worden die blanken nu afgeslachtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Loop je achter Annie?![]()
Zit op 2 een docu te kijken. Arme blanken in zuid afrika.
Maar dat taaltje joh!!!![]()
En zo gelovig als de pest allemaal.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
worden die blanken nu afgeslacht![]()
ik ken alleen die ene zin nog
ik moet naar huis met sleepvoet
was van die vent die hier vroeger wel eens op bezoek kwam
toen dacht ik huh??? ik kijk naar zijn voeten want ik dacht
wat heeft ie dan aan zijn voet
maar sleepvoet bleek ''tegenzin'' te betekenen
hij gging dus naar huis met sleepvoet want hij had ruzie met zijn vrouw
Wah bliefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Coos het volgende:
Soury in België???
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/100603_muizen
eet smakelijk
dat is echt sooooo smerigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Coos het volgende:
Soury in België???
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/100603_muizen
eet smakelijk
Dat die dikke echt niet in het bootje pastquote:
ik gok dat ie het bootje niet kan zien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat die dikke echt niet in het bootje past
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgenquote:
doe voorzichtig dan morgen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgen
Doe je de apies de groeten van me?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgen
Hou AT5 maar in de gatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
doe voorzichtig dan morgen...
ik ga strijken![]()
Doei Doei
Coos was leuk ploatjenog bedankt
quote:
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.quote:
Vrouw bijt leeuwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.
Zoiets??
Oooww vanochtend!! Dat lijkt alweer zolang geleden en hou je wel een beetje rekening met mijn alzheimer light??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
OPA !!!! je had toch een kenkermuzziekkie voor me gepost![]()
ben je alweer vergeten?![]()
geeft niet mop
aan een hartaanvalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef FANN het volgende:
De leeuw is overleden de vrouw bleef ongedeerd
jah Hannie h'equote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Oooww vanochtend!! Dat lijkt alweer zolang geleden en hou je wel een beetje rekening met mijn alzheimer light??![]()
Maar jou shit was ook niet om aan te horen, dus vooruit, 3-1.
Zels de pinguins zijn verzopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.
Zoiets??
Als die leeuw z'n tanden in je heup zet ligt z'n hele gebit d'r uit.quote:
Lust je jelly beansquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die leeuw z'n tanden in je heup zet ligt z'n hele gebit d'r uit.
deze dus ,,,,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah Hannie h'ealtijd goed !
ik gaat deze luisteren onder het strijken
tot later Coos !
Ja wat nou eigenlijk precies?quote:
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
hoi hoi goedenmorgen Meraquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.Vandaag komen ze twee nieuwe Mac-Pro's brengen en de mijne helemaal upgraden naar Snow Leopard en CS5 en extraveel werkgeheugen en alles!
![]()
![]()
Dankje, ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi goedenmorgen Meramorgen ga je het huisje bezichtigen he, leuk hoop dat alles rond komt en je verlieftd wordt op het huisje
Geen idee waar je het over hebt, maar je bent er duidelijk blij meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.Vandaag komen ze twee nieuwe Mac-Pro's brengen en de mijne helemaal upgraden naar Snow Leopard en CS5 en extraveel werkgeheugen en alles!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
wat een dramaqueen gedoe weer zo vroeg in de ochtendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bent![]()
Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was heb ik je via pm mijn excuses aangeboden omdat ik de verkeerde conclusie had getrokken, maar een paar weken later gooi je het hier toch weer voor mijn voeten en word ik daarom door Gert uitgemaakt voor een snerend vals wijf.
Dat is pas misselijk
Zo is het Cc, als het klaar is is het klaar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Sorry voor mijn enthousiasme over de jelly beans die Liesje me stuurde. Ik was daar oprecht ontroerd door en dat gevoel wilde ik delen.
Ik snap niet zo goed de lol van vetes creëren en in stand houden in een SC. Iedereen kan wel eens fel uit de hoek komen, maar dat ook met je mee blijven dragen en daar constant op terug willen vallen, dat kan er bij mij echt niet in. Je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn, maar dat gejankzak, gevit en gesneer om minder dan niks is zo'n verspilling. En onbegrijpelijk. Vind ik dan.
Zo! En nu over naar de orde van de dag!
Een vrije dag vol zon en bezinning! En zon!![]()
Wat er wel in
Ik wilde er eerst niet op klikkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk DIT is pas een drama![]()
misdadig gewoon !
quote:
Geniet ervanquote:Douchen en de zon in!
Ben je lekker vrij vandaag dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geniet ervan.
Het is korte broeken weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |