ai 14 jaar dan krijg je paar moeilijke jarenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
Mensen lopen langs hem heen
Hij blijft alleen meester Prikkebeen
Mijn koter is 14 en kan inmiddels op mijn hoofd spugen, oftewel hij groeit boven me uit.
Hij wordt inene zo groot, maat 44 van schoen en hij is ook uit de kindermaten![]()
Mama moet er nog een beetje aan wennen
Jij weet iemand ook altijd weer op te vrolijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ai 14 jaar dan krijg je paar moeilijke jaren
Waar is Ana eigenlijk gebleven, we horen niets meer van haar en ik vond haar eigenlijk wel heel goed.quote:
Geen idee, ik hou het allemaal niet zo bij. Leeftijd, jeweetzquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is Ana eigenlijk gebleven, we horen niets meer van haar en ik vond haar eigenlijk wel heel goed.
nah jah... pubers enzo bedoel ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet iemand ook altijd weer op te vrolijken
Tanja is een paar maanden terug overleden.quote:
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja is een paar maanden terug overleden.
goedenavond/nacht
goedenavond/nachtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja is een paar maanden terug overleden.
goedenavond/nacht
van Big Brother toch ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.
Het is best een klus, maar het is vooral hoe je er zelf tegenover staat en ik probeer het toch allemaal een beetje relaxt op te pakken en me regelmatig eens in hun te verplaatsen, want ooit was ik ook zo oud en dan is het allemaal zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... pubers enzo bedoel ik![]()
sommige zijn heel makkelijk maar die krijgen dan weer een midlive crisis ofzo
dat is ook niet echt om vrolijk van te worden h'e
![]()
nah... wat weet ik er ook van, lijkt me gewoon erg moeilijk, opvoeden van kinderen enzo..
ik was laatst bij mijn Pa en Moe op bezoek en mijn zus was er ook ((want Pa was bij Moe
opp bezoek seg maar) en toen had mijn vader het er over hoe het ging dat hij verkering
kreeg met mijn moeder hoe moeilijk de ouders van mijn moeder waren enzo...
Toen heb ik hem effe verteld hoe hij zelf was![]()
asl een waakhondmet zijn 6 dochters en toen heb ik effe nagedaan hoe hij deed als
ik 5 minuten te laat thuiskwam![]()
Hij lag in een deuk die ouwe, maar mijn zus heeft het beaamt hij was echt zo
Maar die is toch niet dood? Dan zou Jocelyn geen mammie meer hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
van Big Brother toch ?
ik weet ook niks van een zeekoe
Ik had ooit een nichtje die Tanja heettequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
Tanja was de zeekoe, of was het nou het nijlpaard van Artis, nou iets grijs en iets logs/groot dus.
Soury was dagje Artis las ik zodoende gaf ik ff antwoord, maar ze hete iedergeval Tanja
Blijf er dan ook gewoon bijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Tanja? Ik mis van alles geloof ik.
Ze woonde in Friesland en volgens mij is geslachtsverandering daar not donequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen neefje is.
Nee, en als jongetje kun je daar beter ook geen Tanja heten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze woonde in Friesland en volgens mij is geslachtsverandering daar not done
ik mocht niet een met jongens pratenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is best een klus, maar het is vooral hoe je er zelf tegenover staat en ik probeer het toch allemaal een beetje relaxt op te pakken en me regelmatig eens in hun te verplaatsen, want ooit was ik ook zo oud en dan is het allemaal zo herkenbaar.
En ja, vroegah, toen was alles anders, werden vriendjes echt gekeurd en goed of juist niet bevonden
Maar als koe dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en als jongetje kun je daar beter ook geen Tanja heten.
Ik zag dat je "ik had ooit" geschreven had en bedacht me dat het misschien niet zo gepast was een grap te maken.quote:
nah jij bent lekker geduldig zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Deisyy het volgende:
Als dit de 4e op rij is ga ik naar mijn nest
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mocht niet een met jongens praten![]()
er kwam eens een jongetje aan de deur (en hij heette Pietje echt waar) en ik die wilde vragen
of ik mee mocht naar een feest en ik had nog zo gezegd neehee doe nou niet dat mag ik niet
(toen was ik 14 of 15 jaar) maar hij kwam toch![]()
die werd heeeeeeeeeel snel weggeblaft doorm mijn Pa![]()
en ik mocht 2 weken niet naar dansles![]()
ik zat toen op hoe noem je dat ook weer , stijldansen toch? zo met foxy fox strot
en de tango enzo![]()
dus ik baalde als een stekker, heb Pietje nooit meer aangekeken
Slaap lekker heks. Enne, heb je nu al werk van Pietje gemaakt? 't Is tenslotte wel lente hèquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef Toverheks het volgende:het was ff kort maar krachtig maar ik stort een beetje in, dus lieve luitjes slaap lekker straks ik ben weg.
ik was/ben de jongste dochterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je elastieke benen.
Dit klinkt zo herkenbaar! Jij was zeker niet de jongste? Dan moet je nog het straatje plaveien voor wie na jou gaan komen.
Ik herken dit soort verhalen wel van mijn zussen, die waren allemaal ouder dan ik, dus die hadden mijn straatje al geplaveid zodat ik veel meer mocht dan hen
Dat is dan wel weer netjes en correct van jou, maar het was ook wel een flap-uit post van mij, die er helemaal niet toe deed, dus ......quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag dat je "ik had ooit" geschreven had en bedacht me dat het misschien niet zo gepast was een grap te maken.
Zoals ik al zei, heel herkenbaarquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer netjes en correct van jou, maar het was ook wel een flap-uit post van mij, die er helemaal niet toe deed, dus ......
Trusten heksje, slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef Toverheks het volgende:
het was ff kort maar krachtig maar ik stort een beetje in, dus lieve luitjes slaap lekker straks ik ben weg.
Pietje is een hebberd, die wil niet eens delenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker heks. Enne, heb je nu al werk van Pietje gemaakt? 't Is tenslotte wel lente hè
Dat sowieso, maar ach, iedereen heeft zo z'n gebreken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje is een hebberd, die wil niet eens delen
wat segt ze ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen komen er hier weer smsjes binnen
Niet?! Bij mij wel, als ik dan nu hoor hoe weinig mijn oudste zussen mochten en als ik (17) dan vroeg hoe laat ik op zaterdagavond thuis moest zijn, antwoordde mijn 2 jaar oudere zus, voordat mijn moeder iets kon zeggen, dat ik de laatste nachtbus kon nemenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was/ben de jongste dochter![]()
maar die weg was nog niet geasfalteerd heur
Ongeduldig zijn ook, het zorgt er soms voor dat je iets krijgt wat niet helemaal de bedoeling wasquote:
Beide eigenschappen zijn een gave, zoals alle dat zijn, mits toegepast op uur Uquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongeduldig zijn ook, het zorgt er soms voor dat je iets krijgt wat niet helemaal de bedoeling was
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Bij mij wel, als ik dan nu hoor hoe weinig mijn oudste zussen mochten en als ik (17) dan vroeg hoe laat ik op zaterdagavond thuis moest zijn, antwoordde mijn 2 jaar oudere zus, voordat mijn moeder iets kon zeggen, dat ik de laatste nachtbus kon nemen
De keuze is aan jou, reageren of telefoon uit zetten en morgen kijken wat er te melden was.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen komen er hier weer smsjes binnen
Heb een fijne nacht gewenstquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De keuze is aan jou, reageren of telefoon uit zetten en morgen kijken wat er te melden was.
Dilemma, dilemma.
Dat is wel jong!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
toen ik 16 jaar was ben ik hem al gepeerd
![]()
maar tis me vegeven
nou allesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jong!
Natuurlijk is het je vergeven, ouders horen hun kinderen alles te vergeven
Nodig er even uit bij je vriendjes en vriendinnetjes hier de de Sc Teun.quote:
Nah, ik ben weer lekker op tijd.quote:
ja ik gaat er ook weer eens vandoorquote:
Ja, strak plan. Momentjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nodig er even uit bij je vriendjes en vriendinnetjes hier de de Sc Teun.
= leuk
Slaap lekker Fannekequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik gaat er ook weer eens vandoor
gewoon weer eens ouderwets een hele avond zitten Fokken![]()
da's best lang geleden![]()
Trusten allemaal![]()
wag effe Fann Teun gaat z'n meissie roepenquote:
jij ook... enne dat roken.. gewoon weer opnieuw beginnen !quote:
Echt !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
wag effe Fann Teun gaat z'n meissie roepen
Morgen een nieuwe dag, we gaan het meemaken. Ben ondertussen maar begonnen met het schilderen van de buitenboel, geen tijd om te roken overdag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
jij ook... enne dat roken.. gewoon weer opnieuw beginnen !
ik ga ook proberen om geen ''trekkies'' meer te bietsen, maar kan niks beloven![]()
![]()
ik al eerder gok ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:33 schreef FANN het volgende:
als ze er binnen 10 minuten niet is ben ik pleite...
Trouwens ik ben geen lul, ik ben best wel vet okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.
There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Wat ben je een tof wijf eigenlijk zekers te wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... pubers enzo bedoel ik![]()
sommige zijn heel makkelijk maar die krijgen dan weer een midlive crisis ofzo
dat is ook niet echt om vrolijk van te worden h'e
![]()
nah... wat weet ik er ook van, lijkt me gewoon erg moeilijk, opvoeden van kinderen enzo..
ik was laatst bij mijn Pa en Moe op bezoek en mijn zus was er ook ((want Pa was bij Moe
opp bezoek seg maar) en toen had mijn vader het er over hoe het ging dat hij verkering
kreeg met mijn moeder hoe moeilijk de ouders van mijn moeder waren enzo...
Toen heb ik hem effe verteld hoe hij zelf was![]()
asl een waakhondmet zijn 6 dochters en toen heb ik effe nagedaan hoe hij deed als
ik 5 minuten te laat thuiskwam![]()
Hij lag in een deuk die ouwe, maar mijn zus heeft het beaamt hij was echt zo
"naar je nest dan, kutquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trouwens ik ben geen lul, ik ben best wel vet ok
Hou op, schei uit, ik heb nog steeds enge dromen over de dag dat die malloot tot burgemeester van Arnhem gekozen wordtquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 04:57 schreef remlof het volgende:
Het is lekker in Portugal trouwens, vandaag in de Atlantische Oceaan gezwommen, het leek haast warmer dan het zwembad
ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik vraag me af of de PvdA écht geen coalitie met de PVV zal vormen. Vast weer een trucjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog steeds bepalen op wie en welke partij ik ga stemmen.
Ik ben er wel uit, het wordt weer gewoon de SPquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog steeds bepalen op wie en welke partij ik ga stemmen.
Hoezo TWEE wijnglazen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, 't is heerlijk fris buiten. Nog één mok koffie, daarna twee stuk gevallen wijnglazen opruimen en dan gaan we weer schuren en schilderen
Stemmen op de PVDA is sowieso doodzonde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik vraag me af of de PvdA écht geen coalitie met de PVV zal vormen. Vast weer een trucje
wanneer gaan we nou weer dansen enzo..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je een tof wijf eigenlijk zekers te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |