quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit mee, alleen als er weereens over hem geluld wordt.
Vriendschappelijk, dus ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef wise het volgende:
Maareh ff iets anders. Wordt het vanavond weer een saaie kut pot zoals altijd?
Hij had weer eens een topic over zn dates geopend en toen kwam hij hier weer eens psychoanalyes geven en gewoon lamonachtig doen. En toen stuurde wd ons een pm door met wat belastende info. En toen ging hij 12389 keer TR'en. Dus die SC is gedelete.quote:
Je bent echt hypocriet geworden man. Ik weet dat het een troll is maar ik vind hem niet zo leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb dit keer gewoon gelijk. Kijk ook maar naar FB.
Ik vond het gisteren aardig kinderachtig van jullie, man
Ho ho, ik spreek voor mezelf even, wat WD in de FB flikte distantieer ik me van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb dit keer gewoon gelijk. Kijk ook maar naar FB.
Ik vond het gisteren aardig kinderachtig van jullie, man
Perfecte samenvatting.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij had weer eens een topic over zn dates geopend en toen kwam hij hier weer eens psychoanalyes geven en gewoon lamonachtig doen. En toen stuurde wd ons een pm door met wat belastende info. En toen ging hij 12389 keer TR'en. Dus die SC is gedelete.
Het is geen trollquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt hypocriet geworden man. Ik weet dat het een troll is maar ik vind hem niet zo leuk eigenlijk.
Oh, bummerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij had weer eens een topic over zn dates geopend en toen kwam hij hier weer eens psychoanalyes geven en gewoon lamonachtig doen. En toen stuurde wd ons een pm door met wat belastende info. En toen ging hij 12389 keer TR'en. Dus die SC is gedelete.
Mag ik de PR voor 15-jarige meisjes doen dan? Dan is het niet pedo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgen we wéér dat pedo gejank
Jullie kunnen er niet mee omgaan
WD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, bummer. Stuur die PM naar mij?
En wie is er nu gebanned?
moeilijke keuze, debat kijken / voetbal kijken of RDR spelen.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, da's dus nog het enige positieve punt aan die hele affaire
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
Wolvendagen, week weg, daarna mailen met uitleg over gekloon.
staat niet in het banmeld-topic.quote:
WD als je dit leest. Ik denk aan jequote:
Hadden ze ook wel iets simpeler neer kunnen zetten ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het recht dat je vindt in bijvoorbeeld wetboeken van een bepaald land vindt zijn oorsprong in de sociale, historische, economische etc. kenmerken van dat land, en daarom moet je bij een vergelijking tussen rechtsstelsels ook deze kenmerken meenemen en kun je niet alleen de regels met elkaar vergelijken want dat is niet genoeg.
Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |