Niceeequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja engels.Like I am really going to sleep. Pff.
half 2 pas, ik kan om 12 uur mn nest uit.
Een echte examenheld leert nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:30 schreef trololo het volgende:
Nouja, ik heb examens, dus het kan wel.
Oh wacht
Tot nooitquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef KurDro het volgende:
Mijn werk is weer gedaan voor vandaag..
trusten![]()
Wat doe je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:37 schreef bbaadd het volgende:
duits had ik tussen de 7.4 en 8.2, ik hoop een 7.8. Dan sta ik een 7
CMquote:
Ach ja, funpakket. het zij zo. Ik vind het wel relaxte vakkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CM. Funpakket
.
Voor duits had ik (streng nagekeken, wordt nog wel hoger) tussen de 5,7 en 6,6.
Als het een 6,4 is sta ik een 7.
Ik sta er van te kijken dat ie het nog zo lang heeft volgehouden met zo'n usernamequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I knew it, als hij een topic opent is ie de lul.
Een paar users in de sc zelf herkende het ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat ie het nog zo lang heeft volgehouden met zo'n username
Als je maar slaagtquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:41 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Ach ja, funpakket. het zij zo. Ik vind het wel relaxte vakken
ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat ie het nog zo lang heeft volgehouden met zo'n username
Aaah, schatje tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef reetveter het volgende:
de tering wat heb ik een hoofdpijn
Gelukkig compenseert jouw vertrek dat weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:04 schreef Mozy het volgende:
Ik ga maar weer eens.
De kwaliteit is hier zonet onder het vriespunt gezakt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert jouw vertrek dat weer
Jazeker. Denk dat ik vandaag tot vrijdag echt even goed aan de slag moet voor stageverslagquote:
Die gast beweert dat er nooit een vliegtuig is geweest en dat die beelden daarvan animaties zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:14 schreef NoelGallagher het volgende:
9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 4
rare snuiters
Gaat wel, moe en zit me te vervelen tijdens een college. :pquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat ik vandaag tot vrijdag echt even goed aan de slag moet voor stageverslag![]()
Et toi?
weet je nog salvador die aan het basketballen was en ineens door een arrestatieteam in een busje werd gegooid en meegenomen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:49 schreef reetveter het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Lambiekje met zichzelf kan leven. Die gast ziet in werkelijk alles een complot.
Ja maar dat is een trollquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
weet je nog salvador die aan het basketballen was en ineens door een arrestatieteam in een busje werd gegooid en meegenomen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:49 schreef reetveter het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Lambiekje met zichzelf kan leven. Die gast ziet in werkelijk alles een complot.
yeshquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Eerste uur getuigen hebben het NIET over vliegtuigen.
Vliegtuigen is ons ingeramd met zéééeeeer knullig animatie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vliegtuigen? Dat is alleen op TV vertoont. In realiteit is er geen vliegtuig gebruikt.
ik bedoel over het algemeen. Wat jij daar quote is natuurlijk dikke onzin.quote:
Ik sta open voor allesquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:56 schreef wise het volgende:
[..]
ik bedoel over het algemeen. Wat jij daar quote is natuurlijk dikke onzin.
Animatie vliegtuigen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Targhor het volgende:
Pas als we in staat zijn om de berichten te ontcijferen zijn we ver genoeg ontwikkeld om bij de galactische confederatie van aliens te komen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:25 schreef WiXX het volgende:
En die Aliens van jou lachen zich kapot dat wij best dom zijn omdat wij zelfs signalen niet begrijpen die zij al 1292 miljoen jaar niet meer gebruiken.
watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
"THE SINGAPORE SOLUTION" by National Geographic
En voor de oplettende kijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.
Het is je dus niet opgevallen dat je een piramide met een oog erop hebt?
Zoals ik zeg, ik troll niet, dus geen FB klacht ervan maken, maar t'is wel een puntje van kritiek voor jezelf.
quote:
dat hawaïhemd shirt doet et hemquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De SC is niemands eigendom, niet van jullie, niet van Lamon,
ik ga op FOK! nergens maar dan ook nergens users uitsluiten van een onderdeel, buiten een ban.
Die SC gaat gemodfereerd worden en zwaar, en anders sluit ik de SC even hard als ik hem geopend heb.
Take it or leave it.
wilde het net neergooienquote:
IK BEN KANKERBANG WAT MOET IK NU MET MN LEVENNquote:
gekloon watquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
Wolvendagen, week weg, daarna mailen met uitleg over gekloon.
Je mag gewoon kloons maken hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij zal dit wel zijn geweest:
[KLB SC #2737] De rust keert weder
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag gewoon kloons maken hoor.Hoezo is dat banwaardig?
Mag alleen als ze nutteloos, zijn, niet om een punt te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat diss je alle SC-dames dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.
Volgens mij is er geen meisje gebannedquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.
k, ik wist wel dat kloons geband werden, maar ik dacht dat het originele acc met rust gelaten werd. Alleen als het een kloon van gebande is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.
Wolvendagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen meisje gebanned
Ik denk dat remlof probeerde te dissen.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef reetveter het volgende:
Beter komt Lamon gewoon weer in de sc. Nu moet ik constant zijn topics opzoeken om met hem te praten
Doet me denken aan die aflevering van Family Guy dat Peter zegt:"Ja jongens, dit is een Meg-aflevering. Ik vind het niet erg als je zapt, ik begrijp het. Hier is de afstandsbediening."quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha kenker. Ik lees zo'n boek van school, staat er zo in: "Zie de volgende passage - toegegeven, eenvoudig leesbaar is deze niet".
Komen er gewoon 3 pagina's gebrabbel in het Duits van een Duits gerechtshof, zonder vertaling![]()
. Wtf is deze.
Sowieso dat gehaat op Meg altijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van Family Guy dat Peter zegt:"Ja jongens, dit is een Meg-aflevering. Ik vind het niet erg als je zapt, ik begrijp het. Hier is de afstandsbediening."
Okay, maar is het ook niet extreem vice versa? Nee maar serieus he, dit is niet om hem af te kraken maar ik denk echt dat er iets niet klopt bij hem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet de schijnheil uithangen, je zat hem al volledig te stalken..
Het had gister op het laatst wel iets dwangmatigs dat ie steeds terug bleef komen, zelfs toen uiteindelijk wel genegeerd werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar is het ook niet extreem vice versa? Nee maar serieus he, dit is niet om hem af te kraken maar ik denk echt dat er iets niet klopt bij hem.
Hij moet doorverwezen worden ja. En wd hoeft eigenlijk alleen maar die pm's van 'm door te sturen naar een admin, want:quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar is het ook niet extreem vice versa? Nee maar serieus he, dit is niet om hem af te kraken maar ik denk echt dat er iets niet klopt bij hem.
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is ze weg dan?quote:
Nee ik vroeg het niet voor mezelf, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je ermee loopt te kutten ben je ze kwijt en als ik het helemaal zat ben krijgt het origineel een ban, lang
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, balen is dat. Wij kregen laatst uit het niets een gastcollege in het Duits, ook zo iets...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha kenker. Ik lees zo'n boek van school, staat er zo in: "Zie daarvoor ook de volgende passage - toegegeven, eenvoudig leesbaar is deze niet".
Komen er gewoon 3 pagina's gebrabbel in het Duits van een Duits gerechtshof, zonder vertaling![]()
. Wtf is deze.
Hee, ik heb gisteren een troll-kloon opgespoord. Wanneer krijg ik m'n cash refundquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je ermee loopt te kutten ben je ze kwijt en als ik het helemaal zat ben krijgt het origineel een ban, lang
quote:
Haha, serieus? Kon ie geen Engels?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, balen is dat. Wij kregen laatst uit het niets een gastcollege in het Duits, ook zo iets...
owhquote:
school, das een tijd geleden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
En nu gewoon braaf over school enzo praten, dat je je duits niet geleerd hebt en je boek kwijt bent enzo
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mensen die hem zó enorm stalken hier is net zo goed iets flink mis.
volgens mij zijn hier geen scholieren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
En nu gewoon braaf over school enzo praten, dat je je duits niet geleerd hebt en je boek kwijt bent enzo
Hier moet ik even corrigeren. Ik ga hem wel degelijk achterna.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
Wrijf het er nog maar in jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
volgens mij zijn hier geen scholieren.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.
Ik ben er al opgezet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien moet ik Operatie Sma weer nieuw leven inblazen.
GMTA.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar in jaMisschien moet ik Operatie Sma weer nieuw leven inblazen.
Of Chris' zijn geparkeerde blokje met chikita's moet gewoon vrijgegeven worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.
Een klein beetje. Hij begon ook in het Engels, maar na twee minuten begon hij in het Duits te praten.quote:
Ik zeg het je, hockeyymeisje zou hier perfect bij passen.quote:
Ik zou weglopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een klein beetje. Hij begon ook in het Engels, maar na twee minuten begon hij in het Duits te praten.
hey Allyquote:
Eens met remlofquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.
Bohoho, genieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die hiervan het refrein niet mee kunnen zingen.![]()
Volgende keer is wordt het shredderquote:
Dusss...quote:"De positiviteit aan de oppervlakte van een rechtsstelsel verhult lagen die onmisbaar zijn voor een rijk begrip van dat positivisme zelf. En juist in die cognitieve structuren - die mentaliteit - vindt het geldende recht zijn steun, is het geldende recht verankerd. Die steunberen moet de vergelijker aan het licht brengen middels een verdiepingsgewijze vergelijking en daarin zit het specifieke van de bijdrage die ze kan leveren aan de verheldering van het recht. Nu we hebben vastgesteld dat het recht net zozeer als het lied of de architectuur behoort tot het domein van de cultuur, wordt het vanzelfsprekend dat van het eenvoudig tegenover elkaar stellen van twee positiviteiten, waarbij de sociale, economische, historische en andere aspecten van een probleem worden veronachtzaamd, niet in alle eerlijkheid staande gehouden kan worden dat het deelneemt aan de vergelijking van rechtsstelsels aangezien deze vorm van vergelijking in tegenstelling tot de verbredende hermeneutiek waar ik voor pleit, vrijwel elk vermogen tot werkelijk inzicht ontbreekt."
Ik snap dit deel niet:quote:
quote:"De positiviteit aan de oppervlakte van een rechtsstelsel verhult lagen die onmisbaar zijn voor een rijk begrip van dat positivisme zelf. En juist in die cognitieve structuren - die mentaliteit - vindt het geldende recht zijn steun, is het geldende recht verankerd. Die steunberen moet de vergelijker aan het licht brengen middels een verdiepingsgewijze vergelijking en daarin zit het specifieke van de bijdrage die ze kan leveren aan de verheldering van het recht. Nu we hebben vastgesteld dat het recht net zozeer als het lied of de architectuur behoort tot het domein van de cultuur, wordt het vanzelfsprekend dat van het eenvoudig tegenover elkaar stellen van twee positiviteiten, waarbij de sociale, economische, historische en andere aspecten van een probleem worden veronachtzaamd, niet in alle eerlijkheid staande gehouden kan worden dat het deelneemt aan de vergelijking van rechtsstelsels aangezien deze vorm van vergelijking in tegenstelling tot de verbredende hermeneutiek waar ik voor pleit, vrijwel elk vermogen tot werkelijk inzicht ontbreekt."
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.
phpmystyleismequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef Banzaiaap het volgende:
Is daar niet een term voor? Het gebruik van overmatig veel moeilijke woorden om slimmer te lijken?
Lamon iskeburt.quote:
Oh, misschien moet ik voor mezelf spreken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag troela, ik lees mee remember,
het gebeurt met regelmaat dat er over hem geluld wordt hier, dan kan ik me donders goed voorstellen dat ie eens een keer langskomt hier...
Nogmaals, de SC is van iedereen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mja, dit dus, zo vaak is die Lamon niet hier in de SC.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gebeurt met regelmaat dat er over hem geluld wordt hier, dan kan ik me donders goed voorstellen dat ie eens een keer langskomt hier...
Zelfs als Fiets heeft gezegd dat Lamon hier niet meer mocht komen, de rest geen pedo/puber/whatever en Lamon blijft komen? Dat is toch het omgekeerde?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze lokken het zelf uit hoor, yvonne.
Ik waardeer Lamon juist méér sinds ik weet dat hij op jonge dames valt. Ik kan me beter met de man identificeren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgen we wéér dat pedo gejank
Jullie kunnen er niet mee omgaan
Het recht dat je vindt in bijvoorbeeld wetboeken van een bepaald land vindt zijn oorsprong in de sociale, historische, economische etc. kenmerken van dat land, en daarom moet je bij een vergelijking tussen rechtsstelsels ook deze kenmerken meenemen en kun je niet alleen de regels met elkaar vergelijken want dat is niet genoeg.quote:
Ik heb zovaak gepost dat ze op moesten houden, maar dat deden ze nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over en weer.
En dan moet er niemand komen pijpzeiken.
Dus
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef wise het volgende:
[..]
mja, dit dus, zo vaak is die Lamon niet hier in de SC.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik waardeer Lamon juist méér sinds ik weet dat hij op jonge dames valt. Ik kan me beter met de man identificeren.
We doen het gewoon zelf!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit mee, alleen als er weereens over hem geluld wordt.
Ik heb dit keer gewoon gelijk. Kijk ook maar naar FB.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit mee, alleen als er weereens over hem geluld wordt.
Vriendschappelijk, dus ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef wise het volgende:
Maareh ff iets anders. Wordt het vanavond weer een saaie kut pot zoals altijd?
Hij had weer eens een topic over zn dates geopend en toen kwam hij hier weer eens psychoanalyes geven en gewoon lamonachtig doen. En toen stuurde wd ons een pm door met wat belastende info. En toen ging hij 12389 keer TR'en. Dus die SC is gedelete.quote:
Je bent echt hypocriet geworden man. Ik weet dat het een troll is maar ik vind hem niet zo leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb dit keer gewoon gelijk. Kijk ook maar naar FB.
Ik vond het gisteren aardig kinderachtig van jullie, man
Ho ho, ik spreek voor mezelf even, wat WD in de FB flikte distantieer ik me van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb dit keer gewoon gelijk. Kijk ook maar naar FB.
Ik vond het gisteren aardig kinderachtig van jullie, man
Perfecte samenvatting.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij had weer eens een topic over zn dates geopend en toen kwam hij hier weer eens psychoanalyes geven en gewoon lamonachtig doen. En toen stuurde wd ons een pm door met wat belastende info. En toen ging hij 12389 keer TR'en. Dus die SC is gedelete.
Het is geen trollquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt hypocriet geworden man. Ik weet dat het een troll is maar ik vind hem niet zo leuk eigenlijk.
Oh, bummerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij had weer eens een topic over zn dates geopend en toen kwam hij hier weer eens psychoanalyes geven en gewoon lamonachtig doen. En toen stuurde wd ons een pm door met wat belastende info. En toen ging hij 12389 keer TR'en. Dus die SC is gedelete.
Mag ik de PR voor 15-jarige meisjes doen dan? Dan is het niet pedo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgen we wéér dat pedo gejank
Jullie kunnen er niet mee omgaan
WD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, bummer. Stuur die PM naar mij?
En wie is er nu gebanned?
moeilijke keuze, debat kijken / voetbal kijken of RDR spelen.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, da's dus nog het enige positieve punt aan die hele affaire
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
staat niet in het banmeld-topic.quote:
WD als je dit leest. Ik denk aan jequote:
Hadden ze ook wel iets simpeler neer kunnen zetten ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het recht dat je vindt in bijvoorbeeld wetboeken van een bepaald land vindt zijn oorsprong in de sociale, historische, economische etc. kenmerken van dat land, en daarom moet je bij een vergelijking tussen rechtsstelsels ook deze kenmerken meenemen en kun je niet alleen de regels met elkaar vergelijken want dat is niet genoeg.
Ofzo.
HIT ON DEBRA LIKE A BOSSquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Otis2.0 het volgende:
MEET A GIANT FISH LIKE A BOSS
FUCK HIS BRAINS OUT LIKE A BOSS
TURN INTO A JET LIKE A BOSS
PWN THE RUSSIANS LIKE A BOSS
Niceeee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel iets simpeler neer kunnen zetten ja.
Ik heb dus net mijn opstel over de onpartijdigheid van de rechter af.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
quote:
quote:
Dat is misschien nog best wel te overwegen. Mondeling afleggen.quote:De faculteit is nog steeds hard op zoek naar mentoren. Als mentor ontvang je een vergoeding van ¤ 80,-, kun je gratis naar alle feesten met je mentorkaart, en krijg je de mogelijkheid om twee tentamens die in de introductieperiode (15 t/m 24 augustus) vallen mondeling af te leggen. Meld je aan.
Als ik geen 32902309 foto's van haar had gezien had ik dat best geloofd qua taalgebruik.quote:
Ik zag toch echt een meisje achter de webcamquote:
Haha, stoker alles.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
Oja, ik krijg een maand om niks en WD krijgt maar een weekje voor dit schandaal?
Niet te geloven.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Targhor het volgende:
Pas als we in staat zijn om de berichten te ontcijferen zijn we ver genoeg ontwikkeld om bij de galactische confederatie van aliens te komen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest.
+ haar webcamshowsquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik geen 32902309 foto's van haar had gezien had ik dat best geloofd qua taalgebruik.
Doe nu niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik eens voor gein PM's doorsturen met de mensen die mij om naakt foto's e.d. vragen? Ik vind dit behoorlijk onder persoonlijke intimidatie vallen.
Schandaal?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
Oja, ik krijg een maand om niks en WD krijgt maar een weekje voor dit schandaal?
Niet te geloven.
Alleen als het bekende FOK!kers zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik eens voor gein PM's doorsturen met de mensen die mij om naakt foto's e.d. vragen? Ik vind dit behoorlijk onder persoonlijke intimidatie vallen.
Het lijkt me overduidelijk dat Targhor een reptilian is. De Confederatie hoort niet bekend te zijn bij het grote publiek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
GENOEG OVER LAMON, KINDERPORNO, BANS EN SHIT. TIJD VOOR SERIOUS BUSINESS.
Wat denken jullie bijvoorbeeld hiervan?
[..]
[..]
Ik wil wel even genieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen als het bekende FOK!kers zijn.
quote:-WD OP MSN- says:
what ik ben gebanned?!
-WD OP MSN- says:
ik heb geen kloon?!
Ik heb liever dat je zulke zaken tussen ons tweeën houdt. Bedankt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik anders eens PM's gaan doorsturen met mensen die mij om penisfoto's vragen?
Nee Laki, doe het niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik anders eens PM's gaan doorsturen met mensen die mij om penisfoto's vragen?
Die arme meid kan tijdens haar examen alleen maar aan al het onrecht op FOK! denken. Als ze zakt kan ze wel een rechtzaak aanspannen, denk ik zo.quote:
Ik post niet in haar naam. Ik post msnlogs, met toestemming uiteraard. De policy is voor mij heilig.quote:
Mag niet, ze is geband.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik post niet in haar naam. Ik post msnlogs met toestemming.
Don't go there. Voor jij ook geband wordt en ook echt moet werken tijdens je stage.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
De bans hier worden met een natte vinger bepaald. 'Hmm, nu heb ik wel zin om een maandbannetje uit te delen'
Ik zou jou ook wel eens een natte vinger willen uitdelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
De bans hier worden met een natte vinger bepaald. 'Hmm, nu heb ik wel zin om een maandbannetje uit te delen'
Wtf, ik daag helemaal niet uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef ynuhh het volgende:
Noel stop eens met uitdagen.
Stel je voor, jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Don't go there. Voor jij ook geband wordt en ook echt moet werken tijdens je stage.
HAHA ZUIG JE DAT ZO UIT JE DUIM?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel eens een natte vinger willen uitdelen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wist niet dat klonen zo'n groot schandaal was.
Praat ynuhh neit tegen.quote:
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je voor, ja.
Gelukkig kan ik multi tasken. Ik bel, computer en regel overige zaken in een handomdraai.
watquote:
Wat een grap.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel eens een natte vinger willen uitdelen.
Ik weet wel wat ze daarmee bedoelt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat moeten we hieruit concluderen?
quote:
Ik ben de standaard en Ynnuh toetst die.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ik niet. Als ik zeg dat jullie normaal moeten doen, provoceer ik?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wacht ik er al maanden op.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze daarmee bedoelt.
Dat ik daar beter niets meer over kan zeggen.
Oh ik dacht geband allesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze daarmee bedoelt.
Dat ik daar beter niets meer over kan zeggen.
Ze is toch gebanned? Posten in naam van gebande is hier niet toegestaan. Dat hoef ik jou toch niet meer uit te leggen?quote:
You wish.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh for SC-mod.
Aangezien ze een oogje op me heeft zou ik alles kunnen maken.
quote:
quote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
quote:
Dat kreeg ik ook toen ik zag dat ik een permban had. Gelukkig had ik een defibrillator bij de hand.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf ook even hartkloppingen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je dat stukje willen quoten?
Hoezo begin ik weer? Ben ik ooit begonnen dan?
quote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
Dan moet je dat bij elke versie opnieuw doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Skylark. het volgende:
Yvonne, kun je me even modrechten geven zodat ik een tvptje kan zetten in het Banmeldtopic?
Otis, dat had je zelf ook wel in kunnen zien. Nu probeer je gewoon te kijken hoe ver je kan gaan. Beter stop je daarmeequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie persoonlijk niet in dat ik post uit naam van wd. Immers, de term 'posten uit naam van iemand' suggereert dat diegene mij heeft gevraagd om iets op het forum te posten aangezien diegene dat zelf niet kan. Dit is geenszins het geval.
Maargoed, ik stop al.
Ik was juist dom toen ik die kreeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook toen ik zag dat ik een permban had. Gelukkig had ik een defibrillator bij de hand.
Natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Skylark. het volgende:
Hee NG, ik voel me verlicht. Kun jij mij helpen ook te veranderen?
wat is dezequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis, dat had je zelf ook wel in kunnen zien. Nu probeer je gewoon te kijken hoe ver je kan gaan. Beter stop je daarmee
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie persoonlijk niet in dat ik post uit naam van wd. Immers, de term 'posten uit naam van iemand' suggereert dat diegene mij heeft gevraagd om iets op het forum te posten aangezien diegene dat zelf niet kan. Dit is geenszins het geval.
Maargoed, ik stop al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |