Wow heftig, als je daar niet van kan slapenquote:
ja precies! ik ga nu ook maar snel liggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow heftig, als je daar niet van kan slapen![]()
Bijdehand, een filmpje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan ook niet slapen dus straks nog een filmpje kijken![]()
[..]
Dan ben je toch niet bekend
From Paris with Lovequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow heftig, als je daar niet van kan slapen![]()
Bijdehand, een filmpje?![]()
Ik werkte bij de Shell, ben ik nu ook bekend?quote:
Ik word regelmatig op straat aangesproken door klanten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werkte bij de Shell, ben ik nu ook bekend?
Bij mij staken ze m'n hand op. Dachten m'n maten ook dat ik alleen maar met Tokkies omgingquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik word regelmatig op straat aangesproken door klanten.
wat danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb mijn favoriete verkoper weer gezien.Maar niet om ff gezellig bij te kletsen.
![]()
Om ff te klagen.quote:
Ja hij zegt mss had ie z'n dag niet, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik m'n dag niet heb.quote:
Welke winkel is het nou precies?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb mijn favoriete verkoper weer gezien.Maar niet om ff gezellig bij te kletsen.
![]()
Waarom wil je dat wetenquote:
inderdaad ja. hoe je jezelf voelt mag je eigenlijk niet laten merken. Tenzij je vrolijk bent natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij zegt mss had ie z'n dag niet, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik m'n dag niet heb.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Is 't een vriend van je?
Die tegen jou heeft gezegd dat ie steeds hetzelfde wijf achter zich aan heeft.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |