Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgenquote:
doe voorzichtig dan morgen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgen
Doe je de apies de groeten van me?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgen
Hou AT5 maar in de gatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
doe voorzichtig dan morgen...
ik ga strijken![]()
Doei Doei
Coos was leuk ploatjenog bedankt
quote:
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.quote:
Vrouw bijt leeuwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.
Zoiets??
Oooww vanochtend!! Dat lijkt alweer zolang geleden en hou je wel een beetje rekening met mijn alzheimer light??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
OPA !!!! je had toch een kenkermuzziekkie voor me gepost![]()
ben je alweer vergeten?![]()
geeft niet mop
aan een hartaanvalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef FANN het volgende:
De leeuw is overleden de vrouw bleef ongedeerd
jah Hannie h'equote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Oooww vanochtend!! Dat lijkt alweer zolang geleden en hou je wel een beetje rekening met mijn alzheimer light??![]()
Maar jou shit was ook niet om aan te horen, dus vooruit, 3-1.
Zels de pinguins zijn verzopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.
Zoiets??
Als die leeuw z'n tanden in je heup zet ligt z'n hele gebit d'r uit.quote:
Lust je jelly beansquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die leeuw z'n tanden in je heup zet ligt z'n hele gebit d'r uit.
deze dus ,,,,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah Hannie h'ealtijd goed !
ik gaat deze luisteren onder het strijken
tot later Coos !
Ja wat nou eigenlijk precies?quote:
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
hoi hoi goedenmorgen Meraquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.Vandaag komen ze twee nieuwe Mac-Pro's brengen en de mijne helemaal upgraden naar Snow Leopard en CS5 en extraveel werkgeheugen en alles!
![]()
![]()
Dankje, ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi goedenmorgen Meramorgen ga je het huisje bezichtigen he, leuk hoop dat alles rond komt en je verlieftd wordt op het huisje
Geen idee waar je het over hebt, maar je bent er duidelijk blij meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.Vandaag komen ze twee nieuwe Mac-Pro's brengen en de mijne helemaal upgraden naar Snow Leopard en CS5 en extraveel werkgeheugen en alles!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |