nieuwe koelkast nodig.
Zou je deze voor me willen regelen:
[ afbeelding ]
Bij voorbaat dank.
Electro Derka Derka!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke. Je kan 'm ophalen bij Achmed. Die zit vaak in het Turks café hier in WC Boschveld. Vraag naar hem, hij ritselt altijd gloednieuwe apparaten.
Wtf?quote:
Hey ken jij hem ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |