Ja zo werkt dat, je gaat er over nadenken zodra het onder je aandacht komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, en ik ben met je eens dat de situatie in Peru mensonterend is, maar daar protesteren we niet tegen, nee we hebben alleen een probleem als een Nederlandse gevangene daar onder te lijden heeft.
Hoe oud iemand is, en wat hij/zij op de kerfstok heeft, doet in principe niet ter zake als het gaat om het stellen van grenzen hoe je gevangenen behandelt.quote:Maar Joran is geen 19-jarig naïef ding wat in 5 jaar per ongeluk toevallig nou alweer voor de 2de keer de laatste link met een dood meisje is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaal
Nah, hij is wel eerlijkquote:Tot het tegendeel bewezen wordt blijft de perceptie hangen dat ik de oh zo gemene verschrikkelijke Terror Jaap ben. Het is maar beter dat de zaak echt opgelost wordt anders gaat mijn reputatie probleem nooit weg.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. En niet jezelf als journalist betitelen. Het is een opportunistisch, egocentrisch varken. Imo.
Is inderdaad een ander verhaal. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) enkel Jaap's verhaal. En die geloof ik niet zozeer op zijn woord.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaal
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
Alsof zijn reputatieprobleem niet door hemzelf in stand gehouden wordt
En nog erger, alle muziek van Johan Vlemmix . Zitten ze straks in Amerika naar 'een potje met vet' te luisterenquote:
En natuurlijk door Huubquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...
En de kutchattersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...
Godzijdank zijn alle uitzendingen van Tabula Rasa gewistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog erger, alle muziek van Johan Vlemmix . Zitten ze straks in Amerika naar 'een potje met vet' te luisteren
Jaap wacht op een telefoontje van Oprahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
Zou Jaap gaan zitten wáchten tot hij door Nova, KvdB of een programma van wat lager allure gebeld wordt? Of zou hij zelf de telefoon ter hand nemen? Het gaat tenslotte om zijn reputatie!
Vooralsnog heeft hij in eerste instantie z'n zinnen gezet op de Amerikaanse televisie, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
Zou Jaap gaan zitten wáchten tot hij door Nova, KvdB of een programma van wat lager allure gebeld wordt? Of zou hij zelf de telefoon ter hand nemen? Het gaat tenslotte om zijn reputatie!
Alleen al het simpele feit dat er geen poging is ondernomen om dat Bubali Pond "volledig" af te zoeken(dreggen) naar aanleiding van de verklaring van Joran, vind ik al nalatigheid van Justitiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is inderdaad een ander verhaal. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) enkel Jaap's verhaal. En die geloof ik niet zozeer op zijn woord.
En die vriend die die afpersing voor dat huwelijk geregeld had... ook wel vreemd eigenlijk, dat je in 3 jaar tijd 2 keer met afpersing te maken krijgt waar je helemaal buiten staatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat zelf bellen denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
En met die aanklacht aangaande die afpersing, zou het me niks verbazen als die aan de bel gaan hangen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij in eerste instantie z'n zinnen gezet op de Amerikaanse televisie, zo lijkt het.
Jaap heeft wel eens verteld in de kooi dat hij vaak met die vriend allerlei plannen maakte voor fictieve misdrijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vriend die die afpersing voor dat huwelijk geregeld had... ook wel vreemd eigenlijk, dat je in 3 jaar tijd 2 keer met afpersing te maken krijgt waar je helemaal buiten staat
LOL, dat is net 1700 km per jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
Mijn auto heeft de APK keuring doorstaan...![]()
Kosten 35 euro inc. BTW
KM stand 5238, en dat na 3 jaar,
HONDA DOE NIET ZO VROLIJKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
Kosten 35 euro inc. BTW
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
Kosten 35 euro inc. BTW
En ik rij er toch iedere dag meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, met die kilometerstand is ie nog niet eens ingereden ..
zolang je de moeder van Joran niet bent welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann, je hebt gelijk , er is niets om zo vrolijk over te zijn
Misschien omdat ook daar weer voldoende gaten in te schieten zijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
Alleen al het simpele feit dat er geen poging is ondernomen om dat Bubali Pond "volledig" af te zoeken(dreggen) naar aanleiding van de verklaring van Joran, vind ik al nalatigheid van Justitie
Godsamelazerusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
LELIJKSTE HOND TER WERELD OVERLEDEN
[ afbeelding ]
Voor die moeder is het wel errug..je zal toch maar zo een etter als zoon hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]
zolang je de moeder van Joran niet bent wel![]()
Dacht dat het een giraffe was met een hondenkop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
LELIJKSTE HOND TER WERELD OVERLEDEN
[ afbeelding ]
Daar kan hij wél z'n hobby weer uitoefenen: janken voor TV. Lekker met het hoofd in de schoot van tante Oprah. Snikkend kan hij dan én zijn empahtie met de nabestaanden tonen, én meelijden en respekt vragen voor de haast onmenselijk zware tijd die hij als undercover journalist in een (geniale) dubbelrol achter de rug heeft. Vind je het gék dat hij nu even helemaal leegloopt! Oprah aait Jaap over z'n bolletje terwijl hij z'n tranen wegveegt. Het publiek in de studio zucht vertederd: "Aaahhhww".quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap wacht op een telefoontje van Oprah
Kilometers moet je maken Hondjes! Veel plezier in je cabrioquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voor die moeder is het wel errug..je zal toch maar zo een etter als zoon hebben.
Nou, ik ga maar eens mijn kap opengooien en een stukkie rijden..![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
Jaap schrikt wakker, in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
Nico Dijkshoorn, eat your heart outquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kan hij wél z'n hobby weer uitoefenen: janken voor TV. Lekker met het hoofd in de schoot van tante Oprah. Snikkend kan hij dan én zijn empahtie met de nabestaanden tonen, én meelijden en respekt vragen voor de haast onmenselijk zware tijd die hij als undercover journalist in een (geniale) dubbelrol achter de rug heeft. Vind je het gék dat hij nu even helemaal leegloopt! Oprah aait Jaap over z'n bolletje terwijl hij z'n tranen wegveegt. Het publiek in de studio zucht vertederd: "Aaahhhww".
Jaap schrikt wakker in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
Whoehahahaaaa..........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
Nee hoor, ben nog hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Laysa het volgende:
Wan stilte ineens hier...allemaal in Joran zn topic?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog hier.
En op BNW natuurlijk
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ben ik de enige die op kantoor zit te zweten ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |