Ik ben Liwwadder weest wel. Geen friesquote:
Met mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar mijn auto is wel extreem tof hoorvolgende week terreinrijden
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Oh, maar sorry. Ik vond hem niet zo mooi, ik ben een huppelkutje. Ik wil glanzende, gestroomlijnde, dure, met leer bekleedde, auto's met chauffeur inbegrepen.
Oki.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen misschien, vandaag niet meer.
Hi.quote:
ALLEMAAL MENSEN.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben Liwwadder weest wel. Geen fries
meh, daar vind ik niks aan... ik heb twee oldtimers, een terreinwagen en een eierstokrammelende racestationwagonquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Opdekop het volgende:
Oh, maar sorry. Ik vond hem niet zo mooi, ik ben een huppelkutje. Ik wil glanzende, gestroomlijnde, dure, met leer bekleedde, auto's met chauffeur inbegrepen.
je hebt je prioriteiten goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met mij
Terwijl ik eigenlijk moet leren voor mn laatste examen
Maar dat zijn toch geen mooie oldtimers? Dit vind ik schattttttig :quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meh, daar vind ik niks aan... ik heb twee oldtimers, een terreinwagen en een eierstokrammelende racestationwagon
Jouw schuld als ik zak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meh, daar vind ik niks aan... ik heb twee oldtimers, een terreinwagen en een eierstokrammelende racestationwagon
[..]
je hebt je prioriteiten goed
Hij heeft 4 auto;squote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch geen mooie oldtimers? Dit vind ik schattttttig :
[ afbeelding ]
Je zakt niet, daar ben je te goed voorquote:
Maybach natte droom? Eerder nachtmerriequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Opdekop het volgende:
DevilsWhore, Maybach is wel ongeveer mijn natte droom. Maar die auto is wel erg .. raar.
Weet je wat voor auto ik wil? Een rode oldtimer. /care voor het merk. Gewoon zo'n koekblikje!
En later wil ik een Bugatti. Voor erbij
En toen kwam je in een ander rood koekblikje opdagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zakt niet, daar ben je te goed voor
En hoe weet je dan wat voor oldtimers ik heb?heb ook een rode oldtimr gehad, maar die heb ik plat gereden op de dag dat ik DW ontmoette.
Ja, ik heb er heel wat aan gedaan om toch bij jou te komen toenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toen kwam je in een ander rood koekblikje opdagen.
Ik ben heul inet goed.
Het was echt een mislukt dingquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb er heel wat aan gedaan om toch bij jou te komen toenhet was niet alles, maar het reed
En ik vind je goed.
Ja, absoluutquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was echt een mislukt ding
Goed emt mijn handen ja
ik ook.. mijn hart doet raar, ff rust zal me goed doen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
Mooi mensen, ik gaan maar eens mien nest in
Of als je vastzit in de sneeuwquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, absoluutmaar ik ben blij met mn broer zijn grafbakken, als ik ze kan lenen als al mijn andere autos het niet doen
En HEEL goed met je handenmaar je gaat je examens ook vlekkeloos halen
[..]
ik ook.. mijn hart doet raar, ff rust zal me goed doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |