Spreek je blaatkipje nog wel eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
straks moet ik ook nog de hoer van blaaatkkipje en de prostituee van Tristessa worden..
neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Spreek je blaatkipje nog wel eens?
Jij wel ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Spreek je blaatkipje nog wel eens?
Doet mij goed om te lezen dat je een echte FOK!ster aan het worden bent. Opdekop een echte aanwinst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:59 schreef Opdekop het volgende:
Zonet keek ik Totally Spies, en daaronder was zo'n tekeningetje met de letters TS. Ik dacht de hele tijd 'topic starter' ..............
Wat een kutleven.
Ik had laatst op school een les en ging het over de TVP (TerugVerdienPeriode), twee klasgenoten die wel meelezen op fok! zonder account herkenden het ook die begonnen gelijk over fok!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Doet mij goed om te lezen dat je een echte FOK!ster aan het worden bent. Opdekop een echte aanwinst.
I agree.quote:
Ik wil ook een fatsoenlijke gag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
blinddoeken.![]()
fatsoenlijke gag moet ik ook nog eens kopen ja...
Doe er eens 'Ixora;s Meester' in zetten?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe er eens 'Ixora;s Meester' in zetten?
Mensen hebben nou eenmaal altijd wat te zeiken, bovendien is het nog helemaal niet zeker dat de moskee daarheen verhuisd. Er staat alleen dat ze belangstelling hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef BluesRebel het volgende:
*komt nu pas achter de kaping* Maastricht is een mooie stad
Maare.. http://www.leeuwardercour(...)epelkerk-(%2Bfoto's)
De reacties daar
Wat maakt het uit of het wordt gesloopt of dat het een moskee wordt. Het is sowieso dan geen kerk meer.
Waar buiten? Ik woon in een studentenkamer. Het balkon is kut en we hebben geen tuin.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:02 schreef Opdekop het volgende:
...Je boeken zitten toch niet vast aan je bureau?
BUITEN KAN JE OOK LEZEN HOOR
Ik kan ook gewoon naar de universiteitsbibliotheek.. maar zoals ik al zei, ik ga dan naar alles en iedereen kijken waardoor ik helemaal niks doe.quote:
Het weer bepaalt het humeur van mensen die buiten komen. Niet voor mensen die in treinen reizen en op de wc dan fappen blijkbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Socios het volgende:
Wat boeit het weer nou.Accepteer zoals het is en gedraag je klimaatbestendig.
FOK!kers komen heul niet buiten, toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
Het weer bepaalt het humeur van mensen die buiten komen.
OoOhWw... Okey, daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef Opdekop het volgende:
Socios, het weer boeit alles. Als het min twintig is ga ik ook heus geen ijs met jou eten! DUS NIET ZO ONVERSCHILLIG.
Hoe laat?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef Opdekop het volgende:
Wat een liefde.
Justmattie ik ben moarn op skoalle juuh.
Zodat je ze kan verwijderen?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:11 schreef Opdekop het volgende:
Maar je hebt hem gevonden!
Waarom staan er allemaal kruisjes achter verscheidene topics in mijn actieve topics-lijst ?
Ik ben er tot twee uurquote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef Opdekop het volgende:
Euhmmm. Niet zo heel vroeg 's ochtends..
Uurtje of 11/12 tot wanneer ik zin heb / klaar ben?
Und du?
Wees blij, heb er al meerdere malen per ongeluk op gedrukt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef Opdekop het volgende:
Oke @ Justmattie.
En ik kan helemaal niet op die kruisjes klikken dus ik SNAPPURNIKSVANNNNN.
Dat klinkt al beter, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Opdekop het volgende:
Grapje, sorry, het spijt me.
Negen van de tien keer gelijk dan?
Zijn die topic niet geslotquote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef Opdekop het volgende:
Oke @ Justmattie.
En ik kan helemaal niet op die kruisjes klikken dus ik SNAPPURNIKSVANNNNN.
Wat is er nou zo erg aan de baggerlayout? Ik vind het zelfs veul en veul mooier uitzien.quote:
Onoverzichtelijk, niet zo ´compact´ als FOK!silver. Teveel overbodige features.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef Crutch het volgende:
Wat is er nou zo erg aan de baggerlayout?
Hij Twittert wel dus hij leeft nogquote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef TwisterNederland het volgende:
We doen nu veel langer over een topic nu het maastricht noord is.
En ensaf heeft ook nog niet gepost in dit topic
Ik mis hem, mijn grote liefde.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef TwisterNederland het volgende:
We doen nu veel langer over een topic nu het maastricht noord is.
En ensaf heeft ook nog niet gepost in dit topic
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
Ensaf wil hier niet posten vanwege de TT_!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |