Jeejjjjjjjjjjjjj ik ben een stom wijf!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NEKSCHOT!Stom wijf
![]()
Heel veel sterkte met alles![]()
![]()
Officieel ingewijd nu?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jeejjjjjjjjjjjjj ik ben een stom wijf!!!!!![]()
![]()
Heb je nog geen Magic Mouse?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Check overigens mijn ge-upgrade werkplek, inclusief super pimp tekentablet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh ja, uitprobeerfase = zooiquote:
Nee, geen nieuwe computer dus geen nieuwe kast/toetsenbord/muis. Maar who needs one anyway, met zo'n ding, werkt als een tierelier manquote:
ohja sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
Mera je pm box zit vol...maar...dikke kus...wat denk jij nou gekkie![]()
Maar die Mighty Mouse die je nu hebt is een onding, die gaan heel snel stuk (nou ja, bij mij dan)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh ja, uitprobeerfase = zooi![]()
[..]
Nee, geen nieuwe computer dus geen nieuwe kast/toetsenbord/muis. Maar who needs one anyway, met zo'n ding, werkt als een tierelier man![]()
Doe er al twee jaar mee en gaat prima, je moet er ook niet mee rammen he, gewoon subtiel klikken is genoegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die Mighty Mouse die je nu hebt is een onding, die gaan heel snel stuk (nou ja, bij mij dan)
Het scrollbolletje is de zwakke plek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe er al twee jaar mee en gaat prima, je moet er ook niet mee rammen he, gewoon subtiel klikken is genoeg![]()
Ik wist niet waar het over ging, maar na gtst niet gezapt, dus even gekeken. Best leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hè
Dementor en Juud vonden de film mooi, da's een aanbeveling.
Dat hoor ik vaker, maar waar zit dat verdomde scrollbolletje ergens?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scrollbolletje is de zwakke plek.
Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx....ook Pietje en Teun...sorry als ik iemand vergeten ben
Gief!!! GIEF PLOX!11!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Check overigens mijn ge-upgrade werkplek, inclusief super pimp tekentablet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar waar zit dat verdomde scrollbolletje ergens?
En gympen dan want kisten kan dan ook niet hèquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, ik zweet me de tering![]()
Meer, we moeten om een korte broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |