quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
Zullen we vanavond tjoepies posten voor Joran?? Kan ie vast wennen.![]()
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik hem ooit live heb kunnen bewonderen
Hij kan best veel. Ik ben nooit een superfan geweest, maar hij kan wel zingen, ook dansen, zo te horen componeerde ie ook en zoals hij met die meid dans acteert ie ook nog goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
ik in de kuipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.![]()
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
Ja die show zag er gelikt uit.quote:
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren. Maar goed, 48 biertjes er achteraan en alles komt goed. Want vis moet zwemmen, nietwaar?
Las ook dat je het ziekenhuis in moet Laysa. Kut, maar wat moet dat moet!! Weet je al wanneer en hoe lang dat gaat duren? We sturen wel een kaartje.![]()
Snap ook niet goed dat er hier nog mensen zijn die Joran nog een "menselijke straf" gunnen. Ik hoop dat die hondekop als ie over 30 jaar vrij komt dat als hij op een barkruk gaat zitten er zo overheen zakt. Met dank aan Bubba natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ja, en morgen verkiezings KoefNoen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Lijkt me leuk!!![]()
Soury laten ze natuurlijk nooit meer los uit Artis. Atractie erbij. Gelijk sfeer.![]()
Vandaag voor de eerste keer in buitenwater gezwommen. Godver wat was dat koud. Normaal krijg je een heel klein pikkie maar vandaag sloeg ie zelfs naar binnen.
dat zei ik ook al tegen D_Kquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |