Niceeequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja engels.Like I am really going to sleep. Pff.
half 2 pas, ik kan om 12 uur mn nest uit.
Een echte examenheld leert nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:30 schreef trololo het volgende:
Nouja, ik heb examens, dus het kan wel.
Oh wacht
Tot nooitquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef KurDro het volgende:
Mijn werk is weer gedaan voor vandaag..
trusten![]()
Wat doe je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:37 schreef bbaadd het volgende:
duits had ik tussen de 7.4 en 8.2, ik hoop een 7.8. Dan sta ik een 7
CMquote:
Ach ja, funpakket. het zij zo. Ik vind het wel relaxte vakkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
CM. Funpakket
.
Voor duits had ik (streng nagekeken, wordt nog wel hoger) tussen de 5,7 en 6,6.
Als het een 6,4 is sta ik een 7.
Ik sta er van te kijken dat ie het nog zo lang heeft volgehouden met zo'n usernamequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I knew it, als hij een topic opent is ie de lul.
Een paar users in de sc zelf herkende het ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat ie het nog zo lang heeft volgehouden met zo'n username
Als je maar slaagtquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:41 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Ach ja, funpakket. het zij zo. Ik vind het wel relaxte vakken
ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat ie het nog zo lang heeft volgehouden met zo'n username
Aaah, schatje tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef reetveter het volgende:
de tering wat heb ik een hoofdpijn
Gelukkig compenseert jouw vertrek dat weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:04 schreef Mozy het volgende:
Ik ga maar weer eens.
De kwaliteit is hier zonet onder het vriespunt gezakt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert jouw vertrek dat weer
Jazeker. Denk dat ik vandaag tot vrijdag echt even goed aan de slag moet voor stageverslagquote:
Die gast beweert dat er nooit een vliegtuig is geweest en dat die beelden daarvan animaties zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:14 schreef NoelGallagher het volgende:
9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 4
rare snuiters
Gaat wel, moe en zit me te vervelen tijdens een college. :pquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat ik vandaag tot vrijdag echt even goed aan de slag moet voor stageverslag![]()
Et toi?
weet je nog salvador die aan het basketballen was en ineens door een arrestatieteam in een busje werd gegooid en meegenomen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:49 schreef reetveter het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Lambiekje met zichzelf kan leven. Die gast ziet in werkelijk alles een complot.
Ja maar dat is een trollquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
weet je nog salvador die aan het basketballen was en ineens door een arrestatieteam in een busje werd gegooid en meegenomen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:49 schreef reetveter het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Lambiekje met zichzelf kan leven. Die gast ziet in werkelijk alles een complot.
yeshquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Eerste uur getuigen hebben het NIET over vliegtuigen.
Vliegtuigen is ons ingeramd met zéééeeeer knullig animatie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vliegtuigen? Dat is alleen op TV vertoont. In realiteit is er geen vliegtuig gebruikt.
ik bedoel over het algemeen. Wat jij daar quote is natuurlijk dikke onzin.quote:
Ik sta open voor allesquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:56 schreef wise het volgende:
[..]
ik bedoel over het algemeen. Wat jij daar quote is natuurlijk dikke onzin.
Animatie vliegtuigen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Targhor het volgende:
Pas als we in staat zijn om de berichten te ontcijferen zijn we ver genoeg ontwikkeld om bij de galactische confederatie van aliens te komen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:25 schreef WiXX het volgende:
En die Aliens van jou lachen zich kapot dat wij best dom zijn omdat wij zelfs signalen niet begrijpen die zij al 1292 miljoen jaar niet meer gebruiken.
watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
"THE SINGAPORE SOLUTION" by National Geographic
En voor de oplettende kijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.
Het is je dus niet opgevallen dat je een piramide met een oog erop hebt?
Zoals ik zeg, ik troll niet, dus geen FB klacht ervan maken, maar t'is wel een puntje van kritiek voor jezelf.
quote:
dat hawaïhemd shirt doet et hemquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De SC is niemands eigendom, niet van jullie, niet van Lamon,
ik ga op FOK! nergens maar dan ook nergens users uitsluiten van een onderdeel, buiten een ban.
Die SC gaat gemodfereerd worden en zwaar, en anders sluit ik de SC even hard als ik hem geopend heb.
Take it or leave it.
wilde het net neergooienquote:
IK BEN KANKERBANG WAT MOET IK NU MET MN LEVENNquote:
gekloon watquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
Wolvendagen, week weg, daarna mailen met uitleg over gekloon.
Je mag gewoon kloons maken hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij zal dit wel zijn geweest:
[KLB SC #2737] De rust keert weder
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag gewoon kloons maken hoor.Hoezo is dat banwaardig?
Mag alleen als ze nutteloos, zijn, niet om een punt te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |