Hahahaquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
TS: "Hoe moet ik dan wel support krijgen?"![]()
helpdeskhoer: "Nou, So nie in ieder geval!"*klik, tuuttuuttuut
Waarheen? Die jongen kan er toch niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef bijdehand het volgende:
Neem volgende keer een grote gespierde bouwvakker mee
O mijn god wat een mega slechte grapquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
Dat wilde hij weten ter controle dat hij de juiste persoon aan de telefoon had, jij snapt ook niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
wta een vage klacht zeg, wat brabble je nou met ziggo adres_!
ja wtf is dan een ziggo adresquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wilde hij weten ter controle dat hij de juiste persoon aan de telefoon had, jij snapt ook niks.
Een ziggo email adres misschien.....quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef GieJay het volgende:
[..]
Een ziggo email adres misschien.....![]()
Lijkt me nogal logisch
Ik aso.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef JostiFrosti het volgende:
waarschijnlijk ben je gewoon associaal tekeer gegaan tegen ze.
Ergens zal er iets niet goed gegaan zijn,Sony is best wel klantvriendelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik aso.Ik kon van verbazing nieteens meer normaal praten.
Ik moest de bon, het serienummer, mijn adres en mijn emailadres mailen, dan konden ze het in de computer aanpassen, eerder wilde hij me niet helpen, dus dat heb ik braaf gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:18 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ergens zal er iets niet goed gegaan zijn,Sony is best wel klantvriendelijk.
Komt vast wel goed, ze kunnen je niet afwijzen op grond van een emailadres wat niet klopt, mischien gewoon een hond van een servicemedewerker getroffen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest de bon, het serienummer, mijn adres en mijn emailadres mailen, dan konden ze het in de computer aanpassen, eerder wilde hij me niet helpen, dus dat heb ik braaf gedaan.
Het zat me zo hoog dat ik terug ben gegaan naar de winkel en daar het verhaal heb verteld. De verkoper zei dat ie misschien zijn dag niet had, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik mijn dag niet heb.
Ik heb nog geen antwoord van Sony en ik heb met de verkoper afgesproken dat als ik dat maandag nogsteeds niet heb ik 't naar de winkel kom brengen. Duurt wel iets langer dan, maar je moet toch wat.
Ik hoop het. De verkoper vroeg ook nog of ie niet naar mijn adres had gevraagd of iets anders ter controle, maar dat was niet het geval. Hij bleef erop hameren dat ik persé dat emailadres moest noemen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, ze kunnen je niet afwijzen op grond van een emailadres wat niet klopt, mischien gewoon een hond van een servicemedewerker getroffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |