Wacht maar tot je ziet hoe sexy ik eruit zie met kisten onder een korte broek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En gympen dan want kisten kan dan ook niet hè
Van dat flink wrijven kan ik niet meer verticaal scrollen en werkt het bolletje ook niet meer als derde muisknop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bovenop[ afbeelding ]
Ik heb een speciaal doekje om het beeldscherm mee af te doen (zie foto boven), en als je met dat doekje zo af en toe even flink over dat scrollballetje wrijft, blijft hij het super doen.Brilpoetsdoekje werkt ook, zelfde stofje.
Klinkt als een goedkope reclame.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[Ziltoid:] Commander
[Commander:] Yes Captain Ziltoid!
[Ziltoid:] Have the humans delivered their ultimate cup of coffee?
[Commander:] I have it right here.
[Ziltoid:] Ah! Yes
[Ziltoid drinks the coffee]
[Ziltoid:] FETID! How dare they present this to me! FOUL! They hide their finest bean! Prepare the attack!
[Commander:] Captain Ziltoid! The humans are preparing themselves for the attack!quote:
Best slim aangezien de Israeli's alles hebben behalve voldoende manschappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_call_of_duty.html
Idioten..
Ze gedragen zich als monsters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Best slim aangezien de Israeli's alles hebben behalve voldoende manschappen.
Nou als je de inmiddels 20 delen tellende topicserie in NWS zou zien, zou je geloven van niet.quote:
Mannen, kunnen ook niks met beleid doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat flink wrijven kan ik niet meer verticaal scrollen en werkt het bolletje ook niet meer als derde muisknop.
Liever niet, ik bestel tzt wel een kek paar nike air max voor je oidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe sexy ik eruit zie met kisten onder een korte broek.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren. Maar goed, 48 biertjes er achteraan en alles komt goed. Want vis moet zwemmen, nietwaar?
Las ook dat je het ziekenhuis in moet Laysa. Kut, maar wat moet dat moet!! Weet je al wanneer en hoe lang dat gaat duren? We sturen wel een kaartje.![]()
Snap ook niet goed dat er hier nog mensen zijn die Joran nog een "menselijke straf" gunnen. Ik hoop dat die hondekop als ie over 30 jaar vrij komt dat als hij op een barkruk gaat zitten er zo overheen zakt. Met dank aan Bubba natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ja, en morgen verkiezings KoefNoen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Lijkt me leuk!!![]()
Soury laten ze natuurlijk nooit meer los uit Artis. Atractie erbij. Gelijk sfeer.![]()
Vandaag voor de eerste keer in buitenwater gezwommen. Godver wat was dat koud. Normaal krijg je een heel klein pikkie maar vandaag sloeg ie zelfs naar binnen.
Ja, en daarom kocht ik een Macquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mannen, kunnen ook niks met beleid doen
Vandaag een paar fijne teenslippers gekocht...ipv zo'n plastic tussenstukje is het een touwtje...dat doet tenminste geen pijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liever niet, ik bestel tzt wel een kek paar nike air max voor je oid
Wel met witte sokken dan he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe sexy ik eruit zie met kisten onder een korte broek.
vis op vrijdagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren.
Ik heb een soort van angst voor blote voeten dus ik draag dat nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vandaag een paar fijne teenslippers gekocht...ipv zo'n plastic tussenstukje is het een touwtje...dat doet tenminste geen pijn
Deal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liever niet, ik bestel tzt wel een kek paar nike air max voor je oid
Op 6 juli vertrek ik op vakantie. Maar ik zal aan je denken en als ik een maand later terugkom ben je weer zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
6 juli is als datum geprikt...en dan moet ik ruim een week blijvenMaarrrrrrrrrrrr wees niet getreurd want ik neem een laptopje mee dus ik kan daar ook lekker debiel gaan fokken
![]()
D_K vind mijn voeten ook raar maar heeeee jammer danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb een soort van angst voor blote voeten dus ik draag dat niet![]()
Als goed katholiek en om die kardinaal niet óók tegen me in het harnas te jagen.quote:
Laysa1....Beter dan het oude prototype...geheel vernieuwd en doorgesmeerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Op 6 juli vertrek ik op vakantie. Maar ik zal aan je denken en als ik een maand later terugkom ben je weer zo goed als nieuw.
OHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Op 6 juli vertrek ik op vakantie. Maar ik zal aan je denken en als ik een maand later terugkom ben je weer zo goed als nieuw.
ja want vorige week at je toch ook vis op vrijdag of vergis ik me nouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Als goed katholiek en om die kardinaal niet óók tegen me in het harnas te jagen.
Da's dan Laysa 2.0quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laysa1....Beter dan het oude prototype...geheel vernieuwd en doorgesmeerd![]()
![]()
Klopt dan toch juli.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHH
Ik heb tegen WJ gezegd dat je er in Juli was..
Dat weet ik eigenlijk al niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want vorige week at je toch ook vis op vrijdag of vergis ik me nou
Een katholiek mag op vrijdag gewoon vis eten conform de uitspraak van de bisschoppenconferentie van 1989 met betrekking tot CIC, can. 1251.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Als goed katholiek en om die kardinaal niet óók tegen me in het harnas te jagen.
Jullie kunnen dit jaar natuurlijk ook een keer bij ons op visite komen op de naturisten camping.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Komt het toch nog goed...![]()
Wij vertrekken 5 augustus
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit jaar natuurlijk ook een keer bij ons op visite komen op de naturisten camping.
Ja tof iddquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
Zullen we vanavond tjoepies posten voor Joran?? Kan ie vast wennen.![]()
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik hem ooit live heb kunnen bewonderen
Hij kan best veel. Ik ben nooit een superfan geweest, maar hij kan wel zingen, ook dansen, zo te horen componeerde ie ook en zoals hij met die meid dans acteert ie ook nog goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
ik in de kuipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.![]()
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
Ja die show zag er gelikt uit.quote:
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren. Maar goed, 48 biertjes er achteraan en alles komt goed. Want vis moet zwemmen, nietwaar?
Las ook dat je het ziekenhuis in moet Laysa. Kut, maar wat moet dat moet!! Weet je al wanneer en hoe lang dat gaat duren? We sturen wel een kaartje.![]()
Snap ook niet goed dat er hier nog mensen zijn die Joran nog een "menselijke straf" gunnen. Ik hoop dat die hondekop als ie over 30 jaar vrij komt dat als hij op een barkruk gaat zitten er zo overheen zakt. Met dank aan Bubba natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ja, en morgen verkiezings KoefNoen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Lijkt me leuk!!![]()
Soury laten ze natuurlijk nooit meer los uit Artis. Atractie erbij. Gelijk sfeer.![]()
Vandaag voor de eerste keer in buitenwater gezwommen. Godver wat was dat koud. Normaal krijg je een heel klein pikkie maar vandaag sloeg ie zelfs naar binnen.
dat zei ik ook al tegen D_Kquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaan
Ha ja...vanavond was iid voor gehandicapte en zieke kinderen. Maar vanaf 18:00 .. Wel byzonderquote:
Dus je was net op tijd weer wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Soury het volgende:
Sorry ... Ik ben weer los gelaten![]()
[..]
Ha ja...vanavond was iid voor gehandicapte en zieke kinderen. Maar vanaf 18:00 .. Wel byzonder
een boel brandweer auto's en politie voor vermaak zeg maar de hele straat was afgezet. Maar we hebben heerlijk rond gehobbeld op deze prachtige dag. Dat die kids het ook maar mogen hebben. 14000 (nee geen nul te kort) werden er verwacht. !!! Fucking helll
De zeekoe was wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus je was net op tijd weer weg![]()
Fijn dat het zo leuk was
Netto gezien geen verschil!quote:
Ik verwacht een netto resultaat van 150 zetels voor alle partijen bij elkaar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar D66 en SP ook winst, dus links haalt weer wat in
Je meent hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verwacht een netto resultaat van 150 zetels voor alle partijen bij elkaar!
Dan moet het welhaast waar zijnquote:
Geen zetel meer of minder!quote:
Gewoon omdat ik teruggelezen had en op een paar dingen wilde reageren viel hij wat lang uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaan
Ik ben de meest gemoedelijke man van het westelijk halfrond.quote:
geen probleem hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Zal het WJ voorleggen en meneer hondjes natuurlijk..
Hij is té erg, maar ok, 't komt uit een goed hart, aanvaard het derhalve in dankquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef hondjes het volgende:
Voor Teun dan ook maar een youtuubje..
Hij is wel errug he.
Wat een lied, wat een zanger
Vriend van mij staat op 18 bij de SP. Vorige week vroeg ik of hij al werk aan het zoeken was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar D66 en SP ook winst, dus links haalt weer wat in
Geloof van mijn kant ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Hè, lekkere negert, heb jij toevallig ook ergens lente rondlopen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Heb ik nou wat gewonnen??quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef hondjes het volgende:
Voor Teun dan ook maar een youtuubje..
Hij is wel errug he.
Wat een lied, wat een zanger
Ze rijden nog steeds met sirenes door de stadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Soury het volgende:
Dat die kids het ook maar mogen hebben. 14000 (nee geen nul te kort) werden er verwacht. !!! Fucking helll
WJ gekkiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Die Roemer is echt een hit, dat is het hem. Bijna net zo'n gemoedelijke man als jijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Vriend van mij staat op 18 bij de SP. Vorige week vroeg ik of hij al werk aan het zoeken was.![]()
Hij zei dat ie er wel vertrouwen in had dat het nog goed zou komen. Toen vroeg ik of ze die oogkleppen op het binnenhof uitdeelden.Maar in een paar weken van 9 naar 14 dus niets is onmogelijk.
Ik hoop voor zowel die meneer als dat paard dat het een koude dag was!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Doe dat nou niet FANN, zo zonde als je straks weer een keer opnieuw moet beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:14000 Muis !
en ja Coosdat was echt je langste post ooit
![]()
laysa![]()
Teun ik moet bekennen dat ik zo af en toe wel een trekkie van een sigaret biets de laatste tijd![]()
moet ik niet doenstraks ga ik weer voor de bijl
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Nou zo te zien niet. Wat een rare piemel is datquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor zowel die meneer als dat paard dat het een koude dag was!
Wat gaat die gozer eik doen met dat paard??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat het aan deze kant ook goed smaakt, hopelijk kan ik morgen de draad weer oppakken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
Teun ik moet bekennen dat ik zo af en toe wel een trekkie van een sigaret biets de laatste tijd![]()
moet ik niet doenstraks ga ik weer voor de bijl
Aha, een negerpiemel-kenner?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zo te zien niet. Wat een rare piemel is dat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe dat nou niet FANN, zo zonde als je straks weer een keer opnieuw moet beginnen.
Hij ziet alleen een beetje blauw van de kou, denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zo te zien niet. Wat een rare piemel is dat
Tuurlijk snap ik hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
jah ik weet het is ook echt heeeeel stom, maar vooral als het heel gezellig is en al helemaal als
je een drankje op hebt, maar ik weet het ... stomste wat je kunt doen voordat je het weet zijn die paar
trekkies weer een hele sigaret straks en dan ben ik terug bij af.
ik vind het ook nog steeds lekker eigenlijk![]()
aan de ene kant weet ik dat het smerig is maar... nou ja je snapt wel wat ik bedoel...
deed ik dus welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
En nu niet iedereen terug gaan kijken of ie inderdaad blauw is..
dat kan die vast al...want Aruba heeft ook spaanse invloeden....het boefjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Voor Joran omdat ie na een paar jaar ook wel spaans zal spreken.
Ik hoop het ook dan is het niet echt zo'n ramp maar het is wel gevaarlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hetIk hoop dat je het bij die paar trekjes kunt houden, sommige mensen kunnen dat.
nou? welke dan ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
En niemand die zich afvraagt welke zoektermen WJ gebruikt heeft om dat plaatje te vinden?
Die taxi broers zeiden dat ie de taal niet sprak en in Peru spreken ze Spaans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat kan die vast al...want Aruba heeft ook spaanse invloeden....het boefje![]()
hoi ouwe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat gaat die gozer eik doen met dat paard??
WJ ouwe vieze plaatjes postert
Have Fun ouwe negertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
lijkt me lachen, ff naaktlopen met hondjes![]()
als ik in de buurt ben kom ik ff langs!
ga morgen ook op pad. ff kijken bij vriendinnetje en vrinden in parijs. daarna een ruime week naar afrika![]()
zo ff spullen inpakken.
Nou .. Ik wist het uiteindelijk. Maar het was echt dat ik dacht een beetje overdreven. We liepen richting de munt en een hoop mensen keken angstig. Al die sirene's politie, brandweer, ambulances en hely's in de lucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze rijden nog steeds met sirenes door de stad
Voetbal of wilde dieren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
ga morgen ook op pad. ff kijken bij vriendinnetje en vrinden in parijs. daarna een ruime week naar afrika![]()
zo ff spullen inpakken.
thanks! ga effe pakken en nog wat zaken regelen und m'n broertje ff m'n stempas en kopie paspoort sturen om 'ons' pietje teniet te doen.quote:
Naar afrika?? Dus vandaar die negert. Voorpret zullen we maar denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
zo ff spullen inpakken.
Doeiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
thanks allemaal, word er emo van![]()
Doei lieve vriendjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
voor Honda
deze is toch mooi ?of ben ik echt gek
Nee hoor, van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
voor Honda
Ontzettend veel succes WJquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
thanks! ga effe pakken en nog wat zaken regelen und m'n broertje ff m'n stempas en kopie paspoort sturen om 'ons' pietje teniet te doen.![]()
mzzl
Veul plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
zo ff spullen inpakken.
Dit vind ik toch mooierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
voor Honda
Als je mijn broer was stemde ik op de dieren partijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks! ga effe pakken en nog wat zaken regelen und m'n broertje ff m'n stempas en kopie paspoort sturen om 'ons' pietje teniet te doen.![]()
mzzl
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
thanks allemaal, word er emo van![]()
Doei lieve vriendjes
Klik je dat allemaal aan dan. Of moet dat als mod ter controle ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zit ik hier nou vrijwillig bennie neyman te luisteren![]()
.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Jep, alleen die paardenlul heb ik voor Gert achter gelatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Klik je dat allemaal aan dan. Of moet dat als mod ter controle ofzo
Door die kutFannquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Oh wacht die van Fann zou ik ook checken. Hard core shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, alleen die paardenlul heb ik voor Gert achter gelaten.
deze is ook mooiquote:
ik kreeg een ban van 48 uur voor dat piemelploatje van mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht die van Fann zou ik ook checken. Hard core shit
Hij is echt leuk, en lekker muziekje..quote:
er wordt met twee maten gemetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 48 uur voor dat piemelploatje van mij![]()
en bovendien dit was ook een piemel om trots op te zijn![]()
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo zit ik dus na 12 uur in de auto., te snakken naar een sigaret.
letterlijkquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassen
Hoelang heb je dat plaatje bekeken ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Maar hij was wel blauw..een beetje modderig.
Plak je hem dan op het plafond??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang heb je dat plaatje bekeken ?![]()
of heb je hem al uitgeprint?![]()
is wel een idee trouwens
Wie wil jij jaloers maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel een idee trouwens
ze is niet zwangerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassen
Moet natuurlijk wel weten of ik met de goede Willempie op naakstrand loop..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel een idee trouwens
Nummer 33! De Souvlaki pijn in kaaki?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nummer 33! De Souvlaki pijn in kaaki?
Laysa ... dat is de beste smaakquote:
en hoe zou die smaak er dan uitzien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laysa ... dat is de beste smaakFuck te laat
Room(s)quote:
maar liever dat nogquote:
Misschien de anderen, maar mij niet, ik vind Boudewijn wel aardig, lekker om mee te zingen enzo, al vinden ze dat hier minder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi !
ik dacht al dat ik iedereen had weggejaagd met mijn muzziekkies !
Wat ben je toch weer ongeduldigquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien de anderen, maar mij niet, ik vind Boudewijn wel aardig, lekker om mee te zingen enzo, al vinden ze dat hier minder.
voor jouw dan![]()
Mijn voetzolen voelen alsof ze in brand staan, ben na een dag werken nog even met mijn zoon de stad in geggaan. Het joch paste geen korte broek meer
hoe oud is die koter van je?![]()
wat een zeik melodie...quote:
ai 14 jaar dan krijg je paar moeilijke jarenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
Mensen lopen langs hem heen
Hij blijft alleen meester Prikkebeen
Mijn koter is 14 en kan inmiddels op mijn hoofd spugen, oftewel hij groeit boven me uit.
Hij wordt inene zo groot, maat 44 van schoen en hij is ook uit de kindermaten![]()
Mama moet er nog een beetje aan wennen
Jij weet iemand ook altijd weer op te vrolijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ai 14 jaar dan krijg je paar moeilijke jaren
Waar is Ana eigenlijk gebleven, we horen niets meer van haar en ik vond haar eigenlijk wel heel goed.quote:
Geen idee, ik hou het allemaal niet zo bij. Leeftijd, jeweetzquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is Ana eigenlijk gebleven, we horen niets meer van haar en ik vond haar eigenlijk wel heel goed.
nah jah... pubers enzo bedoel ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet iemand ook altijd weer op te vrolijken
Tanja is een paar maanden terug overleden.quote:
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja is een paar maanden terug overleden.
goedenavond/nacht
goedenavond/nachtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja is een paar maanden terug overleden.
goedenavond/nacht
van Big Brother toch ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.
Het is best een klus, maar het is vooral hoe je er zelf tegenover staat en ik probeer het toch allemaal een beetje relaxt op te pakken en me regelmatig eens in hun te verplaatsen, want ooit was ik ook zo oud en dan is het allemaal zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... pubers enzo bedoel ik![]()
sommige zijn heel makkelijk maar die krijgen dan weer een midlive crisis ofzo
dat is ook niet echt om vrolijk van te worden h'e
![]()
nah... wat weet ik er ook van, lijkt me gewoon erg moeilijk, opvoeden van kinderen enzo..
ik was laatst bij mijn Pa en Moe op bezoek en mijn zus was er ook ((want Pa was bij Moe
opp bezoek seg maar) en toen had mijn vader het er over hoe het ging dat hij verkering
kreeg met mijn moeder hoe moeilijk de ouders van mijn moeder waren enzo...
Toen heb ik hem effe verteld hoe hij zelf was![]()
asl een waakhondmet zijn 6 dochters en toen heb ik effe nagedaan hoe hij deed als
ik 5 minuten te laat thuiskwam![]()
Hij lag in een deuk die ouwe, maar mijn zus heeft het beaamt hij was echt zo
Maar die is toch niet dood? Dan zou Jocelyn geen mammie meer hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
van Big Brother toch ?
ik weet ook niks van een zeekoe
Ik had ooit een nichtje die Tanja heettequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
Tanja was de zeekoe, of was het nou het nijlpaard van Artis, nou iets grijs en iets logs/groot dus.
Soury was dagje Artis las ik zodoende gaf ik ff antwoord, maar ze hete iedergeval Tanja
Blijf er dan ook gewoon bijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.
Ze woonde in Friesland en volgens mij is geslachtsverandering daar not donequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen neefje is.
Nee, en als jongetje kun je daar beter ook geen Tanja heten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze woonde in Friesland en volgens mij is geslachtsverandering daar not done
ik mocht niet een met jongens pratenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is best een klus, maar het is vooral hoe je er zelf tegenover staat en ik probeer het toch allemaal een beetje relaxt op te pakken en me regelmatig eens in hun te verplaatsen, want ooit was ik ook zo oud en dan is het allemaal zo herkenbaar.
En ja, vroegah, toen was alles anders, werden vriendjes echt gekeurd en goed of juist niet bevonden
Maar als koe dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en als jongetje kun je daar beter ook geen Tanja heten.
Ik zag dat je "ik had ooit" geschreven had en bedacht me dat het misschien niet zo gepast was een grap te maken.quote:
nah jij bent lekker geduldig zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Deisyy het volgende:
Als dit de 4e op rij is ga ik naar mijn nest
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mocht niet een met jongens praten![]()
er kwam eens een jongetje aan de deur (en hij heette Pietje echt waar) en ik die wilde vragen
of ik mee mocht naar een feest en ik had nog zo gezegd neehee doe nou niet dat mag ik niet
(toen was ik 14 of 15 jaar) maar hij kwam toch![]()
die werd heeeeeeeeeel snel weggeblaft doorm mijn Pa![]()
en ik mocht 2 weken niet naar dansles![]()
ik zat toen op hoe noem je dat ook weer , stijldansen toch? zo met foxy fox strot
en de tango enzo![]()
dus ik baalde als een stekker, heb Pietje nooit meer aangekeken
Slaap lekker heks. Enne, heb je nu al werk van Pietje gemaakt? 't Is tenslotte wel lente hèquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef Toverheks het volgende:het was ff kort maar krachtig maar ik stort een beetje in, dus lieve luitjes slaap lekker straks ik ben weg.
ik was/ben de jongste dochterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je elastieke benen.
Dit klinkt zo herkenbaar! Jij was zeker niet de jongste? Dan moet je nog het straatje plaveien voor wie na jou gaan komen.
Ik herken dit soort verhalen wel van mijn zussen, die waren allemaal ouder dan ik, dus die hadden mijn straatje al geplaveid zodat ik veel meer mocht dan hen
Dat is dan wel weer netjes en correct van jou, maar het was ook wel een flap-uit post van mij, die er helemaal niet toe deed, dus ......quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag dat je "ik had ooit" geschreven had en bedacht me dat het misschien niet zo gepast was een grap te maken.
Zoals ik al zei, heel herkenbaarquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer netjes en correct van jou, maar het was ook wel een flap-uit post van mij, die er helemaal niet toe deed, dus ......
Trusten heksje, slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef Toverheks het volgende:
het was ff kort maar krachtig maar ik stort een beetje in, dus lieve luitjes slaap lekker straks ik ben weg.
Pietje is een hebberd, die wil niet eens delenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker heks. Enne, heb je nu al werk van Pietje gemaakt? 't Is tenslotte wel lente hè
Dat sowieso, maar ach, iedereen heeft zo z'n gebreken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje is een hebberd, die wil niet eens delen
wat segt ze ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen komen er hier weer smsjes binnen
Niet?! Bij mij wel, als ik dan nu hoor hoe weinig mijn oudste zussen mochten en als ik (17) dan vroeg hoe laat ik op zaterdagavond thuis moest zijn, antwoordde mijn 2 jaar oudere zus, voordat mijn moeder iets kon zeggen, dat ik de laatste nachtbus kon nemenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was/ben de jongste dochter![]()
maar die weg was nog niet geasfalteerd heur
Ongeduldig zijn ook, het zorgt er soms voor dat je iets krijgt wat niet helemaal de bedoeling wasquote:
Beide eigenschappen zijn een gave, zoals alle dat zijn, mits toegepast op uur Uquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongeduldig zijn ook, het zorgt er soms voor dat je iets krijgt wat niet helemaal de bedoeling was
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Bij mij wel, als ik dan nu hoor hoe weinig mijn oudste zussen mochten en als ik (17) dan vroeg hoe laat ik op zaterdagavond thuis moest zijn, antwoordde mijn 2 jaar oudere zus, voordat mijn moeder iets kon zeggen, dat ik de laatste nachtbus kon nemen
De keuze is aan jou, reageren of telefoon uit zetten en morgen kijken wat er te melden was.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen komen er hier weer smsjes binnen
Heb een fijne nacht gewenstquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De keuze is aan jou, reageren of telefoon uit zetten en morgen kijken wat er te melden was.
Dilemma, dilemma.
Dat is wel jong!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
toen ik 16 jaar was ben ik hem al gepeerd
![]()
maar tis me vegeven
nou allesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jong!
Natuurlijk is het je vergeven, ouders horen hun kinderen alles te vergeven
Nodig er even uit bij je vriendjes en vriendinnetjes hier de de Sc Teun.quote:
Nah, ik ben weer lekker op tijd.quote:
ja ik gaat er ook weer eens vandoorquote:
Ja, strak plan. Momentjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nodig er even uit bij je vriendjes en vriendinnetjes hier de de Sc Teun.
= leuk
Slaap lekker Fannekequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik gaat er ook weer eens vandoor
gewoon weer eens ouderwets een hele avond zitten Fokken![]()
da's best lang geleden![]()
Trusten allemaal![]()
wag effe Fann Teun gaat z'n meissie roepenquote:
jij ook... enne dat roken.. gewoon weer opnieuw beginnen !quote:
Echt !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
wag effe Fann Teun gaat z'n meissie roepen
Morgen een nieuwe dag, we gaan het meemaken. Ben ondertussen maar begonnen met het schilderen van de buitenboel, geen tijd om te roken overdag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
jij ook... enne dat roken.. gewoon weer opnieuw beginnen !
ik ga ook proberen om geen ''trekkies'' meer te bietsen, maar kan niks beloven![]()
![]()
ik al eerder gok ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:33 schreef FANN het volgende:
als ze er binnen 10 minuten niet is ben ik pleite...
Trouwens ik ben geen lul, ik ben best wel vet okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.
There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Wat ben je een tof wijf eigenlijk zekers te wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... pubers enzo bedoel ik![]()
sommige zijn heel makkelijk maar die krijgen dan weer een midlive crisis ofzo
dat is ook niet echt om vrolijk van te worden h'e
![]()
nah... wat weet ik er ook van, lijkt me gewoon erg moeilijk, opvoeden van kinderen enzo..
ik was laatst bij mijn Pa en Moe op bezoek en mijn zus was er ook ((want Pa was bij Moe
opp bezoek seg maar) en toen had mijn vader het er over hoe het ging dat hij verkering
kreeg met mijn moeder hoe moeilijk de ouders van mijn moeder waren enzo...
Toen heb ik hem effe verteld hoe hij zelf was![]()
asl een waakhondmet zijn 6 dochters en toen heb ik effe nagedaan hoe hij deed als
ik 5 minuten te laat thuiskwam![]()
Hij lag in een deuk die ouwe, maar mijn zus heeft het beaamt hij was echt zo
"naar je nest dan, kutquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trouwens ik ben geen lul, ik ben best wel vet ok
Hou op, schei uit, ik heb nog steeds enge dromen over de dag dat die malloot tot burgemeester van Arnhem gekozen wordtquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 04:57 schreef remlof het volgende:
Het is lekker in Portugal trouwens, vandaag in de Atlantische Oceaan gezwommen, het leek haast warmer dan het zwembad
ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik vraag me af of de PvdA écht geen coalitie met de PVV zal vormen. Vast weer een trucjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog steeds bepalen op wie en welke partij ik ga stemmen.
Ik ben er wel uit, het wordt weer gewoon de SPquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog steeds bepalen op wie en welke partij ik ga stemmen.
Hoezo TWEE wijnglazen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, 't is heerlijk fris buiten. Nog één mok koffie, daarna twee stuk gevallen wijnglazen opruimen en dan gaan we weer schuren en schilderen
Stemmen op de PVDA is sowieso doodzonde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik vraag me af of de PvdA écht geen coalitie met de PVV zal vormen. Vast weer een trucje
wanneer gaan we nou weer dansen enzo..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je een tof wijf eigenlijk zekers te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |