HIJ?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zit hij naast je te toeteren dan?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heeft Betty Boop je teveel opgegeild?
Woon ik ook, maar ik moet wel 20 minuten fietsenquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:06 schreef Opdekop het volgende:
Oh, ik dacht dat je in Leeuwarden woonde.
Betty boop?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heeft Betty Boop je teveel opgegeild?
Ik ben 23 wat lul jequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je volwassen wordt later krijg je nog wel criteria
Ik heb je auto gezien. Lelijk ding zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je volwassen wordt later krijg je nog wel criteria
/carequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien. Lelijk ding zeg.
Met cijfers heet dat dyscalculatiequote:
En toen kwam je spontaan klaar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
/care![]()
![]()
Ik heb je hoofd gezien......
Niet van je auto, wel van de kou.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Net zo min als dat jij harde tepeltjes kreeg van mijn auto
En het zal mij ook verbazen dat er een persoon op de aarde is die het voor elkaar krijgt om in jou klaar te komen, of uberhaupt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet van je auto, wel van de kou.
Het zal me verbazen als iemand een harde plassert van jouw auto krijgt eerlijk gezegd.
Kijk! daar kan ik het wel op. Wat had ze aan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef willempjewever het volgende:
Maxima net gezien, leuk!
Ach ja, die stapt natuurlijk op de NHL rond!quote:
Moet ik je nummers geven?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En het zal mij ook verbazen dat er een persoon op de aarde is die het voor elkaar krijgt om in jou klaar te komen, of uberhaupt...
Waar de ziekte woon je dan? Ik fiets voor de wind ook 20 minuutjes. Tien km.quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woon ik ook, maar ik moet wel 20 minuten fietsen
Doe ik ze niet aan. Maar op fok kan je wel een paar vinden andersquote:
Biedt het dan niet aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik ze niet aan. Maar op fok kan je wel een paar vinden anders
Putverdeurie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef willempjewever het volgende:
maxima had een rood pakje aan. Ik was te laat met foto maken...
Oehquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef willempjewever het volgende:
niet van mijzelf, maar vooruit:
http://twitpic.com/1rhgt5
Je hoeft alleen maar in mn fobo te kijken en je vindt er al 1.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Biedt het dan niet aanHeb wel wat anders te doen naar op zoek gaan naar spermadonoren
Enfin! Willem II is gered dus dat kleine kansje dat Cambuur promoveert is helemaal verkeken
Een spermadonor.quote:
Camminghaburenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waar de ziekte woon je dan? Ik fiets voor de wind ook 20 minuutjes. Tien km.
Zie de OP dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |