Leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....
De uit-de-kast-kom-quote uit OUD dus maar bij deze
[..]
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....
De uit-de-kast-kom-quote uit OUD dus maar bij deze
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Leandra is Soneal, en Soneal is Nostalgist, dus Nostalgist is Leandra
God is een post-op tranny? God is een Kelly?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger niet, maar ja tegenwoordig kan alles, kijk maar naar Lady Gaga
Die snapte ik al, maar wie is Nostalgist dan, is dat de vriend van Leandra, want dat is toch een man?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgist
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgist
Nostalgist is een man en dat is de vriend van Leandraquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die snapte ik al, maar wie is Nostalgist dan, is dat de vriend van Leandra, want dat is toch een man?
Of is Leandra zelf Nostalgist?
Ik voel me zo dom nu
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En idd, dus een officiële FOK!baby, en in deze dus een "DGK-baby"
Thanks, Noek !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rol er maar uit. Nostalgist, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!![]()
Onze eerste liefdesbaby!
Het is Godquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien dat mijn avatar helpt om wat geheugens op te frissen....
Jouw avatar doet me altijd denken aan Ririquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Noek !
Yo, daddy cool! Hoe tof zeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Noek !
Riri had toch een zwart-wit avatar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw avatar doet me altijd denken aan Riri
Leandra helpt me te herinneren dat het iets met een katje was? It's been a long time...quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgist![]()
En idd, dus een officiële FOK!baby, en in deze dus een "DGK-baby"
Supertof !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Yo, daddy cool! Hoe tof zeg!![]()
Gefeliciteerd joh. Spannend hè?
Ok, bedankt voor je uitleg, het is mij helder nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoehahahaaaa..........![]()
a: als je één sneer van mij naar jou toe kan noemen krijg je een zak Jelly Beans van me.
b: ja, ik negeer je en wel om dezelfde reden zoals zo netjes door Dees en Fann gepost zijn. Plus dat ik
de indruk krijg dat die aanvallen op teun ook zijn om anderen te plezieren.
c: het te pas en te onpas naar Manu verwijzen is onderhand ook![]()
d: de schapenmeuk zal wel onherstelbare schade in m'n rechter hersenkwab hebben veroorzaakt.
e: de verwondering over het feit dat als je maar een beetje aangevallen wordt er uit alle hoeken en
gaten Fokkers komen waar ik nog nooit van gehoord heb.
f: dus soms stel je je mening over bepaalde personen bij.
g: timmerman is klaar
h: strand
Ten tijde van de geboorte zal er wel een heldere ster in het oosten aan de hemel staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Supertof !![]()
Heel mooi zo'n wondertje dat er aan zit te komen....
Ik dacht ook een vrouw, dat was ze zelf, tot mensen ermee aan de haal gingen, toen heeft ze m aangepast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leandra helpt me te herinneren dat het iets met een katje was? It's been a long time...
Dat is het natuurlijk ook. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Supertof !![]()
Heel mooi zo'n wondertje dat er aan zit te komen....
Dan zou Jaap niet gehoord zijn, door de elite.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
Hé Marrije;quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw avatar doet me altijd denken aan Riri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |