quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Nee, dat doet mattie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Crutch het volgende:
Alexxxxx?![]()
Wil je mijn UI even vervangen in de OP? Die kruk mag eruit.
Nee, dat doet mattie.quote:
Ik oek, Palm wel te verstaan. Het is warm in Liwwadden en ik zit te zwoegen op reflectieverslagenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef Crutch het volgende:
GENOT! As ik zit hier met een biertjuuuuuuh!![]()
Ik wil ook palm!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik oek, Palm wel te verstaan. Het is warm in Liwwadden en ik zit te zwoegen op reflectieverslagen
Nee, ik ga zo zwemmen.quote:
Het ging. Daarmee is alles gezegd.quote:
Morgen daarna samen zwemmen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef justmattie het volgende:
Beterrrrrr
Morgen helaas wel school tot 14:00 maar daarna nog lekker in de zon dan. Het weekend zit ik op Ameland dus kom maar met de zon
ik post nu wel mee met het Maastricht topic ookquote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik post nu wel mee met het Maastricht topic ookmaar daar ga ik binnenkort dan ook naar toe
Ik ben su eil, ik kin de G niet meer segge!
Ik moet toch werken elke dagquote:
Winkel ziet er wel leuk uit jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Paladijn het volgende:
Nieuwe C1000 bij Cambuur is op zich een nette winkel, maar die sufkut achter de kassa mag wmb. direct op een cursus klantvriendelijkheid
Dat zijn toch medewerkers van de oude super de boer bij het station? Ik begreep dat die omgewisseld werden
Dus? Dan gaan we toch in Leeuwarden.quote:
Zwemmen moet wel wat langer zijn dan 1,5 uurquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus? Dan gaan we toch in Leeuwarden.
Eerder weggaan van school.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zwemmen moet wel wat langer zijn dan 1,5 uur![]()
Ik kan niet lessen gaan skippen, wil wel mn opleiding versneld halenquote:
Zaterdag?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan niet lessen gaan skippen, wil wel mn opleiding versneld halen
Mya, zo'n idee had ik al... bekende gezichten waren er in ieder geval niet meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Winkel ziet er wel leuk uit ja
M'n zusje vertelde dat deze mensen van de Super Cambuurplein geruild hebben met een al bestaande C1000 ergens, om zo het C1000 gevoel te krijgen![]()
waarom wilje dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil trouwens ook eerder vrij zijn met dit weer
Voordeel is wel dat ik straks het WK op kantoor kan kijken op groot scherm
Ruilen? Ga ik wel voor je werken, mag jij een week lang met een ding om je arm heenlopen zodat je geen verkoeling kan zoeken in ;t water.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil trouwens ook eerder vrij zijn met dit weer
Voordeel is wel dat ik straks het WK op kantoor kan kijken op groot scherm
Ook zo'n kuthoer van 17 jaar zekerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, zo'n idee had ik al... bekende gezichten waren er in ieder geval niet meer.
Liep met een mandje richting kassa 'sorry, gesloten', dus sluit achteraan bij de enige (!) andere kassa met 4 man, doet ze haar kassa doodleuk open voor een vrouw met volle kar. Vervolgens gaat ze me wat schuldig aan staan kijken
Dan moet Socios dus op z'n foto's fappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Komend weekend is Leeuwarden een onbereikbaar gat zonder treinen
Godvergemiequote:
Helemaal geen treinen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Komend weekend is Leeuwarden een onbereikbaar gat zonder treinen
30 minuten langer onderweg voor een stukje wat normaal nog geen 15 minuten duurtquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
allen seinen krijgen onderhoud of zo rond het station
hmkayquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
allen seinen krijgen onderhoud of zo rond het station
Daar moet je rekening mee houden he. Gaat niet overal op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
30 minuten langer onderweg voor een stukje wat normaal nog geen 15 minuten duurt
Of moeten alles bussen via de schubbekutteveense dorpsstraat?
ja die wil ik ook... maar goed, ik doe m niet zelf in he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Opdekop het volgende:
Koop er dan 2 ! Een met rode bal en zwart lederen bandjes svp.
Thaaaanks.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Opdekop het volgende:
Degenen die het het hardst ontkennen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |