Ja, als Joran niet was opgepakt zou Jaap niet de aandacht hebben gekregen die hij nu krijgt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht ook een vrouw, dat was ze zelf, tot mensen ermee aan de haal gingen, toen heeft ze m aangepast.
Ik denk het wel. Voor Jaap lijkt dit meer een verhaal waar hij zoveel mogelijk persoonlijk gewin uit wilde halen dan dat hij het goed voor heeft met de nabestaanden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
Dat zal ook wel een tegenvaller voor Jaap geweest zijn, als hij nu nog gebruik wil maken van zijn kennis van de zaak moet hij snel handelen, anders is zijn 15 minuten beroemdheid al weer voorbij.quote:vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
oke, maar ik vraag me dan toch af, Jaap weet heus wel welke weg hij moet bewandelen, zal hij dan ooit zijn mond open gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zou Jaap niet gehoord zijn, door de elite.
Dat persoonlijk gewin bestaat uit een reputatie ommezwaai, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4 en daarvoor heeft ie een andere rep nodig. Denkt ie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Voor Jaap lijkt dit meer een verhaal waar hij zoveel mogelijk persoonlijk gewin uit wilde halen dan dat hij het goed voor heeft met de nabestaanden.
[..]
Dat zal ook wel een tegenvaller voor Jaap geweest zijn, als hij nu nog gebruik wil maken van zijn kennis van de zaak moet hij snel handelen, anders is zijn 15 minuten beroemdheid al weer voorbij.
Euh ....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Marrije het volgende:
, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4
Die vette probeert nog snel een graantje mee te pikken, opportunist die hij is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Toverheks het volgende:
Ja Jaap geeft me een dubbel gevoel, kan het niet goed uitleggen.
Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, Pietje is nog vrij. Oh en Teun ook weer.
neem ze alle2 oh lees Coos is ook nog vrij*O* hoop wel dat er een jacuzzi in de buurt is ( geintje Teun)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar. Als je de stukken leest die hij gisteren en vandaag op zijn weblog heeft geschreven leest, lees je meer dan eens dat hij zowel in DGK als in het contact met Joran een rol speelde. Hij acteerde zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar ik vraag me dan toch af, Jaap weet heus wel welke weg hij moet bewandelen, zal hij dan ooit zijn mond open gedaan hebben.
Het is dat Joran opgepakt is maar toch, iets zegt me dat Jaap misschien wel heeft gedacht yes dit is het moment.
Ja Jaap geeft me een dubbel gevoel, kan het niet goed uitleggen.
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Heeft Joran nu zijn haar geverfd?
[ afbeelding ]
Je herkent hem bijna niet weer!![]()
Oh nee, toch wel.
Hij is zo'n 25 cm langer dan de gemiddelde Chileen, dat was sowieso een makkiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.
De fame is denk ik wel hoofdzaak, alleen wil hij die verkrijgen door serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat persoonlijk gewin bestaat uit een reputatie ommezwaai, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4 en daarvoor heeft ie een andere rep nodig. Denkt ie.
Hè, hè, eindelijk uit de kast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgist![]()
En idd, dus een officiële FOK!baby, en in deze dus een "DGK-baby"
Ik geef wel even antwoord want N. loopt het badje in de tuin te vullenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook. Geniet ervan.
Wat is eigenlijk de uitgerekende datum?![]()
Lies!
Ja hè hè, daarom is het ook zo grappig!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is zo'n 25 cm langer dan de gemiddelde Chileen, dat was sowieso een makkie
Super creap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Heeft Joran nu zijn haar geverfd?
[ afbeelding ]
Je herkent hem bijna niet weer!![]()
Oh nee, toch wel.
Ik (her)ken hem nog uit de MUZ-trivia.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Nostalgist het heel goed kan vinden met Jian en Scrut. Hij is ook zo'n muziekfreak.
Oh great, rond Sinterklaas. Hyp Hyp Hoera!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geef wel even antwoord want N. loopt het badje in de tuin te vullen![]()
06 december is de uitgerekende datum.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.
Ik lig dubbel als het een dag na de uitgerekende datum komt.... om 19.41 uur ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh great, rond Sinterklaas. Hyp Hyp Hoera!
Zie je, ik wist het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik (her)ken hem nog uit de MUZ-trivia.
Is Junior toen geboren? Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
Ik lig dubbel als het een dag na de uitgerekende datum komt.... om 19.41 uur ofzo
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef beequeen het volgende:
Aan Jaap maak ik geen woord vuil. Ook aan Joran niet.........allebei gestoord.
Waarna hij zelf heel hard moest lachen om zijn eigen snode plan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan had
Da's niks om je voor te schamen hoor. Je gelooft toch niet echt dat Jaap niks afwist van die afpersingzaak in DGK? Heette die vriend niet Jelte?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan had
Nee, maar hierom:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Junior toen geboren? Dat zou wat zijn.
Zo, nu mijn bed weer in een hopen dat mijn migraine verder afneemt.
Jr. was van 02.45 uur, dat heeft ook wel wat, zo midden in de nachtquote:Op 07-12-2006 19:41 schreef Nostalgist
Hoi ! Leuke website heb je !
Ook toevallig, ik ben "a fortnight" na je jarig, en ook 40 geworden![]()
Als dat geen Nostalgistie is weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:
Jr. was van 02.45 uur, dat heeft ook wel wat, zo midden in de nacht
Beterschap met je migraine![]()
Geloof het wel. In dit clipje komt-ie nog voorbij, die krullenbol. Hij krijgt het zwaar aan de stok met die schreeuwmeneren en druipt uiteindelijk in de achtergrond af. De volgende dag werd het huwelijk afgeblazenquote:
Dat zou ook kunnen, ik dacht Sjoerd maar Jelte is net zo goed mogelijk, het was dus waarschijnlijk een Friese naam, we kunnen er nooit allebei zo ver vanaf zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's niks om je voor te schamen hoor. Je gelooft toch niet echt dat Jaap niks afwist van die afpersingzaak in DGK? Heette die vriend niet Jelte?
Die met dat blonde haar die een tand door de lip kreeg in het clipje heette volgens mij Sjoerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ik dacht Sjoerd maar Jelle is net zo goed mogelijk, het was dus waarschijnlijk een Friese naam, we kunnen er nooit allebei zo ver vanaf zitten
Ah okay, wel een Sjoerd in tha house dus. Ik weet niet meer wie die afpersing nou bedacht en uitgevoerd had, maar het blijft vreemd dat Jaap in 3 jaar 2 keer zijdelings zoiets meekrijgt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die met dat blonde haar die een tand door de lip kreeg in het clipje heette volgens mij Sjoerd.
En hoe was het gisteren in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
Leandra...wat leuk!!!!!!!!!!!![]()
...en ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie en de baby
Ik verwachte slecht nieuws en die heb ik dan ook gekregen...Meer zelfs nog dan dat ik verwachtte..Ik krijg een hickman lijn en andere medicatie met een veel grotere pomp...tja...dat is wel ff slikken...maar het moet....het was overduidelijk dat ik geen keus meer heb...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe was het gisteren in het ziekenhuis?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwachte slecht nieuws en die heb ik dan ook gekregen...Meer zelfs nog dan dat ik verwachtte..Ik krijg een hickman lijn en andere medicatie met een veel grotere pomp...tja...dat is wel ff slikken...maar het moet....het was overduidelijk dat ik geen keus meer heb...
Nou ja, met Coos dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga je echt niet met Teun delen, haksie.
Ik ben dán weer vrij, dán weer niet. Maar ik geloof dat ik vanaf vannacht echt vrij ben. Wat een gezeik toch als een dame je goed bij de lurven heeft. Vrij betekend voorlopig en zolang er geen sms/mail binnenkomt en de deurbel niet gaat, vrij van contact, voor de rest ben ik qua denken nog compleet bezet(en) en heb ik het aardig te pakkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.
Nope, ik zie niets de laatste dagen en wordt nogal bezig gehouden met het één en het ander.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je the Hangover al gekeken Teunemans?
En opgerookt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf uur een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit er nu eentje te roken, lekker wel
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupilerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje teringlijers, weet je hoeveel ik bij moet lezen nu.
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:
1. Ben ik emo en depri van de champix?
2. Ben ik emo en depri van mevrouw?
3. Heb ik last van midlife?
4. Is het combinatie van alles?
Op haar advies gestopt met champix om te checken
Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
En verder moest ze heel erg om mij lachen en ik niet zo om haar
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag twee cd's gekocht, daar helpt ook geen Champix tegen.
Je neemt 'm maar mee naar de meet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupiler
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.
Mijn idee is dat het een combinatie is geweest. Je slikte toch ook maar 1 Champix per dag? En dan al die heftige gevoelens met je buurvrouw, dat is niet niets. En ja, Champix doet wel dingen met je.
Dus als ik het goed begrijp ga je het over een tijdje weer proberen, of is dat althans wel de bedoeling van je huisarts.
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vindenquote:
22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.
O man, een pizza van Piccolo.quote:Vanavond eten wij pizza van de Italiaan die jij wel kent, thuisbezorgd en al. Omdat ik precies vier weken geleden ben gestopt met roken.
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |