Wacht maar tot je ziet hoe sexy ik eruit zie met kisten onder een korte broek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En gympen dan want kisten kan dan ook niet hè
Van dat flink wrijven kan ik niet meer verticaal scrollen en werkt het bolletje ook niet meer als derde muisknop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bovenop[ afbeelding ]
Ik heb een speciaal doekje om het beeldscherm mee af te doen (zie foto boven), en als je met dat doekje zo af en toe even flink over dat scrollballetje wrijft, blijft hij het super doen.Brilpoetsdoekje werkt ook, zelfde stofje.
Klinkt als een goedkope reclame.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[Ziltoid:] Commander
[Commander:] Yes Captain Ziltoid!
[Ziltoid:] Have the humans delivered their ultimate cup of coffee?
[Commander:] I have it right here.
[Ziltoid:] Ah! Yes
[Ziltoid drinks the coffee]
[Ziltoid:] FETID! How dare they present this to me! FOUL! They hide their finest bean! Prepare the attack!
[Commander:] Captain Ziltoid! The humans are preparing themselves for the attack!quote:
Best slim aangezien de Israeli's alles hebben behalve voldoende manschappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_call_of_duty.html
Idioten..
Ze gedragen zich als monsters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Best slim aangezien de Israeli's alles hebben behalve voldoende manschappen.
Nou als je de inmiddels 20 delen tellende topicserie in NWS zou zien, zou je geloven van niet.quote:
Mannen, kunnen ook niks met beleid doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat flink wrijven kan ik niet meer verticaal scrollen en werkt het bolletje ook niet meer als derde muisknop.
Liever niet, ik bestel tzt wel een kek paar nike air max voor je oidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe sexy ik eruit zie met kisten onder een korte broek.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren. Maar goed, 48 biertjes er achteraan en alles komt goed. Want vis moet zwemmen, nietwaar?
Las ook dat je het ziekenhuis in moet Laysa. Kut, maar wat moet dat moet!! Weet je al wanneer en hoe lang dat gaat duren? We sturen wel een kaartje.![]()
Snap ook niet goed dat er hier nog mensen zijn die Joran nog een "menselijke straf" gunnen. Ik hoop dat die hondekop als ie over 30 jaar vrij komt dat als hij op een barkruk gaat zitten er zo overheen zakt. Met dank aan Bubba natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ja, en morgen verkiezings KoefNoen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Lijkt me leuk!!![]()
Soury laten ze natuurlijk nooit meer los uit Artis. Atractie erbij. Gelijk sfeer.![]()
Vandaag voor de eerste keer in buitenwater gezwommen. Godver wat was dat koud. Normaal krijg je een heel klein pikkie maar vandaag sloeg ie zelfs naar binnen.
Ja, en daarom kocht ik een Macquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mannen, kunnen ook niks met beleid doen
Vandaag een paar fijne teenslippers gekocht...ipv zo'n plastic tussenstukje is het een touwtje...dat doet tenminste geen pijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liever niet, ik bestel tzt wel een kek paar nike air max voor je oid
Wel met witte sokken dan he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe sexy ik eruit zie met kisten onder een korte broek.
vis op vrijdagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren.
Ik heb een soort van angst voor blote voeten dus ik draag dat nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vandaag een paar fijne teenslippers gekocht...ipv zo'n plastic tussenstukje is het een touwtje...dat doet tenminste geen pijn
Deal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liever niet, ik bestel tzt wel een kek paar nike air max voor je oid
Op 6 juli vertrek ik op vakantie. Maar ik zal aan je denken en als ik een maand later terugkom ben je weer zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
6 juli is als datum geprikt...en dan moet ik ruim een week blijvenMaarrrrrrrrrrrr wees niet getreurd want ik neem een laptopje mee dus ik kan daar ook lekker debiel gaan fokken
![]()
D_K vind mijn voeten ook raar maar heeeee jammer danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb een soort van angst voor blote voeten dus ik draag dat niet![]()
Als goed katholiek en om die kardinaal niet óók tegen me in het harnas te jagen.quote:
Laysa1....Beter dan het oude prototype...geheel vernieuwd en doorgesmeerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Op 6 juli vertrek ik op vakantie. Maar ik zal aan je denken en als ik een maand later terugkom ben je weer zo goed als nieuw.
OHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Op 6 juli vertrek ik op vakantie. Maar ik zal aan je denken en als ik een maand later terugkom ben je weer zo goed als nieuw.
ja want vorige week at je toch ook vis op vrijdag of vergis ik me nouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Als goed katholiek en om die kardinaal niet óók tegen me in het harnas te jagen.
Da's dan Laysa 2.0quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laysa1....Beter dan het oude prototype...geheel vernieuwd en doorgesmeerd![]()
![]()
Klopt dan toch juli.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHH
Ik heb tegen WJ gezegd dat je er in Juli was..
Dat weet ik eigenlijk al niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want vorige week at je toch ook vis op vrijdag of vergis ik me nou
Een katholiek mag op vrijdag gewoon vis eten conform de uitspraak van de bisschoppenconferentie van 1989 met betrekking tot CIC, can. 1251.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Als goed katholiek en om die kardinaal niet óók tegen me in het harnas te jagen.
Jullie kunnen dit jaar natuurlijk ook een keer bij ons op visite komen op de naturisten camping.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Komt het toch nog goed...![]()
Wij vertrekken 5 augustus
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit jaar natuurlijk ook een keer bij ons op visite komen op de naturisten camping.
Ja tof iddquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
Zullen we vanavond tjoepies posten voor Joran?? Kan ie vast wennen.![]()
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik hem ooit live heb kunnen bewonderen
Hij kan best veel. Ik ben nooit een superfan geweest, maar hij kan wel zingen, ook dansen, zo te horen componeerde ie ook en zoals hij met die meid dans acteert ie ook nog goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
ik in de kuipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.![]()
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
Ja die show zag er gelikt uit.quote:
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren. Maar goed, 48 biertjes er achteraan en alles komt goed. Want vis moet zwemmen, nietwaar?
Las ook dat je het ziekenhuis in moet Laysa. Kut, maar wat moet dat moet!! Weet je al wanneer en hoe lang dat gaat duren? We sturen wel een kaartje.![]()
Snap ook niet goed dat er hier nog mensen zijn die Joran nog een "menselijke straf" gunnen. Ik hoop dat die hondekop als ie over 30 jaar vrij komt dat als hij op een barkruk gaat zitten er zo overheen zakt. Met dank aan Bubba natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ja, en morgen verkiezings KoefNoen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Lijkt me leuk!!![]()
Soury laten ze natuurlijk nooit meer los uit Artis. Atractie erbij. Gelijk sfeer.![]()
Vandaag voor de eerste keer in buitenwater gezwommen. Godver wat was dat koud. Normaal krijg je een heel klein pikkie maar vandaag sloeg ie zelfs naar binnen.
dat zei ik ook al tegen D_Kquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaan
Ha ja...vanavond was iid voor gehandicapte en zieke kinderen. Maar vanaf 18:00 .. Wel byzonderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |