quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Nee, dat doet mattie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Crutch het volgende:
Alexxxxx?![]()
Wil je mijn UI even vervangen in de OP? Die kruk mag eruit.
Nee, dat doet mattie.quote:
Ik oek, Palm wel te verstaan. Het is warm in Liwwadden en ik zit te zwoegen op reflectieverslagenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef Crutch het volgende:
GENOT! As ik zit hier met een biertjuuuuuuh!![]()
Ik wil ook palm!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik oek, Palm wel te verstaan. Het is warm in Liwwadden en ik zit te zwoegen op reflectieverslagen
Nee, ik ga zo zwemmen.quote:
Het ging. Daarmee is alles gezegd.quote:
Morgen daarna samen zwemmen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef justmattie het volgende:
Beterrrrrr
Morgen helaas wel school tot 14:00 maar daarna nog lekker in de zon dan. Het weekend zit ik op Ameland dus kom maar met de zon
ik post nu wel mee met het Maastricht topic ookquote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik post nu wel mee met het Maastricht topic ookmaar daar ga ik binnenkort dan ook naar toe
Ik ben su eil, ik kin de G niet meer segge!
Ik moet toch werken elke dagquote:
Winkel ziet er wel leuk uit jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Paladijn het volgende:
Nieuwe C1000 bij Cambuur is op zich een nette winkel, maar die sufkut achter de kassa mag wmb. direct op een cursus klantvriendelijkheid
Dat zijn toch medewerkers van de oude super de boer bij het station? Ik begreep dat die omgewisseld werden
Dus? Dan gaan we toch in Leeuwarden.quote:
Zwemmen moet wel wat langer zijn dan 1,5 uurquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus? Dan gaan we toch in Leeuwarden.
Eerder weggaan van school.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zwemmen moet wel wat langer zijn dan 1,5 uur![]()
Ik kan niet lessen gaan skippen, wil wel mn opleiding versneld halenquote:
Zaterdag?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan niet lessen gaan skippen, wil wel mn opleiding versneld halen
Mya, zo'n idee had ik al... bekende gezichten waren er in ieder geval niet meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Winkel ziet er wel leuk uit ja
M'n zusje vertelde dat deze mensen van de Super Cambuurplein geruild hebben met een al bestaande C1000 ergens, om zo het C1000 gevoel te krijgen![]()
waarom wilje dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil trouwens ook eerder vrij zijn met dit weer
Voordeel is wel dat ik straks het WK op kantoor kan kijken op groot scherm
Ruilen? Ga ik wel voor je werken, mag jij een week lang met een ding om je arm heenlopen zodat je geen verkoeling kan zoeken in ;t water.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil trouwens ook eerder vrij zijn met dit weer
Voordeel is wel dat ik straks het WK op kantoor kan kijken op groot scherm
Ook zo'n kuthoer van 17 jaar zekerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, zo'n idee had ik al... bekende gezichten waren er in ieder geval niet meer.
Liep met een mandje richting kassa 'sorry, gesloten', dus sluit achteraan bij de enige (!) andere kassa met 4 man, doet ze haar kassa doodleuk open voor een vrouw met volle kar. Vervolgens gaat ze me wat schuldig aan staan kijken
Dan moet Socios dus op z'n foto's fappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Komend weekend is Leeuwarden een onbereikbaar gat zonder treinen
Godvergemiequote:
Helemaal geen treinen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Komend weekend is Leeuwarden een onbereikbaar gat zonder treinen
30 minuten langer onderweg voor een stukje wat normaal nog geen 15 minuten duurtquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
allen seinen krijgen onderhoud of zo rond het station
hmkayquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
allen seinen krijgen onderhoud of zo rond het station
Daar moet je rekening mee houden he. Gaat niet overal op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
30 minuten langer onderweg voor een stukje wat normaal nog geen 15 minuten duurt
Of moeten alles bussen via de schubbekutteveense dorpsstraat?
ja die wil ik ook... maar goed, ik doe m niet zelf in he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Opdekop het volgende:
Koop er dan 2 ! Een met rode bal en zwart lederen bandjes svp.
Thaaaanks.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Opdekop het volgende:
Degenen die het het hardst ontkennen.....
Spreek je blaatkipje nog wel eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
straks moet ik ook nog de hoer van blaaatkkipje en de prostituee van Tristessa worden..
neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Spreek je blaatkipje nog wel eens?
Jij wel ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Spreek je blaatkipje nog wel eens?
Doet mij goed om te lezen dat je een echte FOK!ster aan het worden bent. Opdekop een echte aanwinst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:59 schreef Opdekop het volgende:
Zonet keek ik Totally Spies, en daaronder was zo'n tekeningetje met de letters TS. Ik dacht de hele tijd 'topic starter' ..............
Wat een kutleven.
Ik had laatst op school een les en ging het over de TVP (TerugVerdienPeriode), twee klasgenoten die wel meelezen op fok! zonder account herkenden het ook die begonnen gelijk over fok!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Doet mij goed om te lezen dat je een echte FOK!ster aan het worden bent. Opdekop een echte aanwinst.
I agree.quote:
Ik wil ook een fatsoenlijke gag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
blinddoeken.![]()
fatsoenlijke gag moet ik ook nog eens kopen ja...
Doe er eens 'Ixora;s Meester' in zetten?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe er eens 'Ixora;s Meester' in zetten?
Mensen hebben nou eenmaal altijd wat te zeiken, bovendien is het nog helemaal niet zeker dat de moskee daarheen verhuisd. Er staat alleen dat ze belangstelling hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef BluesRebel het volgende:
*komt nu pas achter de kaping* Maastricht is een mooie stad
Maare.. http://www.leeuwardercour(...)epelkerk-(%2Bfoto's)
De reacties daar
Wat maakt het uit of het wordt gesloopt of dat het een moskee wordt. Het is sowieso dan geen kerk meer.
Waar buiten? Ik woon in een studentenkamer. Het balkon is kut en we hebben geen tuin.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:02 schreef Opdekop het volgende:
...Je boeken zitten toch niet vast aan je bureau?
BUITEN KAN JE OOK LEZEN HOOR
Ik kan ook gewoon naar de universiteitsbibliotheek.. maar zoals ik al zei, ik ga dan naar alles en iedereen kijken waardoor ik helemaal niks doe.quote:
Het weer bepaalt het humeur van mensen die buiten komen. Niet voor mensen die in treinen reizen en op de wc dan fappen blijkbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Socios het volgende:
Wat boeit het weer nou.Accepteer zoals het is en gedraag je klimaatbestendig.
FOK!kers komen heul niet buiten, toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
Het weer bepaalt het humeur van mensen die buiten komen.
OoOhWw... Okey, daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef Opdekop het volgende:
Socios, het weer boeit alles. Als het min twintig is ga ik ook heus geen ijs met jou eten! DUS NIET ZO ONVERSCHILLIG.
Hoe laat?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef Opdekop het volgende:
Wat een liefde.
Justmattie ik ben moarn op skoalle juuh.
Zodat je ze kan verwijderen?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:11 schreef Opdekop het volgende:
Maar je hebt hem gevonden!
Waarom staan er allemaal kruisjes achter verscheidene topics in mijn actieve topics-lijst ?
Ik ben er tot twee uurquote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef Opdekop het volgende:
Euhmmm. Niet zo heel vroeg 's ochtends..
Uurtje of 11/12 tot wanneer ik zin heb / klaar ben?
Und du?
Wees blij, heb er al meerdere malen per ongeluk op gedrukt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef Opdekop het volgende:
Oke @ Justmattie.
En ik kan helemaal niet op die kruisjes klikken dus ik SNAPPURNIKSVANNNNN.
Dat klinkt al beter, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Opdekop het volgende:
Grapje, sorry, het spijt me.
Negen van de tien keer gelijk dan?
Zijn die topic niet geslotquote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef Opdekop het volgende:
Oke @ Justmattie.
En ik kan helemaal niet op die kruisjes klikken dus ik SNAPPURNIKSVANNNNN.
Wat is er nou zo erg aan de baggerlayout? Ik vind het zelfs veul en veul mooier uitzien.quote:
Onoverzichtelijk, niet zo ´compact´ als FOK!silver. Teveel overbodige features.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef Crutch het volgende:
Wat is er nou zo erg aan de baggerlayout?
Hij Twittert wel dus hij leeft nogquote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef TwisterNederland het volgende:
We doen nu veel langer over een topic nu het maastricht noord is.
En ensaf heeft ook nog niet gepost in dit topic
Ik mis hem, mijn grote liefde.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef TwisterNederland het volgende:
We doen nu veel langer over een topic nu het maastricht noord is.
En ensaf heeft ook nog niet gepost in dit topic
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
Ensaf wil hier niet posten vanwege de TT_!!
Ja, wil jij soms zeggen dat je niet verdrietig wordt bij het denken aan mannen?quote:
Ja. Sommige mannen verdienen het om aan gedacht te worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, wil jij soms zeggen dat je niet verdrietig wordt bij het denken aan mannen?
Zieligquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
Ensaf wil hier niet posten vanwege de TT_!!
Ja, echt, wtf? Dat doet ze anders nooit!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Opdekop het volgende:
Mwiihihihihih Alexxxxxxxxetc zijn katten zijn verliefd op me.
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]tijd voor een cursus Shibari, Lexxx ^^
Gelukkig wel ja.quote:
We komen je halen omdat je een snoeppapiertje niet hebt opgeruimd.quote:
Neuken?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef Opdekop het volgende:
Ik zit toch helemaal niet op de NHL yoooo, ik weet dat ik er slim uit zie maar ik zit vast aan dat modderfokking MBO.
Hoi.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef Opdekop het volgende:
Tot hoe laat is het pauze? Ik ga zo naar dat gebouw. Zeg maar even hoi tegen me.
Jaaa tuurlijk! BEWIJS!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef justmattie het volgende:
Ik ben toch geen mongol jonge
Tuurlijk heb ik met haar gepraat
Hoe laat ga je naar huisquote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Opdekop het volgende:
Wel godverdomme, klap ik mijn laptop dicht.. kan dat fucking internet niet meer bij mijn laptop komen. Drie keer opnieuw opgestart. Wat een bullshit internet hier op skoalle.
JA IK BEN HET BEWIJS
Ik verveel me dood hier. Kom hier zitten danquote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef Opdekop het volgende:
Als ik myn nocht heb.
Good luck then babequote:Op maandag 7 juni 2010 13:27 schreef Opdekop het volgende:
Dag, wat moet ik daar.
Ik moet hier zo gesprekjes voeren in het English, i'm preparing myself for that. SIIILEEEEENCE.
Ik voel wat opbroeien!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Good luck then babe
Moet je naar het station?
Twee uur?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef Opdekop het volgende:
Wat is dat, met die mannen van tegenwoordig? Ik moet maar rennen vliegen en draven en zelf doen ze niets.
Kom hier maar!
Welk doarp?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Opdekop het volgende:
Nee, ik ben op de scooter, dat snap je toch? Je weet toch dat ik een doarp woon?
Mwiihihihih. Eerst even een geschikte leraar zoeken.
Dat klinkt op de één of andere manier heel smerigquote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef Opdekop het volgende:
Ik zal eens kijken of ik twee uur een gaatje voor je heb in mijn drukke schema.
Dat komt omdat jij een viespeukje bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:36 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Dat klinkt op de één of andere manier heel smerig
Okquote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef Opdekop het volgende:
Ik zal eens kijken of ik twee uur een gaatje voor je heb in mijn drukke schema.
Ik heb een auto dus ik ben heul rijkquote:Op maandag 7 juni 2010 13:37 schreef Opdekop het volgende:
Nee, ik zoek een miljardair. Hij komt zelfs niet close in de buurt van een miljonair. Sorry justmattie.
Een fiat panda?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb een auto dus ik ben heul rijk![]()
Jan B.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef Opdekop het volgende:
Deal Socios. *noteert*
IK KEN ER OOK MENSEN! Wie ken jij er dan Banzaiaap?
Elke km krijg jij een druppeltje caffeïne. DEAL!quote:
Oh nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:48 schreef Opdekop het volgende:
We wonen in hetzelfde dorp..
Waar zou ik hem anders van kennen.
Ik heb trouwens ook op PJ Aldlan gezeten!
Ach, vond het te kort om er mensen echt te leren kennen. Gelukkig wel wat toffe contacten aan over gehouden.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef Opdekop het volgende:
Ik ook, gelukkig!
Wat nou gelukkig, was best een leuke school.
Is goed, espressoquote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Elke km krijg jij een druppeltje caffeïne. DEAL!
Ik ben ik. Mwiihihihih. Oke, ik ben Ilse.quote:
Niks mis met Nijlan jaquote:Op maandag 7 juni 2010 13:51 schreef Opdekop het volgende:
Daarna ben je zeker naar Nijlân gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |