Frisian metal night.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, dat is nou oek wat...
Ik oek, overigens
[..]
Wat is daar te beleven..?
Van jou wist ik ;t ook al. Ik blijf ook bij je pitten.quote:
quote:
Zolang je maar niet in mn bed of auto kotstquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Frisian metal night.
[..]
Van jou wist ik ;t ook al. Ik blijf ook bij je pitten.
Ik ga me waarschijnlijk helemaal de tyfus inzuipen omdat dat voorlopig de laatste x is dat ;t kan.
Dat zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in mn bed of auto kotst![]()
Heb er zin in iig... ff niet aan mn werk denken
Whehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren.Jupiler daar he, dus waarschijnlijk heb ik er al snel schoon genoeg van.
Geen idee. Vast wel.quote:
Op kantoor toch niet juhhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
de blikfabriek stinkt.
Bagijnestraat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zit Romein trouwens?Volgesn mij ben ik er één keer eerder geweest, met Fraubitch, toen trad de band van haar vriend daar op
HALLO MATTHIJSquote:
dat is vanaf de oldehove (ja, daar ga ik mn auto dus idd zettenquote:
Eerst richting bruidswinkel, eerste links en dan doorlopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is vanaf de oldehove (ja, daar ga ik mn auto dus idd zetten) toch die straat aan de hoek van het plein in? en dan aan een stuk doorlopen?
oh ja, had al een bocht in mn hoofd.. dan kom ik er wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst richting bruidswinkel, eerste links en dan doorlopen.
OKEUHquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, had al een bocht in mn hoofd.. dan kom ik er wel!En anders bel ik jou
Oke hopen dat je het gehaald hebtquote:
Vast wel, kon op z;n laagst een 3 halen ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast wel, kon op z;n laagst een 3 halen ofzo.
Straatfestival?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat gaat er ooit gebeuren bij de Oldehove?
Daaromquote:
93d sportzaal hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:50 schreef justmattie het volgende:
Ik heb er nog op gelet of ik je zag op school, maar helaas. Volgende keer je roze jurkje maar aandoen
maar het blijft een BMWquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
Ik bin gek zeker. Ik heb een eigen auto dus ga in de auto natuurlijk. En DW geilt op mijn wagen
Ja daarom juistquote:
jammer, had je graag in het zand zien ploeterenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja daarom juist
Ik ga niet naar meetings en zo, enkelt zo af en toe van een BMWforum is er wel eens wat in Leeuwarden of Zwolle waar ik heen ga
ik heb wijn in de kelder en zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Opdekop het volgende:
Almere City!
Wat bin jum oek een watjes!
Ik heb meer bier nodig maar het is over datum. Hm. Sterft gelijk als ik het in mijn glas giet. Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |