Oh wacht die van Fann zou ik ook checken. Hard core shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, alleen die paardenlul heb ik voor Gert achter gelaten.
deze is ook mooiquote:
ik kreeg een ban van 48 uur voor dat piemelploatje van mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht die van Fann zou ik ook checken. Hard core shit
Hij is echt leuk, en lekker muziekje..quote:
er wordt met twee maten gemetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 48 uur voor dat piemelploatje van mij![]()
en bovendien dit was ook een piemel om trots op te zijn![]()
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo zit ik dus na 12 uur in de auto., te snakken naar een sigaret.
letterlijkquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassen
Hoelang heb je dat plaatje bekeken ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Maar hij was wel blauw..een beetje modderig.
Plak je hem dan op het plafond??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang heb je dat plaatje bekeken ?![]()
of heb je hem al uitgeprint?![]()
is wel een idee trouwens
Wie wil jij jaloers maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel een idee trouwens
ze is niet zwangerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassen
Moet natuurlijk wel weten of ik met de goede Willempie op naakstrand loop..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel een idee trouwens
Nummer 33! De Souvlaki pijn in kaaki?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nummer 33! De Souvlaki pijn in kaaki?
Laysa ... dat is de beste smaakquote:
en hoe zou die smaak er dan uitzien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laysa ... dat is de beste smaakFuck te laat
Room(s)quote:
maar liever dat nogquote:
Misschien de anderen, maar mij niet, ik vind Boudewijn wel aardig, lekker om mee te zingen enzo, al vinden ze dat hier minder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi !
ik dacht al dat ik iedereen had weggejaagd met mijn muzziekkies !
Wat ben je toch weer ongeduldigquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien de anderen, maar mij niet, ik vind Boudewijn wel aardig, lekker om mee te zingen enzo, al vinden ze dat hier minder.
voor jouw dan![]()
Mijn voetzolen voelen alsof ze in brand staan, ben na een dag werken nog even met mijn zoon de stad in geggaan. Het joch paste geen korte broek meer
hoe oud is die koter van je?![]()
wat een zeik melodie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |