quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
Zullen we vanavond tjoepies posten voor Joran?? Kan ie vast wennen.![]()
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik hem ooit live heb kunnen bewonderen
Hij kan best veel. Ik ben nooit een superfan geweest, maar hij kan wel zingen, ook dansen, zo te horen componeerde ie ook en zoals hij met die meid dans acteert ie ook nog goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
ik in de kuipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer gezien in de Arena. Was m'n dochter nog klein en moest ik mee. Ze was heel bang dat ik kippenneuker zou roepen tegen hem. Want ik vond het maar een griezel. Niet doe hè, niet doen hè.![]()
maar eerlijk is eerlijk sommige muziek swingt wel.
Ja die show zag er gelikt uit.quote:
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Coos het volgende:
De visboer had vandaag 3 joekels van schollen voor 6 euro. Heb er net onder het teruglezen 2 opgegeten en zit vol tot aan mijn oren. Maar goed, 48 biertjes er achteraan en alles komt goed. Want vis moet zwemmen, nietwaar?
Las ook dat je het ziekenhuis in moet Laysa. Kut, maar wat moet dat moet!! Weet je al wanneer en hoe lang dat gaat duren? We sturen wel een kaartje.![]()
Snap ook niet goed dat er hier nog mensen zijn die Joran nog een "menselijke straf" gunnen. Ik hoop dat die hondekop als ie over 30 jaar vrij komt dat als hij op een barkruk gaat zitten er zo overheen zakt. Met dank aan Bubba natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ja, en morgen verkiezings KoefNoen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Lijkt me leuk!!![]()
Soury laten ze natuurlijk nooit meer los uit Artis. Atractie erbij. Gelijk sfeer.![]()
Vandaag voor de eerste keer in buitenwater gezwommen. Godver wat was dat koud. Normaal krijg je een heel klein pikkie maar vandaag sloeg ie zelfs naar binnen.
dat zei ik ook al tegen D_Kquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaan
Ha ja...vanavond was iid voor gehandicapte en zieke kinderen. Maar vanaf 18:00 .. Wel byzonderquote:
Dus je was net op tijd weer wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Soury het volgende:
Sorry ... Ik ben weer los gelaten![]()
[..]
Ha ja...vanavond was iid voor gehandicapte en zieke kinderen. Maar vanaf 18:00 .. Wel byzonder
een boel brandweer auto's en politie voor vermaak zeg maar de hele straat was afgezet. Maar we hebben heerlijk rond gehobbeld op deze prachtige dag. Dat die kids het ook maar mogen hebben. 14000 (nee geen nul te kort) werden er verwacht. !!! Fucking helll
De zeekoe was wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus je was net op tijd weer weg![]()
Fijn dat het zo leuk was
Netto gezien geen verschil!quote:
Ik verwacht een netto resultaat van 150 zetels voor alle partijen bij elkaar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar D66 en SP ook winst, dus links haalt weer wat in
Je meent hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verwacht een netto resultaat van 150 zetels voor alle partijen bij elkaar!
Dan moet het welhaast waar zijnquote:
Geen zetel meer of minder!quote:
Gewoon omdat ik teruggelezen had en op een paar dingen wilde reageren viel hij wat lang uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver Coos, volgens mij heb je al tig biertjes op. Dit is de langste posting ever van je, voor zover ik kan nagaan
Ik ben de meest gemoedelijke man van het westelijk halfrond.quote:
geen probleem hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Zal het WJ voorleggen en meneer hondjes natuurlijk..
Hij is té erg, maar ok, 't komt uit een goed hart, aanvaard het derhalve in dankquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef hondjes het volgende:
Voor Teun dan ook maar een youtuubje..
Hij is wel errug he.
Wat een lied, wat een zanger
Vriend van mij staat op 18 bij de SP. Vorige week vroeg ik of hij al werk aan het zoeken was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar D66 en SP ook winst, dus links haalt weer wat in
Geloof van mijn kant ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Hè, lekkere negert, heb jij toevallig ook ergens lente rondlopen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Heb ik nou wat gewonnen??quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef hondjes het volgende:
Voor Teun dan ook maar een youtuubje..
Hij is wel errug he.
Wat een lied, wat een zanger
Ze rijden nog steeds met sirenes door de stadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Soury het volgende:
Dat die kids het ook maar mogen hebben. 14000 (nee geen nul te kort) werden er verwacht. !!! Fucking helll
WJ gekkiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Die Roemer is echt een hit, dat is het hem. Bijna net zo'n gemoedelijke man als jijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Vriend van mij staat op 18 bij de SP. Vorige week vroeg ik of hij al werk aan het zoeken was.![]()
Hij zei dat ie er wel vertrouwen in had dat het nog goed zou komen. Toen vroeg ik of ze die oogkleppen op het binnenhof uitdeelden.Maar in een paar weken van 9 naar 14 dus niets is onmogelijk.
Ik hoop voor zowel die meneer als dat paard dat het een koude dag was!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |