haha grappigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:57 schreef djenneke het volgende:
Wij hebben ook de mutsy met cargo grey, alleen geen single spoke. Sonnetje, we hebben wel heel veel gemeen iedere keer he?
Nah, ik zag de mogelijkheid tot het openen van een topic met een mooi volgnummer (waar ik als cijferfreak uiteraard een zwak voor heb) en heb dus even snel met N. overlegd of we dan nu maar uit de kast zouden komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef flugeltje het volgende:
Son
Was je aan het wachten tot het iemand op zou gaan vallen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Proud_Mami heeft op 6 mei nog een topic in WGR geopend, maar is hier in OUD al eeuwen niet geweest.
Frummelmuis is er ook al niet meer geweest sinds eind maart ofzo.
En knuffelbeestje was begin april.
Je staat 11e dus. Momentje!
We lopen ze af en toe wel na hoor, en ik geef ze ong. een maandje stilte en daarna is het moven!
ja hallo nu sta ik 5equote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Proud_Mami heeft op 6 mei nog een topic in WGR geopend, maar is hier in OUD al eeuwen niet geweest.
Frummelmuis is er ook al niet meer geweest sinds eind maart ofzo.
En knuffelbeestje was begin april.
Je staat 11e dus. Momentje!
We lopen ze af en toe wel na hoor, en ik geef ze ong. een maandje stilte en daarna is het moven!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Soneal het volgende:
En omdat we behalve een goede NT-meting ook een overgang van de gynaecoloog naar de verloskundige met de gynaecoloog afgesproken hebben, eindelijk uit de kast.
Soneal = Leandra & Nostalgist, en de uitgerekende datum is op een dag na 4 jaar na het eerste foboberichtje
Geeft niet, ik vind het zelf altijd heel irritant. Daarom loop ik ook niet zo hard als een totale newbie komt vragen of ze in de lijst mag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whaaa, dit is ernstig zo...
Enne, ik bedoelde er niet mee dat je aan het werk moest heurVroeg mezelf alleen af of ik dingen aan het missen was
Jamaar jamaar, nu ben ik 11e...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind het zelf altijd heel irritant. Daarom loop ik ook niet zo hard als een totale newbie komt vragen of ze in de lijst mag.![]()
En dan moet ze nog geboren worden.... ik zou me al zorgen gaan maken over de puberteitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Orea het volgende:
Mag ik evendoen naar mijn dochter?
Al vanaf dat ik wakker ben gooit ze haar kont alle kanten op.. nou had ik de batterijen van de camera nog niet opgeladendus vanmorgen maar erin gestopt. Net camera erbij gepakt
dacht: show time!
Mevrouw stilen ik leg net na 20 minuten proberen de camera weg.....(je raadt het al) beweging!
Okay, ik ga wel in een badje in de tuin liggen, dan is het iig niet mijn schuld als het topic te snel gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
Niet zo snel dames. Ik wil echt in dit topic bevallen hoor
Net terug van de vk. Alles prima. Ieniemienie beetje ontsluiting, maar dat zegt dus geen bal
Zondag weer controle
Ik lees vooral mee omdat jullie zo snel gaan. Ik heb echter nu verlof dus wil wel proberen meer mee te posten, maar voel me nog steeds beetje indringer. Laat me echter maar gewoon lekker uit het lijstje inderdaad. Dan komt het niet zo hard aan als er weer mensen uit de lijst weg zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik sta gewoon 14e
Kan aan mij liggen, maar klopt het dat we proud_mammi, frummelmuis en knuffelbeestje echt al heel erg lang niet meer gezien hebben? Posten die nog wel mee eigenlijk?
Toch kan je nog wel een plaatsje omhoog hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef tessie het volgende:
Ik sta nog best wel onderaan, klopt ook, want ik moet nog langggg niet bevallen![]()
11e en 15e, dat klintk allebei wel ernstig dichtbij flugel en orea!
Ik mag er trouwens wel uit hoor! Schuift iedereen weer een plekje op!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je bent er nog wel dus!
Wil je terug in het lijstje?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ik mag er trouwens wel uit hoor! Schuift iedereen weer een plekje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |