quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.
Nope, ik zie niets de laatste dagen en wordt nogal bezig gehouden met het één en het ander.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je the Hangover al gekeken Teunemans?
En opgerookt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf uur een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit er nu eentje te roken, lekker wel
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupilerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje teringlijers, weet je hoeveel ik bij moet lezen nu.
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:
1. Ben ik emo en depri van de champix?
2. Ben ik emo en depri van mevrouw?
3. Heb ik last van midlife?
4. Is het combinatie van alles?
Op haar advies gestopt met champix om te checken
Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
En verder moest ze heel erg om mij lachen en ik niet zo om haar
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag twee cd's gekocht, daar helpt ook geen Champix tegen.
Je neemt 'm maar mee naar de meet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupiler
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.
Mijn idee is dat het een combinatie is geweest. Je slikte toch ook maar 1 Champix per dag? En dan al die heftige gevoelens met je buurvrouw, dat is niet niets. En ja, Champix doet wel dingen met je.
Dus als ik het goed begrijp ga je het over een tijdje weer proberen, of is dat althans wel de bedoeling van je huisarts.
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vindenquote:
22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.
O man, een pizza van Piccolo.quote:Vanavond eten wij pizza van de Italiaan die jij wel kent, thuisbezorgd en al. Omdat ik precies vier weken geleden ben gestopt met roken.
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdes
Geeft niks, je kunt ook niet alles weten. 't Kom ook allemaal vanzelf weer goed en het maakt mij in ieder geval hyperactief. Het houthok is inmiddels klaar, de eerste kuubs zijn vanmorgen geleverd en ik ben nu bezig met het buitenschilderwerk. Teven in twee weken zeven kilo afgevallen, ook best positiefquote:
Jezus gast, pussyquote:
Als je de kilo's kunt missen welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
. Teven in twee weken zeven kilo afgevallen, ook best positief
Dat kuiken heeft nog meer ballenquote:
Dan heb jij de mijne nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kuiken heeft nog meer ballen.
Ja duh, hij kan wel wat roepen, maar hier zal toch eerst sprake van een "dubbelcheck" dienen te zijnquote:
quote:
Ze zoekt dus nog contact met je? Dan zal het wel even duren voor je je echt weer vrij voelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
Oh, da's een koopje of niet soms. Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70![]()
Ach, laat ze lekker dom lullen. Iedereen heeft altijd het grootste commentaar op anderen zodat ze in godsnaam maar niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat jij jezelf aan het einde van de dag in de spiegel aan kan kijken en geen spijt hebt maar trots bent. Of dat is op de dingen die anderen belangrijk vinden heeft nergens wat mee te maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vinden
Nu maak je ´t persoonlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |