Ik denk het wel, want hier op kantoor staat de airco aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ben ik de enige die op kantoor zit te zweten ofzo ?
Dit is me allemaal volledig ontgaan. Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was. . . WIE zou een ban hebben gekregen? Dat ik het ook weer even begrijp zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bent![]()
Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was heb ik je via pm mijn excuses aangeboden omdat ik de verkeerde conclusie had getrokken, maar een paar weken later gooi je het hier toch weer voor mijn voeten en word ik daarom door Gert uitgemaakt voor een snerend vals wijf.
Dat is pas misselijk
Die vind ik ook niet zo gezellig, maar ja, ook daar weet ik de voorgeschiedenis niet van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Coos het volgende:
b: ja, ik negeer je en wel om dezelfde reden zoals zo netjes door Dees en Fann gepost zijn. Plus dat ik
de indruk krijg dat die aanvallen op teun ook zijn om anderen te plezieren.
Ik zit thuis te zwetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ben ik de enige die op kantoor zit te zweten ofzo ?
Life is a dancefloor, you are the music.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance geloof.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance trance geloof.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Soneal het volgende:
En omdat we behalve een goede NT-meting ook een overgang van de gynaecoloog naar de verloskundige met de gynaecoloog afgesproken hebben, eindelijk uit de kast.
Soneal = Leandra & Nostalgist, en de uitgerekende datum is op een dag na 4 jaar na het eerste foboberichtje
Lees dan ook eens terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is me allemaal volledig ontgaan. Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was. . . WIE zou een ban hebben gekregen? Dat ik het ook weer even begrijp zeg maar.
[..]
Die vind ik ook niet zo gezellig, maar ja, ook daar weet ik de voorgeschiedenis niet van.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....
De uit-de-kast-kom-quote uit OUD dus maar bij deze
[..]
Leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....
[..]
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Leandra is Soneal, en Soneal is Nostalgist, dus Nostalgist is Leandra
God is een post-op tranny? God is een Kelly?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger niet, maar ja tegenwoordig kan alles, kijk maar naar Lady Gaga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |