Trouwens ik ben geen lul, ik ben best wel vet okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.
There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Wat ben je een tof wijf eigenlijk zekers te wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... pubers enzo bedoel ik![]()
sommige zijn heel makkelijk maar die krijgen dan weer een midlive crisis ofzo
dat is ook niet echt om vrolijk van te worden h'e
![]()
nah... wat weet ik er ook van, lijkt me gewoon erg moeilijk, opvoeden van kinderen enzo..
ik was laatst bij mijn Pa en Moe op bezoek en mijn zus was er ook ((want Pa was bij Moe
opp bezoek seg maar) en toen had mijn vader het er over hoe het ging dat hij verkering
kreeg met mijn moeder hoe moeilijk de ouders van mijn moeder waren enzo...
Toen heb ik hem effe verteld hoe hij zelf was![]()
asl een waakhondmet zijn 6 dochters en toen heb ik effe nagedaan hoe hij deed als
ik 5 minuten te laat thuiskwam![]()
Hij lag in een deuk die ouwe, maar mijn zus heeft het beaamt hij was echt zo
"naar je nest dan, kutquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trouwens ik ben geen lul, ik ben best wel vet ok
Hou op, schei uit, ik heb nog steeds enge dromen over de dag dat die malloot tot burgemeester van Arnhem gekozen wordtquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 04:57 schreef remlof het volgende:
Het is lekker in Portugal trouwens, vandaag in de Atlantische Oceaan gezwommen, het leek haast warmer dan het zwembad
ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik vraag me af of de PvdA écht geen coalitie met de PVV zal vormen. Vast weer een trucjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog steeds bepalen op wie en welke partij ik ga stemmen.
Ik ben er wel uit, het wordt weer gewoon de SPquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:45 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog steeds bepalen op wie en welke partij ik ga stemmen.
Hoezo TWEE wijnglazen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, 't is heerlijk fris buiten. Nog één mok koffie, daarna twee stuk gevallen wijnglazen opruimen en dan gaan we weer schuren en schilderen
Stemmen op de PVDA is sowieso doodzonde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben er ook nog niet helemaal uit. Ik vraag me af of de PvdA écht geen coalitie met de PVV zal vormen. Vast weer een trucje
wanneer gaan we nou weer dansen enzo..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je een tof wijf eigenlijk zekers te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |