Vooral als de zon zo overvloedig schijntquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef Soury het volgende:
Morgen naar Artis. Wel kut soms werkeloos te zijn.
Das extra kut Oh ja jij en gedoe enzo.. Das dubbel kutquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vooral als de zon zo overvloedig schijnt
Het is nog triester voor r de ouders van de vermoorde meisjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het erg voor zijn moeder, je zal toch zo een zoon hebben, 1 keer iemand vermoorden is al te gek voor woorden,maar 2 keer echt misschien is het wel een seriemoordenaar.
Morgen maar ff een goede factor kopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Das extra kut Oh ja jij en gedoe enzo.. Das dubbel kut
Ooh gemist had ie een Holloway special op het menuquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog triester voor r de ouders van de vermoorde meisjes.
En verder wat Coos zegt
Ik hoop dat ie wegrot daar in Peruquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog triester voor r de ouders van de vermoorde meisjes.
En verder wat Coos zegt
Een gangbang met een boel groot geschapen Peruanenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooh gemist had ie een Holloway special op het menu
Ze hebben hem. Laten we maar zien hoe het gaat.quote:
Geniaal !!! een live cam op zijn cel...zodat we mee kunnen kijken hoe dat ie wegrotquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben hem. Laten we maar zien hoe het gaat.
Jaaa!!! Hebben we weer een RLSquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geniaal !!! een live cam op zijn cel...zodat we mee kunnen kijken hoe dat ie wegrot....en dat we dan valse spelletjes met hem kunnen doen
Dat zijn toch van die irritante fluiters. Mag hopen dat er zo'n orkest de hele dag staat te optreden. En nacht (waarom ook niet )quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gangbang met een boel groot geschapen Peruanen
Die trekt wel andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
En dan monopoly en dat ie dan de kaart trek van
Je bent niet welkomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik lees het net je gaat dus morgen vreemd ?![]()
waarom gaan wij nooit naar Artis?
jank jank
Een artis meetquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik lees het net je gaat dus morgen vreemd ?![]()
waarom gaan wij nooit naar Artis?
jank jank
Komen wij ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een artis meet....ik moet gotver binnenkort weer in Amsterdam zijn...en dan gaan we misschien wel weer bij heksie langs
Lees je wel de kleine lettertjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef FANN het volgende:er is wel veel gebeurd hier vandaag !
en niet van die leuke dingen ook![]()
maar alles sal reg komme lees ik dus da's dan wel weer positief
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een artis meet....ik moet gotver binnenkort weer in Amsterdam zijn...en dan gaan we misschien wel weer bij heksie langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zit die op de apenrots?Whaha...nee die woont aan een prachtig parkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met pauwen en reigers....en schijtduiven
![]()
ja eigen ondernemer enzo...quote:
Apen trotsquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha...nee die woont aan een prachtig parkmet pauwen en reigers....en schijtduiven
Bedoelde dezequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:53 schreef FANN het volgende:ik moet nog strijken
was in slaap gevallen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de kat stiekum attack geleerd![]()
Ja joh we kunnen het prima vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |