Nou .. Ik wist het uiteindelijk. Maar het was echt dat ik dacht een beetje overdreven. We liepen richting de munt en een hoop mensen keken angstig. Al die sirene's politie, brandweer, ambulances en hely's in de lucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze rijden nog steeds met sirenes door de stad
Voetbal of wilde dieren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
lijkt me lachen, ff naaktlopen met hondjes![]()
als ik in de buurt ben kom ik ff langs!
ga morgen ook op pad. ff kijken bij vriendinnetje en vrinden in parijs. daarna een ruime week naar afrika![]()
zo ff spullen inpakken.
thanks! ga effe pakken en nog wat zaken regelen und m'n broertje ff m'n stempas en kopie paspoort sturen om 'ons' pietje teniet te doen.quote:
Naar afrika?? Dus vandaar die negert. Voorpret zullen we maar denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
ga morgen ook op pad. ff kijken bij vriendinnetje en vrinden in parijs. daarna een ruime week naar afrika![]()
zo ff spullen inpakken.
Doeiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
thanks allemaal, word er emo van![]()
Doei lieve vriendjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
voor Honda
deze is toch mooi ?of ben ik echt gek
Nee hoor, van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
voor Honda
Ontzettend veel succes WJquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
thanks! ga effe pakken en nog wat zaken regelen und m'n broertje ff m'n stempas en kopie paspoort sturen om 'ons' pietje teniet te doen.![]()
mzzl
Veul plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
zo ff spullen inpakken.
Dit vind ik toch mooierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
voor Honda
Als je mijn broer was stemde ik op de dieren partijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks! ga effe pakken en nog wat zaken regelen und m'n broertje ff m'n stempas en kopie paspoort sturen om 'ons' pietje teniet te doen.![]()
mzzl
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
thanks allemaal, word er emo van![]()
Doei lieve vriendjes
Klik je dat allemaal aan dan. Of moet dat als mod ter controle ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zit ik hier nou vrijwillig bennie neyman te luisteren![]()
.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Jep, alleen die paardenlul heb ik voor Gert achter gelatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Klik je dat allemaal aan dan. Of moet dat als mod ter controle ofzo
Door die kutFannquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |