ai 14 jaar dan krijg je paar moeilijke jarenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
Mensen lopen langs hem heen
Hij blijft alleen meester Prikkebeen
Mijn koter is 14 en kan inmiddels op mijn hoofd spugen, oftewel hij groeit boven me uit.
Hij wordt inene zo groot, maat 44 van schoen en hij is ook uit de kindermaten![]()
Mama moet er nog een beetje aan wennen
Jij weet iemand ook altijd weer op te vrolijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ai 14 jaar dan krijg je paar moeilijke jaren
Waar is Ana eigenlijk gebleven, we horen niets meer van haar en ik vond haar eigenlijk wel heel goed.quote:
Geen idee, ik hou het allemaal niet zo bij. Leeftijd, jeweetzquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is Ana eigenlijk gebleven, we horen niets meer van haar en ik vond haar eigenlijk wel heel goed.
nah jah... pubers enzo bedoel ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet iemand ook altijd weer op te vrolijken
Tanja is een paar maanden terug overleden.quote:
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja is een paar maanden terug overleden.
goedenavond/nacht
goedenavond/nachtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja is een paar maanden terug overleden.
goedenavond/nacht
van Big Brother toch ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.
Het is best een klus, maar het is vooral hoe je er zelf tegenover staat en ik probeer het toch allemaal een beetje relaxt op te pakken en me regelmatig eens in hun te verplaatsen, want ooit was ik ook zo oud en dan is het allemaal zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... pubers enzo bedoel ik![]()
sommige zijn heel makkelijk maar die krijgen dan weer een midlive crisis ofzo
dat is ook niet echt om vrolijk van te worden h'e
![]()
nah... wat weet ik er ook van, lijkt me gewoon erg moeilijk, opvoeden van kinderen enzo..
ik was laatst bij mijn Pa en Moe op bezoek en mijn zus was er ook ((want Pa was bij Moe
opp bezoek seg maar) en toen had mijn vader het er over hoe het ging dat hij verkering
kreeg met mijn moeder hoe moeilijk de ouders van mijn moeder waren enzo...
Toen heb ik hem effe verteld hoe hij zelf was![]()
asl een waakhondmet zijn 6 dochters en toen heb ik effe nagedaan hoe hij deed als
ik 5 minuten te laat thuiskwam![]()
Hij lag in een deuk die ouwe, maar mijn zus heeft het beaamt hij was echt zo
Maar die is toch niet dood? Dan zou Jocelyn geen mammie meer hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
van Big Brother toch ?
ik weet ook niks van een zeekoe
Ik had ooit een nichtje die Tanja heettequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
Tanja was de zeekoe, of was het nou het nijlpaard van Artis, nou iets grijs en iets logs/groot dus.
Soury was dagje Artis las ik zodoende gaf ik ff antwoord, maar ze hete iedergeval Tanja
Blijf er dan ook gewoon bijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.
Ze woonde in Friesland en volgens mij is geslachtsverandering daar not donequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen neefje is.
Nee, en als jongetje kun je daar beter ook geen Tanja heten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze woonde in Friesland en volgens mij is geslachtsverandering daar not done
ik mocht niet een met jongens pratenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is best een klus, maar het is vooral hoe je er zelf tegenover staat en ik probeer het toch allemaal een beetje relaxt op te pakken en me regelmatig eens in hun te verplaatsen, want ooit was ik ook zo oud en dan is het allemaal zo herkenbaar.
En ja, vroegah, toen was alles anders, werden vriendjes echt gekeurd en goed of juist niet bevonden
Maar als koe dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en als jongetje kun je daar beter ook geen Tanja heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |