Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, laat ze lekker dom lullen. Iedereen heeft altijd het grootste commentaar op anderen zodat ze in godsnaam maar niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat jij jezelf aan het einde van de dag in de spiegel aan kan kijken en geen spijt hebt maar trots bent. Of dat is op de dingen die anderen belangrijk vinden heeft nergens wat mee te maken.
Volgend jaar is het weer lente.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.
Hmm. NOu ja, hoe dan ook: sterkte. . .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:
1. Ben ik emo en depri van de champix?
2. Ben ik emo en depri van mevrouw?
3. Heb ik last van midlife?
4. Is het combinatie van alles?
Op haar advies gestopt met champix om te checken
Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
En verder moest ze heel erg om mij lachen en ik niet zo om haar
Ah, dat klinkt wel echt heel liefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zoekt dus nog contact met je? Dan zal het wel even duren voor je je echt weer vrij voelt.
Ach weet je, op het blog waar ik zit zie ik echt wel meer mensen voor de bijl gaan. Bijna iedereen begint dan gewoon weer opnieuw en dan zie je het bijvoorbeeld de derde keer echt lukken. Dus zie jezelf niet als loser maar als iemand die even op adem moet komen voor de volgende start.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde je "algemene hoofd".
Dankjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel echt heel lief![]()
Ik vind het superknap van je, dat je nog steeds niet rookt
Dat weet je ook niet natuurlijk. Er had nog veel meer tussen kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vinden
Ah, thanks voor de reminder, was het vergetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar voor This Is It op RTL4 kies.
Nâh, wat zei ik je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
Ja hèquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de reminder, was het vergeten
En klasse dat je nog steeds niet rookt![]()
Niks zonde, als er iets slecht voor je is is het wel stress en depressie. Dus als een peuk daar een beetje tegen helpt, is dat juist de beste keuze.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, wat zei ik je.(binnen drie weken)
Coos het medium.![]()
Maar wel zonde Teun.
Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een slim plan van ex-collega om bij de IJzeren Man af te spreken. Lekker aan het water lunchen in zwembroek/bikini, slimme tips over wat ik kan verwachten en nog een duik genomen ook. Koud! En toen naar huis, even lezen in de hangmat ... om twee uur en twee graden bruin later weer wakker te worden.
Ha!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.
There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Dat was Souryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.
Oh God, dan heeft Soury al die kinderen met brandweerwagen zo in de berenkuil gemieterd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.
Thanxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
En jammer, maar helaas Teun. Komt tijd, komt rookvrij.
En een hele dikke kus voor Laysa. Ik weet niet wat het precies betekent, maar het klinkt wel erg heftig en als een enorme tegenslag. Dat vind ik zwaar kut voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |