Mya, zo'n idee had ik al... bekende gezichten waren er in ieder geval niet meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Winkel ziet er wel leuk uit ja
M'n zusje vertelde dat deze mensen van de Super Cambuurplein geruild hebben met een al bestaande C1000 ergens, om zo het C1000 gevoel te krijgen![]()
waarom wilje dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil trouwens ook eerder vrij zijn met dit weer
Voordeel is wel dat ik straks het WK op kantoor kan kijken op groot scherm
Ruilen? Ga ik wel voor je werken, mag jij een week lang met een ding om je arm heenlopen zodat je geen verkoeling kan zoeken in ;t water.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil trouwens ook eerder vrij zijn met dit weer
Voordeel is wel dat ik straks het WK op kantoor kan kijken op groot scherm
Ook zo'n kuthoer van 17 jaar zekerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, zo'n idee had ik al... bekende gezichten waren er in ieder geval niet meer.
Liep met een mandje richting kassa 'sorry, gesloten', dus sluit achteraan bij de enige (!) andere kassa met 4 man, doet ze haar kassa doodleuk open voor een vrouw met volle kar. Vervolgens gaat ze me wat schuldig aan staan kijken
Dan moet Socios dus op z'n foto's fappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Komend weekend is Leeuwarden een onbereikbaar gat zonder treinen
Godvergemiequote:
Helemaal geen treinen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Komend weekend is Leeuwarden een onbereikbaar gat zonder treinen
30 minuten langer onderweg voor een stukje wat normaal nog geen 15 minuten duurtquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
allen seinen krijgen onderhoud of zo rond het station
hmkayquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
allen seinen krijgen onderhoud of zo rond het station
Daar moet je rekening mee houden he. Gaat niet overal op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
30 minuten langer onderweg voor een stukje wat normaal nog geen 15 minuten duurt
Of moeten alles bussen via de schubbekutteveense dorpsstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |