Wat diss je alle SC-dames dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.
Volgens mij is er geen meisje gebannedquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.
k, ik wist wel dat kloons geband werden, maar ik dacht dat het originele acc met rust gelaten werd. Alleen als het een kloon van gebande is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.
Wolvendagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen meisje gebanned
Ik denk dat remlof probeerde te dissen.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef reetveter het volgende:
Beter komt Lamon gewoon weer in de sc. Nu moet ik constant zijn topics opzoeken om met hem te praten
Doet me denken aan die aflevering van Family Guy dat Peter zegt:"Ja jongens, dit is een Meg-aflevering. Ik vind het niet erg als je zapt, ik begrijp het. Hier is de afstandsbediening."quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha kenker. Ik lees zo'n boek van school, staat er zo in: "Zie de volgende passage - toegegeven, eenvoudig leesbaar is deze niet".
Komen er gewoon 3 pagina's gebrabbel in het Duits van een Duits gerechtshof, zonder vertaling![]()
. Wtf is deze.
Sowieso dat gehaat op Meg altijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van Family Guy dat Peter zegt:"Ja jongens, dit is een Meg-aflevering. Ik vind het niet erg als je zapt, ik begrijp het. Hier is de afstandsbediening."
Okay, maar is het ook niet extreem vice versa? Nee maar serieus he, dit is niet om hem af te kraken maar ik denk echt dat er iets niet klopt bij hem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet de schijnheil uithangen, je zat hem al volledig te stalken..
Het had gister op het laatst wel iets dwangmatigs dat ie steeds terug bleef komen, zelfs toen uiteindelijk wel genegeerd werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar is het ook niet extreem vice versa? Nee maar serieus he, dit is niet om hem af te kraken maar ik denk echt dat er iets niet klopt bij hem.
Hij moet doorverwezen worden ja. En wd hoeft eigenlijk alleen maar die pm's van 'm door te sturen naar een admin, want:quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar is het ook niet extreem vice versa? Nee maar serieus he, dit is niet om hem af te kraken maar ik denk echt dat er iets niet klopt bij hem.
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag gewoon kloons maken hoor.Hoezo is dat banwaardig?
is ze weg dan?quote:
Nee ik vroeg het niet voor mezelf, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je ermee loopt te kutten ben je ze kwijt en als ik het helemaal zat ben krijgt het origineel een ban, lang
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, balen is dat. Wij kregen laatst uit het niets een gastcollege in het Duits, ook zo iets...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha kenker. Ik lees zo'n boek van school, staat er zo in: "Zie daarvoor ook de volgende passage - toegegeven, eenvoudig leesbaar is deze niet".
Komen er gewoon 3 pagina's gebrabbel in het Duits van een Duits gerechtshof, zonder vertaling![]()
. Wtf is deze.
Hee, ik heb gisteren een troll-kloon opgespoord. Wanneer krijg ik m'n cash refundquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je ermee loopt te kutten ben je ze kwijt en als ik het helemaal zat ben krijgt het origineel een ban, lang
quote:
Haha, serieus? Kon ie geen Engels?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, balen is dat. Wij kregen laatst uit het niets een gastcollege in het Duits, ook zo iets...
owhquote:
school, das een tijd geleden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
En nu gewoon braaf over school enzo praten, dat je je duits niet geleerd hebt en je boek kwijt bent enzo
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mensen die hem zó enorm stalken hier is net zo goed iets flink mis.
volgens mij zijn hier geen scholieren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
En nu gewoon braaf over school enzo praten, dat je je duits niet geleerd hebt en je boek kwijt bent enzo
Hier moet ik even corrigeren. Ik ga hem wel degelijk achterna.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
Wrijf het er nog maar in jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
volgens mij zijn hier geen scholieren.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.
Ik ben er al opgezet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien moet ik Operatie Sma weer nieuw leven inblazen.
GMTA.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar in jaMisschien moet ik Operatie Sma weer nieuw leven inblazen.
Of Chris' zijn geparkeerde blokje met chikita's moet gewoon vrijgegeven worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.
Een klein beetje. Hij begon ook in het Engels, maar na twee minuten begon hij in het Duits te praten.quote:
Ik zeg het je, hockeyymeisje zou hier perfect bij passen.quote:
Ik zou weglopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een klein beetje. Hij begon ook in het Engels, maar na twee minuten begon hij in het Duits te praten.
hey Allyquote:
Eens met remlofquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.
Bohoho, genieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die hiervan het refrein niet mee kunnen zingen.![]()
Volgende keer is wordt het shredderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |