Oh wacht die van Fann zou ik ook checken. Hard core shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, alleen die paardenlul heb ik voor Gert achter gelaten.
deze is ook mooiquote:
ik kreeg een ban van 48 uur voor dat piemelploatje van mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht die van Fann zou ik ook checken. Hard core shit
Hij is echt leuk, en lekker muziekje..quote:
er wordt met twee maten gemetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 48 uur voor dat piemelploatje van mij![]()
en bovendien dit was ook een piemel om trots op te zijn![]()
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo zit ik dus na 12 uur in de auto., te snakken naar een sigaret.
letterlijkquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassen
Hoelang heb je dat plaatje bekeken ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Maar hij was wel blauw..een beetje modderig.
Plak je hem dan op het plafond??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang heb je dat plaatje bekeken ?![]()
of heb je hem al uitgeprint?![]()
is wel een idee trouwens
Wie wil jij jaloers maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel een idee trouwens
ze is niet zwangerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dan, als vrouw, al niet 10 keer moeten plassen
Moet natuurlijk wel weten of ik met de goede Willempie op naakstrand loop..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel een idee trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |