Doe dat nou niet FANN, zo zonde als je straks weer een keer opnieuw moet beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:14000 Muis !
en ja Coosdat was echt je langste post ooit
![]()
laysa![]()
Teun ik moet bekennen dat ik zo af en toe wel een trekkie van een sigaret biets de laatste tijd![]()
moet ik niet doenstraks ga ik weer voor de bijl
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Nou zo te zien niet. Wat een rare piemel is datquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor zowel die meneer als dat paard dat het een koude dag was!
Wat gaat die gozer eik doen met dat paard??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen probleem hier![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat het aan deze kant ook goed smaakt, hopelijk kan ik morgen de draad weer oppakken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
Teun ik moet bekennen dat ik zo af en toe wel een trekkie van een sigaret biets de laatste tijd![]()
moet ik niet doenstraks ga ik weer voor de bijl
Aha, een negerpiemel-kenner?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zo te zien niet. Wat een rare piemel is dat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe dat nou niet FANN, zo zonde als je straks weer een keer opnieuw moet beginnen.
Hij ziet alleen een beetje blauw van de kou, denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zo te zien niet. Wat een rare piemel is dat
Tuurlijk snap ik hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
jah ik weet het is ook echt heeeeel stom, maar vooral als het heel gezellig is en al helemaal als
je een drankje op hebt, maar ik weet het ... stomste wat je kunt doen voordat je het weet zijn die paar
trekkies weer een hele sigaret straks en dan ben ik terug bij af.
ik vind het ook nog steeds lekker eigenlijk![]()
aan de ene kant weet ik dat het smerig is maar... nou ja je snapt wel wat ik bedoel...
deed ik dus welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
En nu niet iedereen terug gaan kijken of ie inderdaad blauw is..
dat kan die vast al...want Aruba heeft ook spaanse invloeden....het boefjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Voor Joran omdat ie na een paar jaar ook wel spaans zal spreken.
Ik hoop het ook dan is het niet echt zo'n ramp maar het is wel gevaarlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hetIk hoop dat je het bij die paar trekjes kunt houden, sommige mensen kunnen dat.
nou? welke dan ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
En niemand die zich afvraagt welke zoektermen WJ gebruikt heeft om dat plaatje te vinden?
Die taxi broers zeiden dat ie de taal niet sprak en in Peru spreken ze Spaans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat kan die vast al...want Aruba heeft ook spaanse invloeden....het boefje![]()
hoi ouwe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat gaat die gozer eik doen met dat paard??
WJ ouwe vieze plaatjes postert
Have Fun ouwe negertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!![]()
navond ierdert!
lijkt me lachen, ff naaktlopen met hondjes![]()
als ik in de buurt ben kom ik ff langs!
ga morgen ook op pad. ff kijken bij vriendinnetje en vrinden in parijs. daarna een ruime week naar afrika![]()
zo ff spullen inpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |