quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende: Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
13.quote:
Ik ben een gespierde 23 jarige man, sorry voor dit beeld dat ik je heb aangedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Opdekop het volgende:
Omdat ik nu zo'n beeld in mn hoofd heb van een heel mager dertienjarig jongetje met een lekkere stevige meid in bed. En het klopt niet. JE BENT AAN HET BREKEN JUSTMATTIE. Doe er iets aan.
OMG IK OOK!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Opdekop het volgende:
Net buiten Liwwadden. En ik kom niet naar Liwwadden want dan moet ik kleren aandoen.
DW kan dit bevestigen trouwensquote:
Ik woon aan de andere kant net buiten ljouwert. Richting Mantgum.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG IK OOK!
Ben je mn buurvrouw? Vast neit, dan had je wel geweten waar Koarnjum lag![]()
Maar goed, ik ging op bed, en sex met (te) dunne meisjes is het idd niet
Hoi Missquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Misstique het volgende:
Zet je ff de OP erin DevilsWhore?
Thanx..
Morgen misschien, vandaag niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Misstique het volgende:
Zet je ff de OP erin DevilsWhore?
Thanx..
ook mooi!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant net buiten ljouwert. Richting Mantgum.
Fiets? FIETS?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Opdekop het volgende:
De échte elfstedentocht gaat wel door mijn doarp maar die op de fiets niet geloof ik. Heb niets gezien, wel 20 minuten vastgestaan op het Europaplein.
Ik wil meedoen op de motor!
Ik dacht een trekker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fiets? FIETS?!
We deden de motor elfstedentocht... met de auto
Ze hebben net de Lada Niva ontdekt in dat dorpquote:
Ik ben Liwwadder weest wel. Geen friesquote:
Met mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar mijn auto is wel extreem tof hoorvolgende week terreinrijden
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Oh, maar sorry. Ik vond hem niet zo mooi, ik ben een huppelkutje. Ik wil glanzende, gestroomlijnde, dure, met leer bekleedde, auto's met chauffeur inbegrepen.
Oki.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen misschien, vandaag niet meer.
Hi.quote:
ALLEMAAL MENSEN.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben Liwwadder weest wel. Geen fries
meh, daar vind ik niks aan... ik heb twee oldtimers, een terreinwagen en een eierstokrammelende racestationwagonquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Oh, maar sorry. Ik vond hem niet zo mooi, ik ben een huppelkutje. Ik wil glanzende, gestroomlijnde, dure, met leer bekleedde, auto's met chauffeur inbegrepen.
je hebt je prioriteiten goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met mij
Terwijl ik eigenlijk moet leren voor mn laatste examen
Maar dat zijn toch geen mooie oldtimers? Dit vind ik schattttttig :quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meh, daar vind ik niks aan... ik heb twee oldtimers, een terreinwagen en een eierstokrammelende racestationwagon
Jouw schuld als ik zak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meh, daar vind ik niks aan... ik heb twee oldtimers, een terreinwagen en een eierstokrammelende racestationwagon
[..]
je hebt je prioriteiten goed
Hij heeft 4 auto;squote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch geen mooie oldtimers? Dit vind ik schattttttig :
[ afbeelding ]
Je zakt niet, daar ben je te goed voorquote:
Maybach natte droom? Eerder nachtmerriequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Opdekop het volgende:
DevilsWhore, Maybach is wel ongeveer mijn natte droom. Maar die auto is wel erg .. raar.
Weet je wat voor auto ik wil? Een rode oldtimer. /care voor het merk. Gewoon zo'n koekblikje!
En later wil ik een Bugatti. Voor erbij
En toen kwam je in een ander rood koekblikje opdagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zakt niet, daar ben je te goed voor
En hoe weet je dan wat voor oldtimers ik heb?heb ook een rode oldtimr gehad, maar die heb ik plat gereden op de dag dat ik DW ontmoette.
Ja, ik heb er heel wat aan gedaan om toch bij jou te komen toenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toen kwam je in een ander rood koekblikje opdagen.
Ik ben heul inet goed.
Het was echt een mislukt dingquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb er heel wat aan gedaan om toch bij jou te komen toenhet was niet alles, maar het reed
En ik vind je goed.
Ja, absoluutquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was echt een mislukt ding
Goed emt mijn handen ja
ik ook.. mijn hart doet raar, ff rust zal me goed doen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
Mooi mensen, ik gaan maar eens mien nest in
Of als je vastzit in de sneeuwquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, absoluutmaar ik ben blij met mn broer zijn grafbakken, als ik ze kan lenen als al mijn andere autos het niet doen
En HEEL goed met je handenmaar je gaat je examens ook vlekkeloos halen
[..]
ik ook.. mijn hart doet raar, ff rust zal me goed doen...
HIJ?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zit hij naast je te toeteren dan?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heeft Betty Boop je teveel opgegeild?
Woon ik ook, maar ik moet wel 20 minuten fietsenquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:06 schreef Opdekop het volgende:
Oh, ik dacht dat je in Leeuwarden woonde.
Betty boop?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heeft Betty Boop je teveel opgegeild?
Ik ben 23 wat lul jequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je volwassen wordt later krijg je nog wel criteria
Ik heb je auto gezien. Lelijk ding zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je volwassen wordt later krijg je nog wel criteria
/carequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien. Lelijk ding zeg.
Met cijfers heet dat dyscalculatiequote:
En toen kwam je spontaan klaar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
/care![]()
![]()
Ik heb je hoofd gezien......
Niet van je auto, wel van de kou.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Net zo min als dat jij harde tepeltjes kreeg van mijn auto
En het zal mij ook verbazen dat er een persoon op de aarde is die het voor elkaar krijgt om in jou klaar te komen, of uberhaupt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet van je auto, wel van de kou.
Het zal me verbazen als iemand een harde plassert van jouw auto krijgt eerlijk gezegd.
Kijk! daar kan ik het wel op. Wat had ze aan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef willempjewever het volgende:
Maxima net gezien, leuk!
Ach ja, die stapt natuurlijk op de NHL rond!quote:
Moet ik je nummers geven?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En het zal mij ook verbazen dat er een persoon op de aarde is die het voor elkaar krijgt om in jou klaar te komen, of uberhaupt...
Waar de ziekte woon je dan? Ik fiets voor de wind ook 20 minuutjes. Tien km.quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woon ik ook, maar ik moet wel 20 minuten fietsen
Doe ik ze niet aan. Maar op fok kan je wel een paar vinden andersquote:
Biedt het dan niet aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik ze niet aan. Maar op fok kan je wel een paar vinden anders
Putverdeurie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef willempjewever het volgende:
maxima had een rood pakje aan. Ik was te laat met foto maken...
Oehquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef willempjewever het volgende:
niet van mijzelf, maar vooruit:
http://twitpic.com/1rhgt5
Je hoeft alleen maar in mn fobo te kijken en je vindt er al 1.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Biedt het dan niet aanHeb wel wat anders te doen naar op zoek gaan naar spermadonoren
Enfin! Willem II is gered dus dat kleine kansje dat Cambuur promoveert is helemaal verkeken
Een spermadonor.quote:
Camminghaburenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waar de ziekte woon je dan? Ik fiets voor de wind ook 20 minuutjes. Tien km.
Zie de OP dan.quote:
Ik wel.quote:
Nou doe er dan wat aan in plaats van gaan zitten huilen. Jij hebt de OP geplaatst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet alleen dat, de kroeglijstjes zijn ook verneukt, net als de UI-lijst.
Met tegenzin ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou doe er dan wat aan in plaats van gaan zitten huilen. Jij hebt de OP geplaatst.
Nou dan laat je het zo. klaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met tegenzin ja.
En ik kan er nu wel wat aan gaan doen maar met het volgende topic heb je ;t dan weer.
Duh. maar dat neemt niet weg dat de wiki even gefixt moet worden.quote:
Held!quote:
Gelukkig ben jij onze redder, mijn prins met de spatel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef Ensaf het volgende:
Justmattie had er mee zitten kloten, dan heb je dat hé.
hij kan mijn OP toch niet fixen jongeh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zie hem nog steeds verneukt hoor DW
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij kan mijn OP toch niet fixen jongeh.
Jij denkt echt dat ik achterlijk ben he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee jij toch wel juh. Hij heeft de wiki toch aangepast. Copy paste. OMG echt waar....sommige mensen![]()
Mja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik achterlijk ben he?
Ensaf, niet Matthijs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mja.
Jij hebt de OP gemaakt. Je kan de wiki gewoon opvragen. JM heeft hem aangepast op die site zegt ie net. Dus ga naar de OP. Klik op bewerken en kopieer en plak de nieuwe?
Vet oranje ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je blauw was wel.
Ik heb twee topics toegevoegd. Jij hebt met die UI's zitten knoeienquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef Ensaf het volgende:
Justmattie had er mee zitten kloten, dan heb je dat hé.
Ha! Ik heb hem wel mee gereden op de motor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Opdekop het volgende:
De échte elfstedentocht gaat wel door mijn doarp maar die op de fiets niet geloof ik. Heb niets gezien, wel 20 minuten vastgestaan op het Europaplein.
Ik wil meedoen op de motor!
Oranje is lelijk.quote:
Ik in den autoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ha! Ik heb hem wel mee gereden op de motor.
Wat voor auto reed je? Er reden niet zoveel auto's mee iets van 370 ofzo. Misschien heb ik je wel gezienquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oranje is lelijk.
[..]
Ik in den auto
Lada Niva.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Wat voor auto reed je? Er reden niet zoveel auto's mee iets van 370 ofzo. Misschien heb ik je wel gezien
Een donkergroene?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lada Niva.
Die met de vlaggetjes
Blauw.quote:
Ik wist niet dat jij ook mee wouquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:58 schreef Opdekop het volgende:
Plantenpot, waarom zat ik niet achterop dan?
Haha, ok, maar wees gewaarschuwd voor een houten reet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Opdekop het volgende:
Ja, HALLO!
Nouja, dan volgende week maar even, he!
Neu, ik heb geen BMW. Een Yamaha R1. Niet goed?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef Opdekop het volgende:
Wat voor motor heb je dan? Geen roze pluchen kussentje voor mijn derrière ?
R6 is ook mooi ja, ik was gewoon op zoek naar een R1 of R6 en toen zag ik die motor staan voor een goede prijs. Dus is het toch een R1 geworden!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef Opdekop het volgende:
Sowieso Yamaha.
Sowieso R!
R6 is ook best mooi. Dus, wanneer waar hoe wie hoe laat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
R6 is ook mooi ja, ik was gewoon op zoek naar een R1 of R6 en toen zag ik die motor staan voor een goede prijs. Dus is het toch een R1 geworden!
Haha, Ok!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:17 schreef Opdekop het volgende:
Ja, HALLO!
Stel je voor dat je met tegenzin zou instemmen. Dan is 1 rondje wel genoeg. Slim, toch?
Maar je mag ook wel een heel groot rondje rijden!![]()
![]()
Ja een wonder, bij ons is 3x ongeoorloofd een contract krijgen, nog een keer missen en je bent uitgeschrevenquote:
Hangt er vanaf of ik zin heb en hoe laat je er bent want ik ga niet onder lestijd de les uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Opdekop het volgende:
Hihihihi bij ons ook, maar ze zijn zo verliefd op me dat ze me niet uitschrijven! Volgende week ga ik naar het talencentrum, kom je dan hoi zeggen? Gespierde 23jarige man?
Jep!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Matthijs ben je morgen wel op school?
Tot hoe laat?quote:
Whehe, de supersnelle omleidingsroute was dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien. Lelijk ding zeg.
Ik denk twee uurquote:
Ik ging al weg met m'n cameraquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Opdekop het volgende:
Mooie zon jongens! Zo op de daken / boomtoppen. Donkergrijze lucht, oranje gloed over de huizen/bomen. AWESUMMM.
Waarom heb je een 350 en 300quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
analoog:
gele kindercamera
Hyundai
Minolta
Canon EOS 3000
een russische spiegelreflex
digitaal:
Trust
Olypus
Canon EOS 300D
Canon EOS 350D
in de praktijk gebruik ik vooral de 350Dmet een tamrom 55-200 lens
Geil, dan ben ik er allangquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk twee uur
@Alex, UPC zeker?
Ik vind het leuk mijn oude cameras te bewarenquote:
Kom ik aan met m;n samsung m100 en canon eos 350D.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
analoog:
gele kindercamera
Hyundai
Minolta
Canon EOS 3000
een russische spiegelreflex
digitaal:
Trust
Olypus
Canon EOS 300D
Canon EOS 350D
in de praktijk gebruik ik vooral de 350Dmet een tamrom 55-200 lens
Je hoeft pas half twee te beginnen toch?quote:
Aha een reserve dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het leuk mijn oude cameras te bewarenIn principe gebruik ik alleen de 350D, maar heb mijn oude 300D nog op reserve liggen, en voor als ik iemand bij me heb die zelf geen fatsoenlijke camer heeft, kun je beide foto's maken
Meteen mattei zijn vraag beantwoord dus
Die 350D is van je pa tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom ik aan met m;n samsung m100 en canon eos 350D.
Half 2 beginnen ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hoeft pas half twee te beginnen toch?
[..]
Aha een reserve dusIk wil stiekem een D90 en dan mn D60 verkopen
maar de D90 body is me nog te duur, dus dan maar een batterygrip op de D60
![]()
[..]
Die 350D is van je pa toch?
Je gaat zondag ook weer foto's maken, dan weet je dat alvastquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Half 2 beginnen ja.
Klopt, maar ik misbruik ;m regelmatig.
Oh help.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je gaat zondag ook weer foto's maken, dan weet je dat alvastIk wil actiesfotos van mij offroad
De wat? Het is gewoon een merk Keesquote:
DSLR is spiegelreflex jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef neen het volgende:
[..]
De wat? Het is gewoon een merk Kees
een bazenmerk!
Wat is een halve dslr? een niet digitale spiegelreflex/een gewone digitale camera?
Je kan bv de lens vervangen en zo, maar het is geen spiegelreflex. Dat vind ik een halve DSLRquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef neen het volgende:
Ik weet wel wat een dslr ismaar een halve dslr zoals jij zegt ken ik niet.
Het is pas om 19:00 weekend voor mij jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Het is alweer vrijdag
Bijna weekend
Alweer naar de kroeg toe geweest?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:28 schreef Ensaf het volgende:
dat was weer genot met een grote g inne stad!
Hoezo alweer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alweer naar de kroeg toe geweest?
Aangezien je de dag ervoor ook te vinden was...quote:
Ja maar dat doe je toch niet 's avonds.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Aangezien je de dag ervoor ook te vinden was...
Ben je eigenlijk wel bezig met je studie?
[/moeder mode]
Hier ook al!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Opdekop het volgende:
Waarom gaat de zon telkens weg als ik hoi tegen m wil zeggen?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:16 schreef Opdekop het volgende:
Ik dacht dat je een grapje maakte
Waar zit die blikjes fabriek? Kun je niet in die lekker ruikende fabriek gaan werken tegenover de centrale?
Ze produceren verfblikken en spuitbussen geloof ik en graveren nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Opdekop het volgende:
Ohhhhhhokeeeee. Krijg je dan gratis blikjes?
Je mag wel een blikje met mijn naam erin gegraveerd maken?
Ach, dat is nou oek wat...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:10 schreef neen het volgende:
Ik ga werken.
Wat is daar te beleven..?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaan er morgenavond eigenlijk allemaal naar Romein?
Hai.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaan er morgenavond eigenlijk allemaal naar Romein?
Frisian metal night.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, dat is nou oek wat...
Ik oek, overigens
[..]
Wat is daar te beleven..?
Van jou wist ik ;t ook al. Ik blijf ook bij je pitten.quote:
quote:
Zolang je maar niet in mn bed of auto kotstquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Frisian metal night.
[..]
Van jou wist ik ;t ook al. Ik blijf ook bij je pitten.
Ik ga me waarschijnlijk helemaal de tyfus inzuipen omdat dat voorlopig de laatste x is dat ;t kan.
Dat zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in mn bed of auto kotst![]()
Heb er zin in iig... ff niet aan mn werk denken
Whehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren.Jupiler daar he, dus waarschijnlijk heb ik er al snel schoon genoeg van.
Geen idee. Vast wel.quote:
Op kantoor toch niet juhhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
de blikfabriek stinkt.
Bagijnestraat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zit Romein trouwens?Volgesn mij ben ik er één keer eerder geweest, met Fraubitch, toen trad de band van haar vriend daar op
HALLO MATTHIJSquote:
dat is vanaf de oldehove (ja, daar ga ik mn auto dus idd zettenquote:
Eerst richting bruidswinkel, eerste links en dan doorlopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is vanaf de oldehove (ja, daar ga ik mn auto dus idd zetten) toch die straat aan de hoek van het plein in? en dan aan een stuk doorlopen?
oh ja, had al een bocht in mn hoofd.. dan kom ik er wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst richting bruidswinkel, eerste links en dan doorlopen.
OKEUHquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, had al een bocht in mn hoofd.. dan kom ik er wel!En anders bel ik jou
Oke hopen dat je het gehaald hebtquote:
Vast wel, kon op z;n laagst een 3 halen ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast wel, kon op z;n laagst een 3 halen ofzo.
Straatfestival?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat gaat er ooit gebeuren bij de Oldehove?
Daaromquote:
93d sportzaal hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:50 schreef justmattie het volgende:
Ik heb er nog op gelet of ik je zag op school, maar helaas. Volgende keer je roze jurkje maar aandoen
maar het blijft een BMWquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
Ik bin gek zeker. Ik heb een eigen auto dus ga in de auto natuurlijk. En DW geilt op mijn wagen
Ja daarom juistquote:
jammer, had je graag in het zand zien ploeterenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja daarom juist
Ik ga niet naar meetings en zo, enkelt zo af en toe van een BMWforum is er wel eens wat in Leeuwarden of Zwolle waar ik heen ga
ik heb wijn in de kelder en zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Opdekop het volgende:
Almere City!
Wat bin jum oek een watjes!
Ik heb meer bier nodig maar het is over datum. Hm. Sterft gelijk als ik het in mijn glas giet. Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |