Ik wel.quote:
Nou doe er dan wat aan in plaats van gaan zitten huilen. Jij hebt de OP geplaatst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet alleen dat, de kroeglijstjes zijn ook verneukt, net als de UI-lijst.
Met tegenzin ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou doe er dan wat aan in plaats van gaan zitten huilen. Jij hebt de OP geplaatst.
Nou dan laat je het zo. klaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met tegenzin ja.
En ik kan er nu wel wat aan gaan doen maar met het volgende topic heb je ;t dan weer.
Duh. maar dat neemt niet weg dat de wiki even gefixt moet worden.quote:
Held!quote:
Gelukkig ben jij onze redder, mijn prins met de spatel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef Ensaf het volgende:
Justmattie had er mee zitten kloten, dan heb je dat hé.
hij kan mijn OP toch niet fixen jongeh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zie hem nog steeds verneukt hoor DW
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij kan mijn OP toch niet fixen jongeh.
Jij denkt echt dat ik achterlijk ben he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee jij toch wel juh. Hij heeft de wiki toch aangepast. Copy paste. OMG echt waar....sommige mensen![]()
Mja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik achterlijk ben he?
Ensaf, niet Matthijs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mja.
Jij hebt de OP gemaakt. Je kan de wiki gewoon opvragen. JM heeft hem aangepast op die site zegt ie net. Dus ga naar de OP. Klik op bewerken en kopieer en plak de nieuwe?
Vet oranje ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je blauw was wel.
Ik heb twee topics toegevoegd. Jij hebt met die UI's zitten knoeienquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef Ensaf het volgende:
Justmattie had er mee zitten kloten, dan heb je dat hé.
Ha! Ik heb hem wel mee gereden op de motor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Opdekop het volgende:
De échte elfstedentocht gaat wel door mijn doarp maar die op de fiets niet geloof ik. Heb niets gezien, wel 20 minuten vastgestaan op het Europaplein.
Ik wil meedoen op de motor!
Oranje is lelijk.quote:
Ik in den autoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ha! Ik heb hem wel mee gereden op de motor.
Wat voor auto reed je? Er reden niet zoveel auto's mee iets van 370 ofzo. Misschien heb ik je wel gezienquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oranje is lelijk.
[..]
Ik in den auto
Lada Niva.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Wat voor auto reed je? Er reden niet zoveel auto's mee iets van 370 ofzo. Misschien heb ik je wel gezien
Een donkergroene?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lada Niva.
Die met de vlaggetjes
Blauw.quote:
Ik wist niet dat jij ook mee wouquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:58 schreef Opdekop het volgende:
Plantenpot, waarom zat ik niet achterop dan?
Haha, ok, maar wees gewaarschuwd voor een houten reet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Opdekop het volgende:
Ja, HALLO!
Nouja, dan volgende week maar even, he!
Neu, ik heb geen BMW. Een Yamaha R1. Niet goed?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef Opdekop het volgende:
Wat voor motor heb je dan? Geen roze pluchen kussentje voor mijn derrière ?
R6 is ook mooi ja, ik was gewoon op zoek naar een R1 of R6 en toen zag ik die motor staan voor een goede prijs. Dus is het toch een R1 geworden!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef Opdekop het volgende:
Sowieso Yamaha.
Sowieso R!
R6 is ook best mooi. Dus, wanneer waar hoe wie hoe laat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:14 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
R6 is ook mooi ja, ik was gewoon op zoek naar een R1 of R6 en toen zag ik die motor staan voor een goede prijs. Dus is het toch een R1 geworden!
Haha, Ok!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:17 schreef Opdekop het volgende:
Ja, HALLO!
Stel je voor dat je met tegenzin zou instemmen. Dan is 1 rondje wel genoeg. Slim, toch?
Maar je mag ook wel een heel groot rondje rijden!![]()
![]()
Ja een wonder, bij ons is 3x ongeoorloofd een contract krijgen, nog een keer missen en je bent uitgeschrevenquote:
Hangt er vanaf of ik zin heb en hoe laat je er bent want ik ga niet onder lestijd de les uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Opdekop het volgende:
Hihihihi bij ons ook, maar ze zijn zo verliefd op me dat ze me niet uitschrijven! Volgende week ga ik naar het talencentrum, kom je dan hoi zeggen? Gespierde 23jarige man?
Jep!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Matthijs ben je morgen wel op school?
Tot hoe laat?quote:
Whehe, de supersnelle omleidingsroute was dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien. Lelijk ding zeg.
Ik denk twee uurquote:
Ik ging al weg met m'n cameraquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Opdekop het volgende:
Mooie zon jongens! Zo op de daken / boomtoppen. Donkergrijze lucht, oranje gloed over de huizen/bomen. AWESUMMM.
Waarom heb je een 350 en 300quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
analoog:
gele kindercamera
Hyundai
Minolta
Canon EOS 3000
een russische spiegelreflex
digitaal:
Trust
Olypus
Canon EOS 300D
Canon EOS 350D
in de praktijk gebruik ik vooral de 350Dmet een tamrom 55-200 lens
Geil, dan ben ik er allangquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk twee uur
@Alex, UPC zeker?
Ik vind het leuk mijn oude cameras te bewarenquote:
Kom ik aan met m;n samsung m100 en canon eos 350D.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
analoog:
gele kindercamera
Hyundai
Minolta
Canon EOS 3000
een russische spiegelreflex
digitaal:
Trust
Olypus
Canon EOS 300D
Canon EOS 350D
in de praktijk gebruik ik vooral de 350Dmet een tamrom 55-200 lens
Je hoeft pas half twee te beginnen toch?quote:
Aha een reserve dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het leuk mijn oude cameras te bewarenIn principe gebruik ik alleen de 350D, maar heb mijn oude 300D nog op reserve liggen, en voor als ik iemand bij me heb die zelf geen fatsoenlijke camer heeft, kun je beide foto's maken
Meteen mattei zijn vraag beantwoord dus
Die 350D is van je pa tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom ik aan met m;n samsung m100 en canon eos 350D.
Half 2 beginnen ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hoeft pas half twee te beginnen toch?
[..]
Aha een reserve dusIk wil stiekem een D90 en dan mn D60 verkopen
maar de D90 body is me nog te duur, dus dan maar een batterygrip op de D60
![]()
[..]
Die 350D is van je pa toch?
Je gaat zondag ook weer foto's maken, dan weet je dat alvastquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Half 2 beginnen ja.
Klopt, maar ik misbruik ;m regelmatig.
Oh help.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je gaat zondag ook weer foto's maken, dan weet je dat alvastIk wil actiesfotos van mij offroad
De wat? Het is gewoon een merk Keesquote:
DSLR is spiegelreflex jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef neen het volgende:
[..]
De wat? Het is gewoon een merk Kees
een bazenmerk!
Wat is een halve dslr? een niet digitale spiegelreflex/een gewone digitale camera?
Je kan bv de lens vervangen en zo, maar het is geen spiegelreflex. Dat vind ik een halve DSLRquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef neen het volgende:
Ik weet wel wat een dslr ismaar een halve dslr zoals jij zegt ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |